כתוב חוות דעת

הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק

פרסם את חוות הדעת שלי
tehila   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
החדר אמנם יפה בפנים אבל האווירה במלון היא אווירת נכאים. אין במלון מסעדה או שירות לקוחות או אפילו ממי לקבל כוס מים מעבר לשעות ארוחת הבוקר. בלית ברירה הזמנו מוולט בערב אבל הם שכחו לצרף סכו"ם ובמלון הסתכלו עליי כאילו ביקשתי לקבל צלחת מעופפת כשביקשתי סכו"ם. לא היו מים חמים אז לא יכלנו למלא אמבטיה. אמרו שניתן לעשן במסעדה בקומה 7 (אסור לעשן במרפסת החדר, גם אם סוגרים את הדלת של החדר) ושהיא פתוחה 24/7 אבל אחרי שישבנו שם חצי שעה, הודיעו לנו שהמסעדה נסגרת. השירות גרוע, חוץ מנותן שירות אחד או שניים, נראה כאילו רוב העובדים לא רוצים להיות שם. לא נעים לפנות אליהם כי נראה כאילו הם ממש מתבאסים שפנית אליהם. אני בטוח לא אחזור לפה וזה לא שווה את התמורה הגבוהה מדי!

לילך   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
טוב, אין מילים, המלון פשוט מ-ה-מ-ם!! אחרי הרבה מאוווד שיחות טלפון מצאתי את מלון אלכסנדר, לשמחתי הרבה! המיקום סוף (על הים ועל נמל ת"א, רק לרדת למטה והכל שם), המלון סוף (באמת אחד היפים), החדר סוף (היה לנו חדר אמבטיה מ-ד-ה-י-ם, חדר מ-ה-מ-ם ונוף לים!), השירות מעולה... קיבלנו שוקולד ויין במתנה כשנכנסנו, את החדר מוקדם בכדי להתארגן בו (ללא תוספת תשלום כמובן), הנחות לספא בתור אורחי המלון וכל ציוץ שלנו התייצבו מיידית. רק קחו בחשבון שלא תרצו לעזוב... אחרי שני לילות לא רציתי לעזוב, מחכה כבר לפעם הבאה שאגיע למלון. בקיצר, מושלם!!! ממליצה בחום!!!!!!!!!!

prechner   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אין לי מילים כמה השירות שקיבלתי במלון אלכסנדר היה מדהים!!! התארגנתי במלון ביום החתונה וגם הייתי לילה לפני עם אחותי. המסג' המפנק היה שווה כל שקל, הפינוקים שדאגו לשלוח לנו, העובדים המקסימים שלא הפסיקו לדאוג ולוודא שהכל בסדר, החדרים המפנקים, המקלחת הנקיה והמאובזרת, ובכלל החדרים הענקיים והגדולים. ממליצה בחום למי שמתעוניינת שהמאפרת והמעצבת שיער תגיע אליה שכן החדר שם ענק ומתאים במיוחד להתארגנות לבנות בנוסף לכלה.

butterfly.rs   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
מה יכול יותר לשדרג את הימים שלפני ואחרי חתונה, אם לא מלון מפנק?! התחתנו בארקה ולכן באןפן טבעי חיפשנו מקום קרוב ומלון אלכסנדר ענה על הקריטריון הזה.פרט לקרבה הברורה המלון התברר כמוצלח ביותר. יש בו אווירה בוטיקית והחדר היה מפנק מאוד. השירות של הצוות סביב היה אדיב מאוד. בטוחים שנחזור בשנים העוקבות לחגוג שם את יום החתונה שלנו. מומלץ :)

ya7789   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
רציתי להמליץ בחום חום חום על מלון אלכסנדר ! התחתנו ביום רביעי והחלטנו לקחת לילה לפני ולילה אחרי החתונה - כך שלא תהיה בעיה גם עם הכניסה המוקדמת. צוות המלון היה נחמד מאוד - במיוחד דומיניק בקבלה.כשהגענו ביום שלישי - קיבלנו חדר גדול אמנם אבל קצת "מיושן" ולא עם הריהוט המגניב שראינו באתר בסוויטת ה"לקשרי". שאלנו אם יש סיכוי לקבל חדר אחר - ומייד נענינו בחיוב והועברו לחדר בקומה גבוהה יותר ו"חדש" הרבה יותר. אחרי שהייה של 10 דקות בחדר הבנו שאנחנו שומעים צעדים מהדק שנמצא בקומה השביעית וזה היה ממש מציק ולא נעים. פנינו שוב לקבלה וביקשנו לבדוק אופציות אחרות - ואחרי שחזרנו מארוחה בחוץ (לא עם הרבה ציפיות) - הופתענו לגלות ששודרגנו לחדר ברמה אחרת לגמרי!

yaya7789   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים

yaya779   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
רציתי להמליץ בחום חום חום על מלון אלכסנדר ! התחתנו ביום רביעי והחלטנו לקחת לילה לפני ולילה אחרי החתונה - כך שלא תהיה בעיה גם עם הכניסה המוקדמת. צוות המלון היה נחמד מאוד - במיוחד דומיניק בקבלה.כשהגענו ביום שלישי - קיבלנו חדר גדול אמנם אבל קצת "מיושן" ולא עם הריהוט המגניב שראינו באתר בסוויטת ה"לקשרי". שאלנו אם יש סיכוי לקבל חדר אחר - ומייד נענינו בחיוב והועברו לחדר בקומה גבוהה יותר ו"חדש" הרבה יותר. אחרי שהייה של 10 דקות בחדר הבנו שאנחנו שומעים צעדים מהדק שנמצא בקומה השביעית וזה היה ממש מציק ולא נעים. פנינו שוב לקבלה וביקשנו לבדוק אופציות אחרות - ואחרי שחזרנו מארוחה בחוץ (לא עם הרבה ציפיות) - הופתענו לגלות ששודרגנו לחדר ברמה אחרת לגמרי, עם 2 חדרי שינה, 2 שירותים ובכלל - חדר ברמה אחרת !! היינו כ"כ מאושרים, לא הפסקנו להודות להם. ארוחת הבוקר - מ-ע-ו-ל-ה ! ביום החתונה הצטלמנו גם בלובי המעוצב וכל הצוות היה נחמד מאוד, חייכני ומסביר פנים.גם הספר והמאפרת שבאו למלון ממש ממש התלהבו ממנו ומהחדר. בקיצור - אנחנו עברנו שם חוויה מדהימה ונעימה וממש ממש ממליצים בחום.

sunshine123   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לקחנו 2 לילות במלון, הלילה שלפני החתונה והלילה של החתונה.הכל היה מושלם. שודרגנו לסוויטה גדולה יותר לשני הלילות שלקחנו, צוות המלון פינק פעמיים עם גבינות, עוגיות, שמפניה.. וארוחת הבוקר פשוט מעולה. בנוסף צוות המלון אדיב ביותר , מקסימים.

רותם ונועה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מלון טוב, במיקום מעולה. כשתאמתי את החדר ואת התאריך ביקשתי לבדוק אפשרות לשדרג לסויטת לקשרי (http://www.alexander.co.il/heb/lego_tree.php?actions=list&CurrentPage=0&id=259&instance_id=30) במקום סויטת ג'וניור שמקבלים בדרך כלל בחבילה, והובטח לי שאפשר יהיה לבצע זאת - וכך גם קיבלתי. מאחר והחתונה היתה ביום שישי בבוקר, לקחתי שני לילות - חמישי-שישי לילה רגיל ושישי-שבת בחבילת "ליל כלולות". החדר היה מרווח ונעים וטוב מאוד גם להתארגנות לפני החתונה וגם לאחרי החזרה ממנה. כמו-כן, המיקום הקרוב לנמל אפשר לנו ללכת ולאכול בערב במסעדות שם או אפילו סתם לקפוץ להביא כוס קפה.ארוחת הבוקר מצוינת ועשירה. יכולתי לבחור באחד מהבקרים להזמין אותה לחדר ועשיתי זאת בבוקר ההתארגנות מקוצר הזמן. ביום השני אכלתי את ארוחת הבוקר עם החתן במסעדה בקומה השביעית, שם יש נוף לחוף הים ואוירה נעימה מאוד. בשני המקרים קיבלנו ארוחה עשירה מאוד.הבעיה היחידה במלון היא החניה - החניה במלון עצמו עולה 20 דולרים ליום ואם לא חונים שם, צריך לחפש בחניונים הסמוכים. עם זאת, נתנו לנו לחנות ממש מול המלון וכאשר התפנתה חניה במלון עצמו, נתנו לנו לחנות שם בחינם (כנראה בגלל החתונה). בכל מקרה, כדאי לבדוק מראש.

שוקולד לבן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
את הלילה הראשון – לפני החתונה, ביליתי עם אחותי ודודה שלי. הסוויטה שלקחנו כללה שני חדרי שינה וסלון ענק, שם גם התארגנתי בבוקר החתונה.ארוחת הבוקר במלון מ-ד-ה-י-מ-ה. יש מבחר גדול של אוכל, והכול טעים טעים.היחס של הצוות במלון מאד נחמד, הם מאד מנוסים בהתארגנויות של כלות אצלם, אבל יש לי כמה הערות להעיר – הביאו לי לחדר מראה גדולה, וקצת התבאסתי כי היא הייתה מלוכלכת. הייתי מצפה שאם מביאים מראה בגודל מלא עבור כלה שמתארגנת – רצוי שהיא תהיה נקייה, גם כי רואים את הלכלוכים בתמונות, וגם כי זה פשוט לא לעניין... דבר נוסף, ביקשנו שיביאו לנו לחדר מפצל לחשמל, ועד היום הוא לא הגיע.... מצד שני דברים אחרים שביקשנו, כמו קומקום אחר (כי זה שהיה במטבח לא עבד, או כוסות יין) הביאו מייד. יכול להיות שלא היה להם מפצל להביא לנו – אבל הייתי מצפה שיתקשרו ויגידו לנו שהם לא מביאים אותו במקום שנחכה עד שיימאס ונסתדר בלעדיו.המלצה: למרות ארוחת הבוקר המעולה שיש, אני ממש לא ממליצה להזמין מהם אוכל משירות החדרים לצהריים – הזמנו סלט, דים סאם ופסטה. הדים סאם היה ממש לא טעים, והפסטה הייתה סבירה... לא התלהבתי. סלט זה סלט... קשה לפספס איתו. בלילה של החתונה, היינו אני ובן זוגי בסוויטה קטנה יותר – רק חדר שינה אחד וסלון ממש גדול, היה חדר חמוד ביותר וכיף היה לחזור אליו אחרי החתונה.אנחנו הוספנו את "חבילת האהבה" שהם מציעים. בהתחלה כששמעתי עליה מאד התלהבתי, אבל בדיעבד יכולתי להסתדר בלעדיה בלי בעיה, חבל על הכסף (אנחנו הוספנו רק 100 ₪ עבור החבילה כי את ההזמנה למלון עשינו דרך איסתא ולא ישירות מהמלון, הזמנה ישירות מהמלון יקרה יותר). בכל אופן, בבוקר אני התארגנתי בחדר הגדול, אז בכלל לא זכיתי ליהנות מפלטת הגבינות שהם הביאו לחדר.... וראיתי אותה רק בלילה אחרי שחזרנו מהחתונה, שזה כבר היה אחרי ש-ע-ו-ת אחרי שהגבינות עמדו על השולחן אז זה לא היה ממש מעורר תיאבון לאכול מהן (למרות שהיו שם גבינות ממש טובות). משום מה היה לי בראש שפלטת הגבינות מגיעה לחדר בלילה, אחרי שחוזרים מהחתונה, אחרת בטח הייתי מבקשת שיביאו לי אותה לחדר התארגנות. חיכתה לנו גם סלסלת פירות על השולחן – בן זוגי נגס בתפוח ונתקל בהמון תולעים.... לא יודעת אם יכלו לדעת על זה מראש, אבל בכל זאת את שאר הפירות לא ניסינו. החבילה כוללת גם חלוקים נעלי בית – לא השתמשנו בהם, וגם במידת האפשר – ניתן להישאר בחדר עד 4 בצהריים – אנחנו נאלצנו לפנות את החדר ב-12, אבל ממש באו לקראתנו ונתנו לנו להישאר בסוויטה הגדולה עד 4 במקום. ליד המלון יש חנייה ב-16 ₪ עד 7 בבוקר ביום למחרת, אז גם ממש אין צורך להשאיר את הרכב בחנייה של המלון.טיפ: אם יש לכן מזל (לי לא היה...), שווה לשאול אם סוויטת יהלום פנויה ולעשות שם כמה צילומים מקדימים. היא ממש יפה.