כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
עיצוב אחר (ליאורה)

עיצוב אחר (ליאורה)

עיצוב אירועים
טלפון:050-7888271
86
90 מתוך 100
לפי 25 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
דודית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
הייתי בחתונה שליאורה עיצבה בה זרי פרחים וסידורי פרחים כולל את זר הכלה. ליאורה עשתה עבודה יפה ומקצועית.

הודיהואלי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
ליאורה עיצבה לנו את החתונה בבית הלורדים. למרות שאני הייתי ממש נודניקית וידעתי בדיוק איך אני רוצה שהעיצוב ייראה, ליאורה הייתה סופר סבלנית ועצבה את הכול הכי טוב שיכולתי לבקש. בקשתי מליאורה להוסיף עוד דברים מיוחדים לעיצוב ואת רובם היא עשתה ללא תוספת תשלום, למרות שהם דרשו ממנה זמן והשקעה. ליאורה תודה רבה!!!
הצג עוד

meirav88   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
ליאורה אישה מקסימה.הגענו אליה דרך דיל מהאולם וישר התאהבנו.היא לא ניסתה "לדחוף" לנו אקסטרות מעבר לדיל ונורא אהבנו את זה אצלה.העיצוב בסוף יצא בדיוק כמו שרצינו והמחמאות לא מפסיקות!!
הצג עוד

happyandiknowit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
ליאורה הייתה מקסימה מהשיחה הראשונה עד לערב האירוע (וגם אחריו!)אירחה אותנו באדיבות בכל פעם, עם חיוך וסבלנות עד אין קץ. היה לה חשוב לעמוד בטווח המחירים שלנו ולתת מעצמה כמה שהיא רק יכולה. האולם נראה מרשים, חורפי ונפלא. קיבלנו פידבקים מדהימים מהאורחים (שבדרך כלל מתעלמים מהעיצוב...).מאד מרוצים ומאד ממליצים!
הצג עוד

Dr. Suese   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
במהלך כל הביקורים שלנו בגן אירועים שבו התחתנו ראינו אירועים שעוצבו על ידי ליאורה-כל עיצוב גרם למקום להראות כמו מקום אחר לחלוטין.כשהגענו לחתונה שלנו, אחרי שקבענו עם ליאורה את הקו הכללי לעיצוב אבל גם נתנו לה גם אפשרות לגוון ולשנות, גילינו שהגן נראה בדיוק לטעמנו ויפהפה.מה שהבנו מהתקופה של הכנת החתונה זה שזה לא משנה איך נראה גן האירועים-מה שחשוב זה המעצב, שיודע איך לגרום למקום להיראות בדיוק כמו שרציתם.קיבלנו המון מחמאות מהאורחים על העיצוב בטוב טעם
הצג עוד

ליהי בלסר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אישה מקסימה ונעימה, הנותנת שירות מציון!נפגשנו אצלה בבית, אירחה אותנו בצורה מאוד נעימה עם קפה ועוגה ועברה איתנו על האופציות שיש לנו.
הצג עוד

rachelamitay   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
ליאורה היא אשת מקצוע מהשורה הראשונה. היא התאימה את העיצוב לתקציב שלנו, והתוצאה היתה מושלמת. חופה מדהימה, ועיצוב שולחנות אלגנטי ביותר.ליאורה היא אישה נעימה ביותר, קשובה מאד, איכפתית, הגדילה וצ'יפרה אותנו בחופה עם זר פרחים מדהים נוסף.רוצים מעצבת מקצועית, ומבינה עניין, ליאורה מעיצוב אחר זאת הכתובת
הצג עוד

sketch   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
גם אנחנו הגענו אל ליאורה דרך בית הלורדים. שנינו מעצבים במקצוענו והיה לנו מאוד חשוב שהמעצבת תבין אותנו ואת הסגנון שרצינו אך תדע לייעץ לנו ובסופו של דבר תרכיב סידור שיתאים לנו וכמובן למקום. כשנפגשנו עם ליאורה נוכחנו מהרגע הראשון שהיא מנוסה ומקצועית. היא היתה קשובה לרצונות ולטעם שלנו. היא גרמה לנו להרגיש שאפשר לבטוח בה ושיש לנו דבר אחד פחות לדאוג לו. ככה גם בכל פעם שדיברנו בטלפון היא היתה מקסימה וידעה לעזור לנו להחליט על כל דבר קטן, או גדול והלכה לקראתינו שהכל יהיה מושלם (והכל במסגרת התקציב המוגבל ובלי לנסות ולכפות עלינו תוספות).ביום החתונה כשהגענו לגן התפעלנו בטירוף מכל פרט ופרט! את החופה המסורתית ואת הסגנון שבחרנו, ליאורה עיצבה כחוויה מרשימה מכובדת ויפהפייה. סידור השולחנות היה קיצי, שמח, רענן ויצר בדיוק את האווירה שלה קיווינו.עיצוב המקום היה מושלם! המון תודה לליאורה, אנחנו באמת באמת ממליצים עליה בחום!לילך ורועי. :)
הצג עוד

miss.hila   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
ליאורה המדהימה! תודה רבה על העיצוב המהמם ביופיו בתאריך 06.08.2012 באולמי ויה, נס ציונה! הכל היה יפה מאוד וקלאסי בקווים נקיים!החופה: סידורי הפרחים, שטיח הלבד. עלי הכתורת.השולחנות: הרעיון עם הדגים היה מקורי ומהמם.זר הכלה:מושלם!תודה רבה על הכל!הילה ואילן.
הצג עוד

לימורג   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
תיקתקה הכל! האירוע היה מעוצב מקסים, הקשיבה לכל בקשתינו...היה יפה, קלאסי, פרחים טריים וסידורים מדהימים, הבינה את הראש
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up