כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ניבה ויאולא - מאפרת מקצועית

ניבה ויאולא - מאפרת מקצועית

איפור כלות
כתובת:
טלפון:0528346482
94
98 מתוך 100
לפי 62 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yuval   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
סגרתי עם ניבה איפור ושיער ליום חתונתי ואיפור עבור שתי המלוות שלי.כבר בפגישת הניסיון הבנתי שהיא מקצועית אמיתית!! היה לי חשוב שהאיפור יהיה עדין וזו בדיוק הסיבה שסגרתי עם ניבה! ביום החתונה היא הייתה כל כך נחמדה והיה כיף להעביר איתה את היום והשעות הארוכות של ההתארגנות!הייתי מאד מרוצה מהאיפור והשיער שהחזיקו מעולה!!בנוסף סגרתי איתה גם ליווי לאולם עם החלפת תסרוקות, והיא גם סידרה לי את השיער והאיפור כמה פעמים במהלך הערב כדי שיהיה מושלם!(התחתנתי באוגוסט בים, הרבה לחות וחום 😅) היא מקצועית ברמות והמחיר שהיא לוקחת הוגן מאד! ממליצה לכן לסגור עם ניבה היא באמת בן אדם מיוחד!!
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
ניבה מושלמת! כבר מהפגישה הראשונה איתה לאיפור ניסיון ידעתי שיש פה תותחית אמיתיתאיפרה ועיצבה את השיער שלי ושל 3 מלוות נוספות בצורה מושלמת שהחזיקה כל הלילה!ניבה קלעה בדיוק למה שכל אחת מאיתנו רצתה, ועשתה את הכל עם חיוך ענק ומלא צחוקים :)
הצג עוד

netaco   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
לניבה הגעתי דרך המלצה מחברה. היא איפרה וסירקה אותי ואת אמא שלי ביום החתונה. הגיעה עד אליי למקום ההתארגנות עם כל הציוד:) כבר בפגישה לאיפור ניסיון הבנתי שבחרתי טוב. היא מאוד רגועה, כייפית, בעלת סבלנות ונהנינו מאוד להעביר איתה את היום.
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי מישהי שתהפוך אותי לאני ביפה יותר אבל שיהיה עדיין אני ועדין, ניבה ללא ספק עשתה את זה בצורה הכי מושלמת שיש! הכל בכיף והשקעה ענקית! יצא פשוט מושלם! מומלצת בחום!!!
הצג עוד

aaddii6   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ניבה המושלמת. כשהתחלנו לתכנן את החתונה התחלתי להסתכל בעמודים של מאפרות/מסרקות והעבודות של ניבה התאימו בול לטעם שלי- עדין ועם זאת אצילי ועם "גלאם". למרות שניבה גרה בדרום, היא הגיעה ליום ניסיון בתל אביב והחוויה איתה הייתה הכי זורמת וכיפית! ביום החתונה עצמו היא איפרה וסירקה אותי ואת 3 האחיות שלי (!) ומעבר לזה שהיום איתה היה קליל וכייפי בטירוף, התוצאה הייתה מעבר לציפיות אצל שלושתנו! ניבה הייתה מקצועית והיה חשוב לה לוודא שהכל יחזיק כמו שצריך, אפילו אם זה אומר לעשות שינויים קטנים בתסרוקת שבחרתי, ובדיעבד זה היה מעולה כי התסרוקת באמת איכשהו שמרה על הצורה שלה עד סוף הערב. באמת אחת הבחירות הטובות שלנו! ואיזה כיף שבחרתי נכון:)
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
את השם של ניבה קיבלתי מקולגה שלה. איזה מזל יש לי. לאיפור נסיון אצלה הגעתי אחרי איפור נסיון לא מוצלח שהשאיר אותי קצת בטראומה:) וניבה בעדינות שלה הרגיעה אותי ואיפרה אותי בדיוק כמו שדמיינתי וביקשתי. בבוקר החתונה היא דייקה ובאה באנרגיות טובות(למרות השעה המוקדמת והבלתי סבירה בעליל חחח) אפרה אותי ואת המלווה בצורה מדוייקת ומושלמת. השיער היה מושלם ובקיצור אני יכולה להמשיך ולכתוב ולכתוב ולשבח אבל נראה לי שהבנתן, ניבה ללא ספק המתנה הכי טובה שתוכלו לתת לעצמכן ביום המיוחד אך לא פשוט הזה. תהנוווו.
הצג עוד

Einat   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ניבה התותחית! בזכותך לאורך כל היום שמרתי על החיוך והגישה הקלילה והכיפית! ניבה בשנייה הצליחה להבין את הסגנון שלי, של אמא שלי ושל 2 המלוות שלי! האיפור החזיק לאורך כל היום עד השעות הקטנות של הלילה מקצוענית אמיתית ופצצה של אנרגיה חיובית ממליצה באהבה ענקית, עינת
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
תודה לניבה המקסימה! היית מדהימה לאורך כל היום עם גישה נהדרת ! איפור עדין ומחמיא בטירוף שגרף מחמאות כל הערב! הצלחת לעמוד בלו״ז מאתגר של לאפר 2 מלוות ואותי, טיפלת בתלתלים בצורה מושלמת! באמת המון תודה! ממליצה בחום לכל מי שאוהבת איפור עדין ומושלם!
הצג עוד

ענבר   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ניבה ההורסת! לא רק אישה עם אישיות כובשת אלא גם מאפרת בחסד! היה לי חשוב מההתחלה לא להרגיש בתחפושת, להרגיש טבעית והכי אני! ניבה איפרה אותי מושלם, נתנה לי הרגשה מדהימה לאורך כל היום, לא הלחיצה אלא ממש זרמה איתי ועם המלוות שלי! האיפור והשיער לא זזו כל הערב למרות האזהרות והדרישות לסירוק! פשוט לא יכולתי לבחור יותר טוב! תודה על הכל ניבה את מהממת ואני בטוחה שנמשיך להתראות באירועים הבאים!
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אתחיל בלהגיד לניבה המון תודה!! התחתנו ב 25/1/18 ביום גשום ממש. ניבה הגיעה והיתה ממש מרגיעה וכיפית. היא איפרה ועיצבה שיער לי ולאחותי ואיפרה גם את אמא שלי ויצאנו הכי מרוצות!! השיער החזיק מעולה כל היום והערב למרות הגשם, הרוחות, נגיעות בשיער, וההשתוללות ברחבה. האיפור החזיק מעולה אפילו עד הבוקר :) ניבה הגיעה עד אליי והיתה מוכנה לכל בקשה. היה יום כיפי ורגוע ויצאנו ממש ממש מרוצות מהתוצאה שהחזיקה מושלם! קיבלנו ערכת טאצ' אפ וכל מה היינו צריכות כדי להרגיש בטוחות לאורך היום (היינו בלחץ בגלל הגשם)... מומלצת מאוד!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up