כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הכנריות של שלי קוגן

הכנריות של שלי קוגן

להקות, הרכבים וזמרים לחתונה
כתובת:
טלפון:054-6555550
94
99 מתוך 100
לפי 16 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ohad   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
מומלץ בחום ! כנריות שמנגנות באמת (תתפלאו אבל הרוב לא יודעות לנגן). שלי פשוט מדהימה ! שווה כל שקל

Menashe   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הכנריות של שלי קוגן הופיעו ביום הולדתי,ב-5.6.17 ועשו את האירוע למיוחד קסום ומהנה.הן מנגנות נהדר,נעימות סבר ויפהפיות.מכירות הרבה טעמים-ממזרח עד מערב.אחרי זמן קצר חשתי ששלי היא קרובת משפחה שלי ולא רק כנרית שבאה לשמח אותי.מי שרוצה שינוי מהנה ומרענן שיזמין את הכנריות של שלי.רציתי שינגנו עוד ועוד...ממליץ בחום,כמובן
הצג עוד

astar1756   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
כשנפגשנו עם שלי סגרנו ישר לא היו התלבטויות, היא נתנה הרגשה טובה ורגועה! הייתה סבלנית וקשובה :) הכנריות מאוד הוסיפו לאווירה עשו את החופה הרבה יותר מרגשת והיו ממש טובות ומקצועיות בצורה בלתי רגילה אין אחד שהיה באירוע ולא פירגן עליהן!! ממליצים בחום!!!
הצג עוד

lili   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
הכנריות הוסיפו המון לאווירה של החתונה ונתנו טאצ' אירופאי קלאסי, מנגנות מקסים, דייקניות אחראיות ולבביות. לא תתחרטו!! שווה כל שקל!

עידו ונטלי   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
תוספת משמעותית לחתונה, עדיף לוותר על גמיקים מיותרים ולהשקיע בכנריות ובמיוחד של שלי קוגן הן מנגנות בלייב ולא פלייבק כמו במקומות אחרים... גם השירות והיחס של שלי קוגן מעולה ובאמת מומלץ בחום!!!
הצג עוד

alina   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
הזמנו את שלי ושתי כנריות שלה בעקבות המלצות רבות ולא התאכזבנו. שלי היתה מקסימה, סובלנית ועמדה בכל בקשתינו. ביצועים של כנריות היו פשוט ברמה. הן השתלבו מצוין גם בחופה וגם בסלואו. מופע בקבלת פנים וברחבת הריקודים היה פשוט מקסים. כול האורחים דיברו על מופע וכמה זה שדרג לנו את הערב . תודה רבה. נמליץ על שלי לכל החברים ומשפחה
הצג עוד

Livnat   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
את שלי לקחנו דרך המלצות רבות מאנשים וגם מדיג'יי איזי. שלי היתה מקסימה, סובלנית ומקצוענית אמיתית! השתלבה מצוין בקבלת פנים, בחופה, בסלואו והרחבת הריקודים. הצוות של שלי ושלי עצמה שדרגו לנו את הערב והאורחים לא הפסיקו לדבר עליהן.
הצג עוד

karin163   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
חיפשנו להוסיף משהו מיוחד בחתונה, החלטנו ללכת על הרכב של כנריות. לאחר שיחה עם שלי החלטנו בהמלצת שלי ללכת על הרכב של סקסופון עם כינור יותר מתאים לאורחים שהיו. שלי נגנה מוסיקה מכל הזמנים שהתאימה לכל האורחים גם למבוגרים וגם לצעירים. שלי ניגנה בקבלת פנים, ליוותה אותנו לחופה והמשיכה מעט במנה העיקרית. כולם כל כך התלהבו אנחנו מקבלים המון מחמאות על שלי גם מהצעירים וגם מהמבוגרים. מעבר לכך ששלי מוכשרת ממש ומנגנת מדהים היא ממש נחמדה, מקצועית, דאגה להתאים את עצמה לאורחים ולסטייל של המקום מבחינת לבוש. התוספת של הניגון בכינור והסקסופון היה מאוד מיוחד והוסיף לאווירה. שווה את המחיר האורחים מאוד אהבו.
הצג עוד

קובי ל   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
שלי קוגן מהממת, מקצוענית ונגנית מעולה, היא והצוות שלה תיאמו איתנו הכל מראש בצורה מקצוענית, ניגנו דברים מיוחדים שביקשנו, וליוו אותנו מתחיל האירוע ועד הריקודים, שלי לא ויתרה על פגישה מקדימה למרות שהיה עליה כל כך הרבה המלצות, המחירים שלה הוגנים וכיף לעבוד איתה במיוחד עצם זה שהחברה מקצוענית לא היינו צריכים בכלל "להתעסק" איתם במהלך האירוע, באו עשו עבודה נהדרת והלכו, באמת החד הספקים שהקדשתי מזמני לפרגן להם, מגיעה לה! תודה שלי
הצג עוד

סנדזייבסקי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני רוצה לומר תודה לשלי קוגן ולכנריות המקצועיות שלה שעשו לנו אירוע ברמה אחרת!!!שלי פשוט מדהימה וכל כך מקצועית.ממליצה בחום לשדרג את הארוע שלכם בכנריות המופלאות שלה!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up