כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
ענבל מאור - איפור וכל מה שקשור

ענבל מאור - איפור וכל מה שקשור

איפור כלות
טלפון:0547-485008
95
99 מתוך 100
לפי 13 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
weizmaayan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הכרתי את ענבל בהפקה שהשתתפתי בה והאנרגיות הטובות שלה והמקצועיות מאוד הרשימו אותי, אז ישר פניתי אליה. ענבל עשתה לי גם את האיפור וגם את השיער לחתונה. (וגם לחינה!) היה איתה בוקר פשוט מושלם, צחוקים ותחושה הכי נעימה, והתוצאה הייתה מהממת. הרגשתי הכי כלה והכי בידיים טובות ❤️ ממליצה בחום!
הצג עוד

אפרת   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הכרתי את ענבל כשעבדתי בערוץ 20 ומההתחלה ידעתי שתתאים לעבודה כמאפרת ביום שאתחתן. משרה אווירה נעימה, מקצועית ומתאימה את עצמה לכל לקוח. ביום החתונה שלי איפרה גם אותי, אחותי ושתי מלוות ועשתה עבודה מצויינת. ממליצה בחום!
הצג עוד

דבורה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
הגעתי דרך המלצה אישית של חברה שעוסקת ואלופה בתחום הסטיילינג והיופי. לכך התווספה המלצה נוספת של חברה, חובבת ביגוד, איפור וכו' שאופרה ע"י ענבל לחתונה בתה. שתי ההמלצות ששוות פז, הוכיחו את עצמן.ענבל איפרה לחתונה משפחתית את אחייניתי שהיתה שושבינה ואותי. החוויה עמה לשתינו היתה מהנה. זה התחיל עוד בחליפת ההודעות בינינו ובשיחות המקדימות. הבנתי כבר אז, עד כמה היא מקצועית ושרותית והמשיך בהכנה לאירוע עצמו וגם לאחריו. ענבל שיתפה, יעצה, הקשיבה ואפשרה בחירה מגוונת גם בתסרוקות לשיער וגם באיפור. התוצאות היו מעולות, הרגשנו נהדר וקיבלנו מחמאות מכל עבר.
הצג עוד

ריקי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל כשחיפשתי מישהיא שתאפר ותסרק את ביתי לצילומי הבוק. ענבל הייתה הכתובת הנכונה והמקצועית למה שרצינו. אחר כך גם עשינו אירוע משפחתי וענבל נקראה בשנית לדגל לאפר ולסרק אותנו.
הצג עוד

Shira   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
כבר מהשיחה הראשונה הבנתי שהגעתי למקום הנכון. ענבל הייתה מקסימה, קשובה ומאוד מקצועית. ביום האירוע יצאתי מרוצה מאוד! אין על הידיים של ענבל, באמת אלופת עולם!!
הצג עוד

Shlomit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
נהניתי מאוד מענבל ומהשירות שקיבלתי ממנה. ענבל עזרה לי לבחור תלבושת מתאימה לאירוע שאליו הוזמנתי, ואחר כך איפרה אותי במקצועיות וביעילות, תוך שימוש בציוד מתקדם ומודרני, וגם נענתה לבקשותיי ולהעדפותיי. היה לי כיף גדול במחיצתה ובזכותה הרגשתי מלכה לערב אחד!
הצג עוד

אודיה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ענבל מאפרת מדהימה, קוסמת!!!! היא מתווכת בין החלומות של הלקוחה לבין מה שבפועל מדוייק יותר עבור תווי הפנים של הלקוחה, תוך שהיא משרה אווירה נעימה ונינוחה, משתפת ומתייעצת מה נכון עבורך במשך כל התהליך דואגת גם לפרטים הכי קטנים! הכל כדי שתצאי מושלמממת! ונקודה שחשוב מאוד לציין היא איפרה את אמא שלי לחתונה וכידוע, אם העור טיפה מבוגר זה מאתגר יותר מעור צעיר היא יצאה מושלמת!!!! ממליצה בחום!!! מאפרת פנומנלית ❤
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
ממליצה בחום על ענבל, מאפרת ברמה גבוהה מאד, קשובה, רגישה ומתאימה את האיפור והתסרוקת לדרישות ולסיטואציה. אלופה!

Hemda   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ממליצה בכל פה על ענבל מקצועית אדיבה וקשובה ללקוחות התוצאה היתה מדהימה לשביעות רצוננו המליאה ...ענבל כל כך רגועה ושלווה והיתה אוירה נינוחה ורגועה למרות כל הלחץ מסביב והכי חשוב אכפת לה חשוב לה שניראה מיליון דולר -לא פחות.
הצג עוד

rotemitz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
ענבר איפרה אותי, את אמא שלי, אחותי וחברה לפני החתונה. האיפור יצא מדהים והרגשתי הכי יפה שיש. עוד בטלפון לפני פגישת הניסיון ענבל ביקשה שאגיד לה בדיוק מה אני אוהבת ואפילו שאשלח לה תמונות של איפור שאהבתי. אני בדרך כלל לא מתאפרת, והיה לי חשוב למצוא מישהי שתאפר אותי עדין, שאני אשאר "אני", אבל עדין שתתן לי את המראה הזוהר שחיפשתי. ענבל קלטה אותי בדיוק ואיפרה אותי בדיוק כמו שדמיינתי. האיפור החזיק כל הלילה והייתי ממש מרוצה. מעבר לזה, ענבל מקסימה, עדינה ונעימה, והיה לי כיף מאוד להעביר איתה את יום החתונה שלי...ענבל- תודה על הכל, את מדהימה והיה לי כיף!טל, 27.9.12
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up