כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
artika - ארטיקה

artika - ארטיקה

תקליטנים
טלפון:097445525
96
98 מתוך 100
לפי 253 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נטע   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אודי היה זמין וחזר אליי במהרה, דיבר בפתיחות, הקשיב והזמין לפגישת ייעוץ. זה באמת הרגיש כאילו אנחנו באים לחבר קרוב, כל כך חם ולבבי. ממש ניכר כמה הוא אוהב את המקצוע וכמה תשוקה והשקעה יש לו לתחום! ממש היינו מרותקים מההסברים!הוא היה קשוב אבל גם ידע לייעץ ולתת את דעתו, זרם, תמך בכל התהליך. ובאירוע- וואוו נהנינו בטירוף מהמוזיקה ומההתנהלות המקצועית, סבלנית ועוטפת!!! אין מילים…אוהבים אותו ממש!!!
הצג עוד

Nadav   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
וואו איך אפשר להתחיל?מסתבר שאודי היה ה-dj בעוד אירועים של המשפחה ולא ידעתי וזה רק מוכיח כמה הוא תותחזורם עם הזוג בדיוק מה שרוצים לפי הבקשותלמשל אנחנו ביקשנו שזמרים מסויימים לא יהיו או מעט והוא עשה את זהאותו דבר להפך כל דבר שאמרנו חובה בדיוק כךהמעבר בין שיר לשיר הכי חלק שאי פעם שמעתידואג להכל, בא עם חיוך תמיד ומרים את כל האורחים.זה הגיע למצב שאנחנו רצינו לסגור את המוזיקה והאורחים לא רצו.
הצג עוד

Elad   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לחן אייזן לאחר שפגשנו אותו בחתונה של אחותי התאומה. חן בחור אנרגטי, כיפי. הקשיב לכל בקשה שביקשנו ממנו. יודע לקרוא את הכל. הוא שרף לנו את הרחבה, כולם היו בטירוף. הוא ידע ישר להבין ולקלוט אותנו ואת סוג המוזיקה שאנחנו אוהבים. הוא דיגיי ברמת על, מטורף והוא עשה לנו כיף וטוב על הלב.אנחנו ממליצים מאוד מאוד
הצג עוד

Orly   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
את אודי אני מכירה מלפני יותר מעשור כשגם אני הייתי בתחום האירועים. לא ידעתי מתי אתחתן בעצמי, לא ידעתי מי יהיה החתן - אבל דבר אחד ידעתי בוודאות - אודי יהיה הדיג'יי בחתונה שלי!כאשר הכרתי אותו לבנזוגי הוא הרגיש כמוני שפגענו בול!החיוך, הזמינות, השאזם האנושי, האנרגיה, המקצועיות, הנתינה, הכיף לאורך כל הדרך!האורחים שלנו לא הפסיקו להחמיא ולהגיד כמה נהנו, במיוחד מהקונספט שבחרנו - שנות ה 80, 90,2000 ועכשיווי - כולם הרגישו ילדים שוב והיה פשוט כיף לא נורמלי!!!!!אם חברים שלנו לא היו כולם כבר זקנים עם ילדים (אנחנו האחרונים:)) היינו ממשיכים עד אור הבוקר, היה פשוט אדיר! אין ספק שכל חגיגה מהיום, אודי יהיה הראשון שנתקשר אליו ובטח אם יבקשו מאיתנו המלצה. החיבור הזה היה סיפור הצלחה מנומנלי ואודי ידע בכל רגע להתאים את הקצב, השיר, הווייב ולתקשר איתנו עם העיניים ככה שנהיה הכי מבסוטים בעולם ונהנה מהיום שלנו במקסימום.תודה על תהליך נפלא וערב חלומי.אוהבים וכבר מתגעגעיםאורלי ולי
הצג עוד

שחר   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
טוב, אז את אודי הכרנו בחתונה של חברים טובים וזו היתה אהבה משיר ראשון!! ידענו ישר שהוא יהיה הדיג'יי אצלנו בחתונה!! במפגש היכרות הראשון איתו כבר לא היה לנו ספק שעשינו את הבחירה הכי טובה שלנו לחתונה! לכל הזוגות שרוצים שירים מקפיצים, לא בנאליים, וקצת מחוץ לקופסא, ותוך כדי יכולת קריאה מדוייקת של הקהל והתאמה של פלייליסט לפי האנשים, אז רק אודי ליבנה!!!
הצג עוד

רובי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
פגשנו את אודי כאחד הספקים הראשונים שלנו. מהרגע הראשון הרגשנו שהוא נגיש ומבין את הראש שלנו. באירוע עצמו המוזיקה הייתה מדויקת ופנתה לכל הקהלים והרימה את הרחבה בטירוף. היה לנו כיף מאוד איתו.
הצג עוד

פרי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הדיג'י שלנו היה אודי ליבנה, הגענו דרך המלצה של חברים , ויצא לנו גם לשמוע אותו מתקלט ב -2 חתונות של חברים לפני שסגרנו איתו. דבר ראשון הוא נותן יחס אישי ומדהים והוא מאוד זמין לכל התייעצות , מאוד מרגיע במהלך התהליך , ידע לתת לנו את ההמלצות הנכונות ומאוד יודע להתאים את עצמו לסגנון של כל זוג מצד אחד ,ומצד שני יודע לקרוא את הקהל ולהרים את הרחבה.
הצג עוד

Meitar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על אודי ולאחר פגישה איתו, ידענו שאין צורך לחפש יותר. הכימיה הייתה מיידית והתחברנו לסגנון מוזיקה שלו. אודי יצירתי והשירים לעולם לא נשמעים כפי שהם, תמיד מייצר עניין. אודי בחתונה שלט ברחבה בצורה נפלאה! הרחבה הייתה מלאה תמיד!
הצג עוד

הגר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ביקשנו את הטלפון של אודי מאח שלי אחרי שהיה פצצה (אנחנו ושאר החברים שלו שהתחתנו אחריו) וואו, היה מדהים, לא רצינו להפסיק לרקוד וכל החברים שלי אמרו אחרי זה שהיה קצר מדי אודי מקרין אנרגיה כייפית ברמות וכשהגענו לאולם קצת בשוק היה מה זה כיף ומרגיע לראות את החיוך הזה ולפגוש פנים ידידותיים! ניכר שאודי נהנה בחתונות ואוהב את העבודה שלו, אתה מקסים ואנחנו כבר מחכים לפגוש אותך שוב בחתונות של החברים 3>
הצג עוד

Inbal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הגענו לארטיקה דרך החתונה של אחותי שעוד הייתה מלפני הקורונה וזכרנו שאודי היה מהממם והרים את הרחבה.. החלטנו לקחת את אודי גם אלינו.. מהשנייה הראשונה ידענו שזה הדבר הנכון לעשות!! הרחבה הייתה מפוצצת כל הזמן! הייתה חתונה שמחה ומאושרת והכל בזכות אודי!! גם את קבלת הפנים אודי שם שירים שמתאימים לשישי צהריים והתאימו לקהל שלנו!!! פשוט שמחות ומאושרות שלקחנו את אודי ליבנה המלך!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up