כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
עומר שמעוני
95
98 מתוך 100
לפי 167 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Homi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
ספר מקצוען בעל ידי זהב וחיוך נעים וקשוב . לאורך שנים זוכר כל בקשה של הלקוחות הקבועות

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
את עומר אני מכירה כבר 3 שנים,כלקוחה קבועה של עומר ידעתי שרק איתו יהיה לי מהמם ביום החתונה והיה לי ברור שהוא יעשה לי את התסרוקת. ביום החתונה עומר הגיע אלי לדירה וכל האוירה היתה סופר כיפית, נינוחה ולא לחוצה בכלל. רק צחוקים וכיף. עומר עשה לי תסרוקת מהממת שהחזיקה כל היום עד סוף האירוע ואפילו אחרי... שערה אחת לא זזה ממקומה... עומר סופר מקצוען, מקסים ומצחיק וגורם לך להרגיש בנוח מהרגע הראשון. ממולץ בחום
הצג עוד

gorelik_irena   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
אני עם שיער גלי-מתולתל. כל פעם שהייתי הולכת לספר הייתי מתאכזבת נורא כי ישר היו ממליצים לעשות פן בסוף הביקור. כאילו אין תספורות למתולתלות ורק שיער חלק נראה טוב. באתי לעומר אחרי המון המלצות ואני הכי מרוצה שיש! מההתחלה אמר לי שיש תלתלים מהממים והבעיה שלי בעיקר בשימוש בשמפו ומסיכה לא מתאימים שגורמים לשיער פריזי. התחלתי להשתמש בחומרים טובים ותוך כ3 שבועות כבר היה שיפור מדהים! ואז חזרתי אליו לתספורת סופית. השיער נראה מעולה גם בלי שום קרם וקל לסידור. בלי קשר עומר מקסים, מקשיב ומייעץ. מלמד איך לעצב את השיער ונותן לנסות לבד. וכל ביקור אצלו הוא חוויה
הצג עוד

keren.bigaui   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אני מתולתלת ורציתי לשמור על התלתול הטבעי שלי, רק עומר הצליח לעמוד במשימה. שאר מעצבי השיער שפניתי אליהם הציעו לעשות לי בייביליס (בחום והלחות ביולי). עומר היה קשוב וסבלני לבקשות שלי.עומר הוא הההמומחה לתלתלים ובשיתוף פעולה עם המאפרת מספר 1, ורד גני המדהימה, הייתי מושלמת. התחתנתי ביולי והשיער והאיפור החזיקו מעמד כל הערב.
הצג עוד

חומי   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
עומר שמעוני הוא מעצב שיער מוכשר בטירוף ואישיות נעימה חמה ומפרגנת .ממליצה מכל הלב !!!

רוזי215   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
עומר פשוט מקסים. הוא מקצועי ורואים שיש לו המון ניסיון. הוא הבין מהר מאוד את הכיוון שלי והיה עדין עם כל הקרמים והמוסים כמו שביקשתי כדי שהשיער לא יראה עשוי מדי. הוא הגיע בול בזמן (6 בבוקר, כבוד) ואפילו סבל את מוזיקת ה- Zen garden שלי.
הצג עוד

HRPF   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
עומר הוא הספר שלי כבר המון שנים, והבחירה בו לחתונה הייתה ברורה. ורד, המאפרת, עובדת עם עומר הרבה וכבר איפרה אותי בעבר לאירוע אחר. עומר וורד הגיעו אלינו הביתה על הבוקר, עשו שניהם עבודה מעולה, ובאווירה נעימה מאד - בבוקר החתונה קצת שיניתי את דעתי לגבי מה אני רוצה, עומר עשה בדיוק מה שביקשתי, וכששוב התחרטתי קצת - הוא פירק חלק מהתסרוקת והתחיל שוב, והכל עם חיוך שהבטיח לי שלא נסיים עד שלא אהיה מרוצה לגמרי. התסרוקת החזיקה מושלם, בלי שוונץ מיותר, במשך יותר מ-10 שעות. השיער הפזור של אחותי המתולתלת נראה מדהים גם אחרי שעות של ריקודים. ורד איפרה לפני את אמא שלי ואחותי, שתיהן היו מאד הססניות לגבי עניין האיפור, והיו מרוצות מאד - ורד הבינה בדיוק מה הן רוצות, ודאגה שהן ירגישו נוח וטוב. האיפור שלי היה מצוין, גם איתי ורד הבינה בדיוק מה מתאים ומה לא, ודאגה שאראה בדיוק כמו שדמיינתי.
הצג עוד

Shanti   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
ספר מצויין, שישר הבין את הסגנון שלי והתהליך איתו היה מאוד כייפיהוא ידע מאוד טוב להרגיע אותי ביום של החתונה ועם הרבה צחוק וחיוכיםשבוע לפני הגענו אליו למספרה להכנות.לא בחרתי מראש סיכה או משהו, מאוד לא הייתי סגורה על עצמיוביום החתונה הוא הבין שאני רוצה פרח אמיתי בשיער והוא ידע לאלתר פרח מהגינה שיצא מדהים.
הצג עוד

shirtzar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אל עומר הגעתי לאחר שיחת טלפון קצרה, מהר מאוד הבנתי שעומר מקצועי ובעל נסיון והחלטתי להגיע אליו לגוונים וכך להתרשם. אני שמחה מאוד על ההחלטה כי עומר הוא ספר שמפנק לקוחות, אם את לקוחה את תהני ממנו כל כך הרבה יותר. היה בינינו בונדינג אדיר, קיבלתי ים פינוקים,מסאז' בקרקפת, כוס יין ונשנושים, ואחרי המפגש המחיר שהוצע לי לתסרוקת כלה בהתחלה ירד משמעותית, כי כמובן יש מחיר מיוחד ללקוחות. הגוונים יצאו מהממים, ממש טבעיים ולא הפסקתי לקבל עליהם מחמאות, שבוע לאחר מכן הופעתי אצלו שוב לתסרוקת ליום צילומים של "טרש דה דרס" והוא עשה לי תסרוקת מיוחדת, ומהירה מהמצופה, הוא מתקתק בצורה מדהימה ונותן לך את מלוא תשומת הלב. אני מתחתנת רק בעוד 3 שבועות ואני כל כך שלמה ורגועה שיש לי את עומר!המלצתי היא לא לחפור לו על כל הפרטים בטלפון, פשוט להגיע, אפילו לפן או תספורת קטנה והחוויה היא כל כך אחרת, החיבור נוצר וביום החתונה הכל הרבה יותר קליל!
הצג עוד

noga06   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
עומר מקסים, מקצוען אמיתי, לאורך כל היום חייך והיה שמח כמו שצריך ביום החתונה! התסרוקת שעשה לי תאמה בדיוק את מה שרציתי, בלי להסביר לו יותר מידי. יש לי שיער דק ומעצבים אחרים אמרו שאני חייבת תוספות שיער ואני לא רציתי, עומר בכלל לא ניסה לשכנע אותי לשים תוספות והתוצאה יצאה מהממת! והכי חשוב- השיער נשאר כמו שהוא לאורך כל הערב!הערה נוספת- עומר עשה תסרוקת גם לאחותי ואחרי שהוא כבר עזב את המלון שבו התארגנו אחותי לא היתה מרוצה ממה שיצא (היא ביקשה את התסרוקת הזו ובסופו של דבר הבינה שטעתה...), היא הרימה לו טלפון ונסעה אליו למספרה, הוא חפף לה ועשה לה תסרוקת חדשה מאפס, בלי לקחת עוד שקל, הכל בחיוך ובאהבה גדולה!ורד המאפרת שעובדת איתו היא תוחתית על!! מקצועית מאוד, מדויקת ומוכשרת! בחורה מקסימה, נעימה, רגועה, הלוואי היתה יכולה לאפר אותי כל בוקר... ושוב הכי חשוב- האיפור נשאר כל הערב, אפילו השפתון!!עומר וורד מומלצים ביותר!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up