כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
המגנט של עדן
93
96 מתוך 100
לפי 37 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Tamir   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אל דניאל הגענו לאחר שהיינו באירוע של משפחה שבו הוא צילם לפני כמה שנים. דניאל מקצועי ונחמד צילם תמונות מדהימות ודאג לתפוס את כולם ולא פחות חשוב המגנטים עצמם הם באיכות גבוהה מאוד! עשינו ארוע קטן ודניאל הגיע בזמן ונשאר אף יותר ממה שהבטיח. מסר לנו דיסק עם כל התמונות בסוף האירוע ואפילו הציע לנו בהמשך שידפיס לנו מגנטים נוספים והגדלות שנבחר מהתמונות שצילם או מהתמונות שצלמת הסטילס צילמה. שרות מעולה ומחיר הוגן. ממליצים מאוד!!
הצג עוד

נעמה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
מומלץ בחום! דניאל מקצועי, שירותי ומקסים. כל האורחים קיבלו מגנטים, כל התמונות מרגשות ומושלמות. קיבלנו דיסק עם הכל כבר בסיום האירוע והמסגרת עוצבה לפי ההזמנה של החתונה. מחיר הוגן ושירות נפלא :)
הצג עוד

יהל שרביט   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
דניאל היה מקסים ,חמוד ואדיב לכל אורח שניגש אליו. פשוט לב של זהב. הוציא לנו המון מגנטים עד סוף האירוע והיה עם המון סבלנות ותמיד עם חיוך על הפנים. האורחים שלנו היו מאוד מרוצים. תודה רבה רבה דניאל. אוהבים אותך. יהל ושמרית "ארץ קדם" 29-05-2016
הצג עוד

Osnat   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
דניאל היה פשוט מצוין! יצאו מלא מגנטים לאורחים וגם היו הרבה מגנטים שלנו של הזוג עם המשפחה ומהחופה! דניאל היה מאוד נעים ודאג לצלם את כל האורחים! ממליצים בחום!
הצג עוד

תוםויעל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הם אחלה! קיבלנו הרבה מחמאות על המגנטיםהתמונות באיכות ממש ממש מעולההגיעו בזמן, נותנים שירות מעולה, עונים תמיד במייל לכל שאלה
הצג עוד

chenso   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
קודם כל הבן אדם באמת יודע לצלם, זה לא סתם איכות של צלם מגנטים רגיל, יצאו לנו תמונות ממש יפות. מעבר לכך דניאל היה מקסים, קשוב, תפס את רוב האורחים ובאמת שאין לי אפילו תלונה אחת!
הצג עוד

עידיתה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ב-20/3/13 בבית האירועים bau. אחרי שראיתי מגנטים שעשו באירועים ולא החזיקו יותר מחודש היה לי מאוד חשוב שהמתנה שאני נותנת לאורחים תיהיה איכותית ומכובדת.קיבלתי המלצה מהצלמים אור זהבי וצחי אשר על דניאל... ואני כל כך מרוצה שבחרנו בו!הבן אדם פשוט מקסים, היה אדיב ונחמד לכל האורחים והתוצאה הייתה נהדרת!המגנטים איכותיים ונראים טוב וכל האורחים יצאו מרוצים! הוא תמיד היה שם, לא נעלם לזמן רב!ממליצה בחום!דניאל היקר- תודה רבה על מזכרת נפלאה לאירוע! עידית וגילי
הצג עוד

skarlet   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
בחרנו בדניאל בעקבות אחותי ובן זוגה שהתחתנו לפני שנתיים. המגנטים שלהם עדין נראים כאלו הם יצאו אתמול! אני יכולה להגיד בוודאות שזה לא משהו שווה להתפשר עליו-איכות של מגנט.חוץ מזה מאוד אהבנו את ההתנהלות של דניאל. הוא היה בכל מקום במהלך החתונה.הוא ניגש לאנשים ושאל אם הם רוצים תמונה.הלוח של המגנטים היה מפוצץ! כל הזמן!והכי כיף, אנחנו מבקרים אצל חברים ורואים שכל אחד קיבל בממוצע 7 מגנטים.התמונות יצאו מעולה ואני בטוחה המגנטים ישרדו כמה שנים טובות :)המון תודה לך דניאל!
הצג עוד

בילי_   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
פניתי אל דניאל מהמגנט של עדן בעקבות המלצות של חברים והתרשמות אישית מאיכות המגנטים.דניאל איש אדיב ונחמד.המחיר אומנם לא זול (אפשר למצוא צלמי מגנטים גם במחיר נמוך יותר) אבל החלטתי ללכת על בטוח היות ומדובר בהבדל של כמה מאות שקלים בלבד (שזה כלום לעומת כל הוצאות החתונה).התמונות יצאו נחמדות אבל לצערי הכמות הייתה מאכזבת- פחות מ200 תמונות.בסוף הערב חיכה לנו בחדר דיסק של התמונות ומגנטים שלנו+ 3 הגדלות.לצערי הדיסק נצרב לא טוב ולא ניתן היה לראות חלק גדול מהתמונות. כשחזרנו מירח הדבש דיברתי עם דניאל והוא שלח לי הביתה דיסק חדש ותקין.סה"כ היינו מרוצים, האורחים מאוד אהבו את המגנטים ונשארה לנו גם מזכרת יפה על המקרר :)
הצג עוד

לנלן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגעתי אליו בהמלצת הצלם שלנו, אורן קאן. אני מאוד מרוצה מאיכות המגנטים והתמונות אותם צילם דנאיל. דניאל הוא בחור חייכן ונחמד, אחד שנעים לך שיהיה חלק מהארוע שלך.בתום הארוע הוא מסר לי דיסק של כל התמונות/מגנטים. תמונות איכותיות וטובות. מהאתר הבנתי שהוא גם צלם ארועים ללא קשר למגנטים. רואים...בקיצור... מומלץ. גם לא יקרן
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up