כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

יוגו - yogo

יוגו - yogo

גלידריות
טלפון:02-5175777
0
72 מתוך 100
לפי 3 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
amnesia11   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
למרות שמחתנו על פתיחת סניף נגיד יותר של היוגורטריה שאנחנו הכי אוהבים, הצטערנו לגלות שגם כשמוכרים אותו יוגורט אפשר להתאכזב. בניגוד לסניף אחר של הרשת בו ביטלו את עלות שלושת השקלים (המוגזמת ביותר) תמורת עוד תוספת על היוגורט הקטן, בסניף זה מתעקשים עליו בתוקף. מה גם שהמוכרת כעסה בכלל ששאלנו על זה, וביקשה שנמתין בצד עד שנחליט, כי אנחנו מפריעים לה (לא היה אף אחד בתור חוץ מאיתנו). ולא רק זה, גם אחרי שהוספנו במחיר - קיבלנו אולי 4 חתיכות אננס נוספות, וכשביקשנו עוד זכינו לפרצוף עקום.   חבל שסוף סוף יש קינוח טעים ובריא, והופכים אותו לקינוח "לעשירים בלבד". המחיר מוגזם והיחס מגעיל ממש.
הצג עוד

mayalevi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
פינה יפה ושטופת שמש ברחוב מלכי ישראל יוגורטיה עם מקפאי יוגורט חמצמצים מתקתקים ותוספות שאפשר להוסיף. אני בחרתי קיווי דובדבן היה מאוד טעים ...זה נחמד לשחק עם זה כמו בדיפ איט שבוחרים שלגון מטבל ותוספת ...הטרנד הזה מאוד נחמד..זה גם מעניין מבחינת תוספות , וגם טעים .בכלל אני אוהבת את הטרנד של היוגורטיות שנפוץ לאחרונה לרבות משקאות הre bar אבל זה יותר מעניין בגלל המרקם ומגוון התוספות ...אגב שמעתי שפתחו יוגו גם בקפיטריית משפטים באוניברסיטת תל אביב ...לסטודנטים שבינינו...-עדכון ב26.11- אחרי כלבוטק ...http://www.nrg.co.il/online/5/ART1/813/818.htmlהגלידה ביוגו טעימה מאוד כפי שכתבתי ב-5.11 ומעניינת ..חבל שמטעים את הציבור ומנסים למכור לו מעטפת בריאות כשלמעשה מדובר במשהו עתיר סוכר כמו גלידה רגילה..זה עלול להיות מסוכן לסוכרתיים ויש לי קרובי משפחה סוכרתיים סוג 2 שעשויים לחשוב שזה בסדר פחות או יותר..ולא כך..בכל אופן אם מודעים למידע וטוב שמודעים למידע שכל אחד יעשה את השיקול שלו ואם מישהו בא בגלל הטרנד הבריאותי או הנחת המוצא הדיאטטית שיחשוב שוב..ואם רוצים משהו טעים ומרענן ומגוון ופחות חשוב שיקולים של בריאותי וכו' אז עדיין אפשר להתרענן בזה כי היוגו באמת טעים ..
הצג עוד

pantherit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
לא הבנתי על מה ההמולה והתורים הארוכים בשעות לילה ב Yogo. החלטתי לבדוק את הנושא כשהייתי היום בצהריים במסעדת מיט בר . סיימנו לאכול סטייק מדמם ולשתות ויין משובח. ויתרנו על הקינוח הזמנו חשבון וצעדנו 2 דקות לסניף החדש של יוגו בכיכר רבין. הגענו שבעים במיוחד אבל אני תמיד טוענת שלקנוחים יש מקום שמור מיוחד. המקום מעוצב נעים ונקי. השרות אדיב וחייכני. הזמנו גביע של יוגורט עם 2 תוספות - הפירות נראו מאד מפתים ובכ"ז לא התלבטנו יותר מידי בחרנו רימון וסברס... אממממ.... היה טעים. מצוין! אני עדין לא יודעת כמה קלוריות בדיוק יש בגביע. זה אמור להיות ממש לא משמין ולי מתחשק לאכול את זה עכשיו כל היום..וכל יום... אבל אז קופץ לי לראש הפרק המצוין בסיינפלד שהם מתלהבים מהפרוזן יוגורט דל שומן - אוכלים אותו כל היום ולא מבינים לא הם משמינים. תעתיקו את הלינק - פרק מאד מצחיק.. :) http://il.youtube.com/watch?v=a7StqufpSQISeinfeld season 5 episode 7 - The Non-Fat Yogurt
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up