כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
גדי סיארה צלם

גדי סיארה צלם

צלמי סטילס
טלפון:052-4600964- גדי
95
99 מתוך 100
לפי 116 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Adi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
נפגשנו עם גדי אחרי שנפגשנו כבר עם שני צלמים והקליק היה ממש מיידי. מההתחלה ראינו את המקצועיות, הוא סחב איתו מלא אלבומים לדוגמא (כשאחרים נתנו לנו סתם לדפדף באייפד...) וכמובן הצילומים היו וואו. ביום החתונה הוא בא עם וויבים ממש טובים, הרגיע אותנו והוציא מאיתנו את המיטב (כשבעלי בכלל שונא להצטלם). התמונות יצאו מהממות, קלאסיות, נקיות. היה ממש קשה לבחור לאלבום מרוב כמות התמונות המוצלחות שהוא הוציא. הוא פשוט יודע לתפוס רגעים וזה הדבר הכי חשוב שיש!! גם אחרי החתונה השירות היה מדהים- זוהר אישתו שעורכת את האלבומים הייתה איתי בפינג-פונג לגביי עיצוב האלבום במשך חודש, וכל זה בשיא הסבלנות והאכפתיות. מגיע להם בגדול שאפרגן להם- השילוב של הצילום הסופר מקצועי של גדי עם השירות המקסים של זוהר, אין דברים כאלו!!
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
חוויה מאד נעימה במיוחד לאנשים שלא ממש קל להם לעמוד מול מצלמה.
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
גדי לקח חלק בלתי נפרד מהאווירה המעולה שחווינו, בן אדם אדיב, עם אנרגיות מאוד חיוביות שאפשר לסמוך עליו. היה נעים וסובלני לאורך כל היום בליווי חיוך, וזה מאוד חשוב. אנחנו לא זוג שמרבה להצטלם, ובכל זאת הוא הצליח לגרום לנו להרגיש בנוח. נתן תחושה נעימה והכווין אותנו גם כדי שייצאו תמונות יפות ועם עניין ;) הרגיש ממש כמו חבר מלווה. במהלך האירוע הוא תמיד היה זמין ,לידנו, (ולא "עלינו" שזה משהו שאנחנו קצת חששנו ממנו) וידע לקרוא סיטואציות בכל שלב. התמונות יצאו מדהימות, איכותיות ומרגשות, כל צפייה בהן מחזירה לחוויה. צלם זה בין הדברים היותר חשובים ביום המיוחד שלכם כי מעבר לתמונות, הוא צמוד אליכם משעות הצהרים המוקדמות ועד הרגעים הקטנים שבלילה. אנחנו שמחים שלקחנו את גדי, הוא פשוט שידרג לנו את האירוע ואת יום החתונה בכלל, תוך שיש לנו מזכרת מטורפת ומקצועית. ממליצים בחום.
הצג עוד

Ally   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לגדי הגעתי דרך המלצות מחברות טובות, והוא לא איכזב! החוויה עם גדי הייתה מאוד נעימה וטובה. הוא היה זמין לכל שאלה, והכימיה איתו הייתה מדהימה. לא יכולנו לבקש יותר טוב מזה - השירות, הצילומים, האיכות והדינמיקה. הכל היה מעולה!

Alina   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לגדי הגענו דרך המלצות, איך שנכנסו לאתר שלו, ראינו עבודות יוצאות דופן, מאוד יפות ומאוד ייחודיות. ישר רואים את הכישרון שלו דרך התמונות. בפגישה הייתה כימיה טובה והחלטנו לסגור איתו חוזה. במהלך היום של החתונה היו לנו עיקובים די רציניים. גדי ידע לתפעל את היום הלחוץ הזה בצורה יוצאת דופן, לקח שליטה, היה יצירתי, מבין מקצועי ובעיקר מכיל, לא יכולנו לבקש צלם יותר טובה מזה.
הצג עוד

solbox   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מהפגישה הראשונה איתו בסטודיו, מבחירות הלוקיישנים והלו"ז בימים הלחוצים שלפני החתונה ועד ליום הצילומים והחתונה, גדי היה מקצוען ונשמה טובה לאורך כל רגע, ממליצים בחום!
הצג עוד

miyaouz   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
גדי סייארה צלם ואדם מדהים, בחרנו בו כי ראינו את האלגנטיות ביחד עם הכייפיות שבה עבד בחתונה שהיינו, וכשהראה לנו את עבודותיו הבנו שמדובר באמן, ובצילום איכותי ולא שגרתי והתאהבנו, קצת יקר, אבל שווה כל שקל, התמונות שהתנוססו במסכים באולם לא הפסיקו להביא לגדי מחמאות, התמונות שהוא מצלם טבעיות וממש בעלות חיות בנוסף הסבלנות שלו, המסירות למקצוענות, והלבביות הוסיפו לנו רוגע ותחושת ביטחון תודה גדי על שעשית לנו מזכרת אדירה ואיכותית לחיים שלמים, אוהבים אותך מלא יניב ומייה 12.2.2019
הצג עוד

Naama   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ממליצים בחום. גדי אדם מקסים, נוכחותו הייתה נעימה מאד ביום החתונה. התמונות יצאו יפות ומקצועיות. זוהר אשתו ערכה לנו אלבום מהמם והיינו מאד מרוצים.

אסף   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
לכל הזוגות שקוראים את ההמלצה. אני דוקטור לפיזיקה ואשתי לומדת אומנות. בדקנו כ-8 צלמים מהטובים בארץ. העברנו את התמונות שלהם למספר חברים נוספים שלנו כדי שיחוו דעה על רמת הצילום, נפגשנו אישית עם חלק מהם ובסוף ההחלטה הייתה חד משמעית לבחור בגדי סיארה. 1. רמת הצילום הגבוהה מאוד - כשראינו את התמונות מייד הבנו שמדובר באומן. 2. בן אדם - חלק גדול מבעלי המקצוע מתייחסים לזוגות כצ'ק מהלך. גדי הוא קודם כל בן אדם! סבלני, מתחשב, נחמד וישר. אדם ערכי, שהתייחס אלינו בסבלנות. 3. מחיר - כאשר השוונו את מה שאנו מקבלים ביחס לצלמים האחרים, גדי היה ההגון ביותר. 4. המלצות - לגדי הגענו דרך מספר חברים אשר עובדים בתחום החתונות בכלל ובתחום הצילום בפרט. ההמלצה שלהם הייתה חד משמעית. מקווה שעזרתי להפוך את ההחלטה שלכם לקלה יותר! מזל טוב ובהצלחה
הצג עוד

Karin   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בתאריך ה 31.10.18 ולאחר בירורים והמלצות הגענו לצלם הסטילס גדי סיארה בעלי אדם שלא אוהב להצטלם כלל וכל חווית הצילום היא לא טבעית עבורו ולעיתים אף יכולה להיות מעיקה אבל גדי נתן תחושה של רוגע ושל הרגשה טובה והמצלמה בן רגע הפכה לדבר כייפי ונעים. בנוסף גדי התייחס לכל מה שהדגשנו לפני החתונה שחשובים לנו במהלך הצילומים אם זה בעלי החיים שלנו או כל דבר אחר. אנו ממליצים בחום ושמחנו מאוד על שבחרנו בו. קרין ואלון פומרנץ
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up