כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הרב יהודה ישרים

הרב יהודה ישרים

רבנים ועורכי טקסים
כתובת:
טלפון:
94
99 מתוך 100
לפי 12 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shir Noga   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הרב יהודה ישרים חיתן אותנו בחתונה מדהימה מרגשת ונעימה ככ ליהודה יש אנרגיות גבוהות, שמחת חיים וקול שירה נעים! עשה לנו חופה מרגשת, נעימה, דיבר עלינו כזוג,שר והרים את הקהל ועשה לנו רגע חופה מדהים ושמח ממליצה בחום!
הצג עוד

Avital   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את הרב אנחנו מכירים באופן אישי כי הוא הרב של היישוב שלנו, לא הייתה שאלה בכלל מי יחתן אותנו. זאת הייתה אחת ההחלטות הכי טובות שלנו, החופה הייתה מצחיקה ומרגשת בו זמנית, לא הפסקנו לקבל מחמאות מהדרך שבה הרב העביר את החופה. הרב שילב בחופה גם שירים שהוא שר וזה לגמרי הוסיף. הרב ממש מתאים את החופה לזוג.
הצג עוד

Ariel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
תכננו בהתחלה להתחתן עם רב אחר שביטל אותנו כ-3 שבועות לפני החתונה. ארגון צוהר "שידך" לנו במקומו את הרב יהודה ישרים ואין שמחים מאיתנו על כך! הרב קליל, צעיר, מצחיק, זורם, נותן תחושה מאוד נעימה, שואל ומתחשב בבקשות הזוג. הרב זכר כל פרט שאמרנו לו, הן משמו של האחיין של החתן (שהביא את הטבעות) ועד לניואנסים קטנים עלינו שהוא שילב בהומור ובחן במהלך חופה. החופה שלנו התקיימה ביום שישי בצהריים, ערכה פחות מ10 דקות והייתה שמחה מאוד. קיבלנו המון מחמאות על הרב ועל הדרך שבה הוא ניהל את הטקס, הוא גרם לכולם להתחבר ולהתרגש והצליח לחבר ולאחד את כל הקהל המגוון שלנו.
הצג עוד

ישראל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
אחרי שנפרדתי מאשתי חיפשתי דירה קטנה ושיתפתי את המשכיר בפרידה הקשה. בתגובה הוא המליץ לי בחום על הרב יהודה ישרים ואף קישר ביניינו
הצג עוד

Keren   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
הגענו לרב יהודה דרך ארגון צהר - שני חילונים חוששים וקלולסים. למזלנו זכינו רק לכבוד וליחס אוהד. הרב התחשב בכל הבקשות שלנו, שמר על הטקס קצר וקליל, והיה נחמד יותר משיכולנו לצפות.

Livnat   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הרב המדהים שחיתן אותנו ב27/5/18 הוא יהודה ישרים, הוא מודרני וצעיר, מתאים את הטקס לאופי הזוג ולבקשתו, יכול לעשות נוסח ספרדי/אשכנזי, לשיר או לא, חופה ארוכה או קצרה. הרב גם עזר לנו לדאוג לאמי להגיע להשתתף בחתונה (שמסיבות בריאותיות לא בטוח יכלה אבל בעזרת הרב השגנו צוות רפואי צמוד לכל הערב) ואחרי החופה לא נשארה עין אחת יבשה! כולם ממש התרגשו! הוא גם עובד עם צוהר ובאמת מקסים ממש!
הצג עוד

aditw07   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
הרב יהודה ישרים אנחנו מודים לך מקרב לב על עריכת טקס חופה בלתי נשכח ! אל הרב ישרים הגענו דרך אחיו של בעלי והרב ישרים קידש אותו. כשהיה תורנו להינשא לא היה ספק בכלל שבוחרים את הרב ישרים. תודה על טקס שמח ומרגש, תודה על מקצועיות ואיכפתיות. ממליצים בחום עדי &מתן 20.06.17
הצג עוד

sharonasb   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
יהודה המקסים, רב לעניין ומעביר חופה בצורה נעימה, קלילה ויפה, עם קול מדהים. את יהודה פגשנו לאחר שנפגשנו עם רב אחר שהיה נחמד אבל דרש 1100 ש"ח מראש, ואתנו זה עצבן. יהודה פגש אותנו לפני במטרה להכיר אותנו והיתה שיחה נעימה וקלילה, ולשאלתנו ענה שהוא לא גובה בכלל שנשים כמה שמרגישים. החופה היתה נהדרת ומרגשת ועם זאת קלילה ולא "מעייפת". מומלץ בחום!
הצג עוד

Shiran   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
איזה אדם! אין מילים!!! את ההמלצה על הרב יהודה ישרים קבלתי מאחת הקבוצות בפייסבוק אחרי שהתחלתי לחשוש שכל הרבנים רודפי בצע שמבקשים מעל 1000 ש"ח לטקס חופה. כבר משיחת הטלפון שם הרב פשוט התאהבתי בו! לא היה לי ספק בכלל שהוא הרב שיחתן אותי. לשמחתי גם בן זוגי חשב כך.. נפגשנו איתו ביישוב לפיד, הוא ביקש שנספר לו עלינו, הוא סיפר על עצמו, שאל, התעניין והיה כ"כ מקסים! הסכים שאני אעניק לבעלי טבעת בחופה, שר לנו כמה שירים בחופה, לא נקב בשום סכום שנשלם לו ואפילו שאל אותנו באיזה נוסח נרצה את הטקס.. אין דברים כאלה! הוא גם הכניס את השמות חיבה שלנו (בדיחה שלנו) לתוך הקריאה של הכתובה.. אני ממליצה עליו בחום !!
הצג עוד

liran_s_   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו רב קליל, שיעביר חופה קצרה ואל הרב הגענו דרך המלצה. רב צעיר, מבין עניין, זורם, מצחיק, ובנוסף לזה - גם מזמר ;) החופה ערכה כ15 דקות, העביר בשילוב מזמור, ממש יפה ונעים. שמחנו מאוד שבחרנו בו וממליצים בחום !!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up