כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

חתונה רפורמית - בית דניאל

חתונה רפורמית - בית דניאל

רבנים ועורכי טקסים
טלפון:03-5442740 שלוחה 5
94
99 מתוך 100
לפי 28 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Eden   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
לא רצינו חתונה ברבנות, אבל היה לנו חשוב חתונה יהודית (חופה, שבע ברכות, שבירת כוס...) וככה הגענו לבית דניאל.מי שחיתן אותנו היה הרב מאיר אזרי. נפגשנו עם מאיר במשרד שלו ודיברנו על מה חשוב לנו בטקס, הוא הכיר אותנו ועשה לנו טקס מאוד מרגש.הטקס היה מרגש, שוויוני, ובדיוק מה שרצינו
הצג עוד

Natalie Yontov Mano   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
רצינו לעשות חתונה רפורמית, ולכן פנינו לזרם הרפורמי. השאיפה שלנו הייתה לעשות חופה עם אלמנטים דתיים, אך שוויונית ועומדת בעקרונות שלנו.בנוסף, החלום שלי היה שתחתן אותי *רבה* (אישה). ככה הגענו לרבה גליה ריבה-סדן - אם בית הדין של מועצת הרבנים הרפורמיים בישראל. גליה היא רבה בעלת ניסיון של מאות חתונות וזה מורגש!נפגשנו איתה פעמיים בבית דניאל לפני החתונה, היא הכירה אותנו לעומק ושמעו את זה בחופה עצמה. חלק גדול מהאורחים שלנו אמרו שזו הייתה החופה הכי מיוחדת ומרגשת שהם היו בה. החופה הייתה אישית, מעצימה, מרגשת ומכבדת גם את היהדות וגם את השיוויון והאידיאולוגיה שלנו.
הצג עוד

ES   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לרב מאיר אזרי מהמלצות, איש נעים ומרשים מאוד שהתפיסה שלו של טקס החופה והחיבור בין מסורת יהודית להתחדשות התאימה לנו בדיוק וברמה האישית התחברנו אליו מאוד. למרות שהוא חיתן מאות ואולי אלפי זוגות, הרגשנו שהוא מקדיש לנו זמן כאילו אנחנו הזוג היחיד שהוא מחתן. נפגשנו איתו פעמיים, הוא הסביר לנו על הטקס ובנה אותו יחד איתנו באופן הכי אישי שיש. הוא הפך את הכתובה והחופה לאישיים ומרגשים מאוד, ושיתף פעולה בשמחה עם המון בקשות לא קונבנציונליות שלנו. במהלך הערב ואחריו הרבה אנשים אמרו לנו שהטקס היה ייחודי ומרגש - חילונים, דתיים, צעירים, מבוגרים והרבה שמעולם לא היו בטקס בלי רבנות. בלי לצאת בהצהרות ולעשות מזה אמירה ערכנו טקס שוויוני בו שנינו קידשנו בטבעת וחתמנו על הכתובה עם עדים ועדות, ויתרנו על הטלית, ההינומה הייתה קישוט שירד מיד אחרי הכניסה לחופה והכתובה הייתה שוויונית ובעברית. תודה הרב מאיר!
הצג עוד

Shiran & Gil   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
התחתנו דרך בית דניאל עם הרב מאיר אזרי. מהרגע הראשון מאיר יצר אווירה מאוד נעימה ומרגיעה ועזר לתווך לנו את הטקס, ולהתאים אותו כך שיבטא אותנו כזוג תוך כדי שמירה על מסורת ישראל. דברים אלו הוסיפו משמעות לטקס החופה עצמו והפכו אותו למאוד מיוחד. בנוסף, השיחות עם מאיר לפני החתונה חשפו בפנינו אדם מאוד מיוחד ומעניין, והיו חוויה בפני עצמה מעבר להכנות לחתונה. מעבר לכך, מדובר במקצוען שהיה ברור שהוא כבר ערך לא מעט חופות, וידע בדיוק על מה לשים דגש, ואיך לעזור לנו להימנע ממכשולים ותקלות. כל זה ביחד יצר חופה מאוד מרגשת, ייחודית ומשמעותית, גם בשבילנו, אבל גם בשביל האורחים, אשר החמיאו מאוד למאיר על עריכת החופה.
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
התחתנו דרך בית דניאל עם הרב מאיר אזרי. הרב מאיר יצר חופה מקסימה, אישית, בהתאם לאופי שלנו ולבקשות שלנו. בעזרתו הייתה לנו חופה יפה, מרגשת ולפי רצוננו
הצג עוד

Gali   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ב 23.2 עם הרב מאיר אזרי. הליווי וההדרכה של מאיר היתה מדהימה, מרגשת, נעימה ומלאת עוצמה. הטקס יצק משמעות לארוע והיה מאוד מרגש עבורנו ועבור קרובינו, מומלץ בחום.
הצג עוד

baruchmar   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ב 19.9 בקיסר ים עם הרב מאיר אזרי. כל ההתנהלות לפני החתונה הייתה מאוד מאוד נעימה, מאיר הסביר לנו הכול והצליח לרגש אותנו עוד לפני החתונה עצמה. מרגישים את הניסיון הרב של מאיר, החופה התנהלה באופן ממש חלק, את הכול הוא וידא, ביקש את כל הפרטים מראש ולא שכח שום דבר שכתבנו או סיפרנו לו. דבר אחד קטן שפחות אהבנו הוא שהרגשנו שהחופה הייתה מעט מפורטת מדי, למשל שהיה הסבר על כל ברכה מתוך שבע הברכות.
הצג עוד

מאיה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הרב שחיתן אותנו היה מאיר עזרי, שגם עשה בר מצוות לאחים שלי. הוא היה מקסים, נתן לנו המון יחס ותחושה שהוא מבין במה שהוא עושה ווידא שהכל בטקס שלנו איכותי ומתקתק. אהבתי מאוד את זה שהוא עודד אותנו להגיד נדרים אחד לשני, ונתן המון המלצות שלא קשורות לחלק שלו מתוך הניסיון שלו. עשינו גם שבת חתן כלה בבית דניאל, והיה מאוד נחמד ויפה ונתן למשפחות עוד הזדמנות להתחבר. הכתובה הייתה מקסימה, הטקס היה מדהים ומרגש וקיבלנו אינספור מחמאות. הרב מאיר ניהל טקס קצר ולעניין, אך מרגש ומכיל. הוא התייחס אלינו לאורך הטקס, הרגיע והצחיק אבל לא תפס את הפוקוס ונתן לנו את המקום שלנו. כל מי שדיברתי איתו אחרי הטקס אמר שהיה אחד הטקסים המרגשים שהוא ראה. ולגבי הבחירה בטקס רפורמי - כנראה מי שמגיע לכאן כבר החליט על כך, אבל אני אחזק את ידיכם בכל מקרה. אני הרגשתי שהטקס היה בדיוק מה שחיפשתי. היה נעים, רומנטי, שם דגש על האהבה והחיבור בין בני הזוג, ועל שוויוניות. פחדתי שאנשים ירימו גבה לגבי ה'מקודש מקודש מקודש', אבל כולם קיבלו ואמרו שזה היה מרגש ושהם הרגישו שבאמת שנינו באנו לידי ביטוי בטקס ולא רק החתן. זו בעיני דרך המלך לאנשים שכן רוצים את המאפיינים היהודיים של הטקס אבל מרגישים שהרבנות האורתודוקסית זה לא בשבילם.
הצג עוד

דנה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ב-4.7.2017 בטקס רפורמי שנערך על ידי הרב מאיר עזרי מבית דניאל. לא התחברנו למחשבה שחופה הינה "רע הכרחי" בחתונה, טקס לא קשור שיש "לגמור איתו כמה שיותר מהר", שהרי - בדיוק לשם כך התכנסנו! התהליך שעברנו עם מאיר אפשר לנו להפוך אותו לשלנו. הרגשנו שעומד מולנו אדם שמתעניין ברצונות שלנו, בערכים שלנו, בעבר שלנו ובמערכת היחסים שלנו ומתאים עצמו לכך. מאיר הצליח לגרום לנו להרגיש בנוח במעמד כל כך מלחיץ וזה בהחלט ראוי להערכה. קיבלנו המון פידבקים חיוביים מהקהל על טקס החופה. אני ממליצה בחום לכל המתלבטים בין טקס "רבנות" קלאסי לבין טקס רפורמי לא לחשוב פעמיים, גם לאור ההיבטים המשפטיים מרחיקי הלכת שיש לחתונה ברבנות ושאין להקל בהם ראש. אציין שאל מאיר הגענו לאחר שחיתן שני זוגות חברים שלנו (בהפרש של כארבע שנים) ואת שתי החופות זכרנו כמרגשות ומאוד מתאימות לאותם הזוגות ולכן ידענו שנקבל טקס שהוא רק שלנו ושהכי מייצג אותנו.
הצג עוד

Lotem   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אני ובעלי רצינו לעשות את החתונה שלנו בדרך שלנו. החלטנו להתחתן בפראג, אך החלטנו שאנחנו רוצים גם טקס רפורמי, שיראה ויביא לידי ביטוי את עמודי התווך של מערכת היחסים שלנו. קיבלנו המלצה על הרב גלעד קריב מאמא של בעלי, ולרגע לא התחרטנו. בפגישה עימו, הוא היה חם, קשוב ובעל רצון לעזור לנו ליצור את הטקס שאנחנו רואים לעצמנו. בליווי צמוד של המזכירה שלו יהלי, שהיא מקסימה שאין לתאר, יצרנו יחד את הטקס המיוחד שלנו. בטקס עצמו, לא נשארה עין אחת יבשה. גלעד הצליח לרגש, להעצים ולהפשיט את הטקס הכה מורכב הזה, ונגע בכל לב ולב של האורחים שלנו, וגם בליבנו. אני ממליצה לפנות לבית דניאל, וכמובן ממליצה על הרב גלעד קריב, שעזר לנו להפוך מסורת יהודית עתיקת יומין למודרנית ואישית.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up