כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רויאלטי
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
20 מתוך 100
קודם כל שירות מזעזע אבל זה נניח ולא מעניין.הבן זוג שלי קנה לי טבעת, ישר שלחתי אותה להקטנה והיא חזרה ויום אחרי נשברה.. שלחתי שוב לתיקון וחזרה עקומה איפה שנשברה חיברו עקום. אין החזר כספי, וצריך להישאר עם הטבעת הכי משמעותית שלי לכל החיים כשהיא עקומה ונשברת..
הצג עוד

Bat Sheva   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
35 מתוך 100
בעלי קנה לי טבעת אירוסין שאחרי שנה התושבת עם היהלום נפלה. במזל מצאתי את היהלום יום למחרת על המיטה ושלחתי את הטבעת לתיקון.אחרי שנה שוב התושבת התנתקה מהטבעת ובנס ראיתי שזה קרה. מדובר בטבעת של למעלה מ10 אלף שח.היהלום אומנם באיכות טובה אבל הטבעת עצמה מאכזבת מאד מאד.
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
בשנת ינואר 2020 קניתי לביתי טבעת יהלומים לכבוד יום הולדת 40. הטבעת נמסרה בערך בסביבות מאי. במרץ 2021 הטבעת נשברה. זא הטבעת עשויה משתי טבעות והן נפרדו. לאחר 10 חודשים הטבעת נשברה. ביתי חויבה לשלם על התיקון 240 ש"ח. וחשבנו שהכל בא על מקומו ובתי שמחה. בנובמבר 2022 נשברה הטבעת שוב. עלות התיקון 240 ש"ח. נשאלת השאלה האם כל פעם אצטרך לשלם על הטבעת 240 ש"ח? נציגות שרות לקוחות הגב שרית לא היתה מוכנה לטפל בבעיה אלא קבעה שאני צריכה לשלם. בקשתי לדבר עם מנהל החברה לא הסכימה להעביר אותי ותראה את הטלפון. אני עונדת מעל 40 שנה טבעות שלא יורדות מהאצבע ואף פעם לא קרה לי שישברו. האם אי אפשר לתקן ושלא ישבר? האם לא מגיע לי פיצוי? אולי האיכות או עצוב הטבעת לקוי? מאוכזבת קשות מהיחס מהאיכות ומהשרות. אבקש את התייחסותכם בנידון.
הצג עוד

שרון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
קנינו טבעת בסניף הקריון. בעת הקנייה השירות היה מסביר פנים. לאחר כחודשיים נפלה האבן המרכזית והלכה לאיבוד. הרשת התנערה, למרות שהטבעת באחריות, וביקשה כ 2600 ש"ח על התיקון!! כשבטבעת כזו, שאמורה להחזיק שנים ארוכות, האבן נופלת אחרי זמן קצר כל כך- מדובר כנראה, באיכות ירודה ביותר של שיבוץ.
הצג עוד

david   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הלכתי לבחור לאחת שלי טבעת אירוסין. האמת לא הייתי סגור על עצמי מה אני בעצם מחפש. המוכרת בחנות עזרה לי והרגשתי שהיא לא מנסה למכור לי בכח אלא באמת מנסה לעזור לי. בסוף קניתי טבעת עם יהלום מרשים שבת הזוג שלי מאוד אהבה! הבעיה היתה שהמידה לא היתה בול - אז חזרנו אליהם ובלי שום בעיה לקחו ושינו את המידה והזחירו לנו טבעת שתלווה אותנו לכל החיים.אישית מעדיף לקנות במקום מוכר שרוב הסיכויים שישאר גם בעוד כמה שנים ולא בחנות קטנה שמחר יכולה להסגר ואז אין לך אחריות ושירות.
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
איכות ירודה! בן זוגי קנה טבעת אירוסין, אחרי חודשים בודדים איבדת את צורתה ואחרי בערך שנה התחילו ליפול ממנה יהלומים. בשרות הלקוחות דורשים תשלום של 150 שקלים לתיקון. תלכו לקנות אצל רשתות/חנויות שעומדת מאחורי התכשיטים שלהם!
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
40 מתוך 100
רויאלטי הייתה החנות הראשונה אליה הגעתי כדי לראות טבעת נישואין. הייתה אחת שממש התאהבתי בה, חזרתי לחנות מספר פעמים פעם אחת עם בן זוגי ופעם אחת עם אמא שלי אך אמרתי שאבדוק בעוד מקומות כי בן זוגי לא התחבר לטבעות שם ומזל. נסענו לגקסון והייתה שם טבעת מאוד זהה לטבעת ברויאלטי אך ממש התלבטתי אם לקחת שם או ברויאלטי כי השם שלהם הולך לפניהם וגקסון ידועה כחנות יותר זולה ונכנעתי ללכת אחרי השם וזו הייתה הטעות שלי! הגעתי לרויאלטי והייתה מוכרת נחמדה שנתנה לי את המחיר לטבעת אחרי הנחת חבר מועדון ובגלל שהייתי צריכה דחוף את הטבעת לעוד שבועיים ולא הייתה המידה שלי אז היא אמרה שתחזור אליי למחרת לעדכן אם הטבעת תוכל להגיע בזמן, שאלתי אותה במידה ומקטינים לי את הטבעת האם המחיר נשאר אותו מחיר או משתנה אז היא צחקה מהשאלה ואמרה את משלמת על הטבעת כטבעת לא משנה אם מקטינים או מגדילים המחיר נשאר קבוע ,זה לא לפי גרם. באמת למחרת התקשרה ואמרה שהטבעת תוכל להגיע ובערב הגעתי לחנות עם אמא שלי כדי להזמין. הייתה מוכרת אחרת שעשתה לנו טובה שהיא מדברת איתנו בכלל כי אנחנו לא הלקוחות שלה ואמא שלי שוב שאלה אותה על מהירות ההזמנה והיא אמרה "המוכרת השניה מקבלת את האחוזים עליכן שהיא תעשה את הבירורים" והתעצבנתי ואמרתי שעדיין צריך לתת שירות הולם ללקוחות לא משנה מי מקבלת את האחוזים על המכירה! אחרי יומיים אני מגיעה לחנות כי התקשרו שהטבעת הגיעה (הזמינו מסניף שכן היה את המידה) ולצערי המוכרת הלא שירותית הייתה שם ,ומסתבר אני צריכה להוסיף כסף על הטבעת, נאמר לי שאני משלמת אותו מחיר ופתאום המחיר קפץ לפי גרם. היו לי שאלות על כך והמוכרת פשוט לא סיפקה תשובות לא הפסיקה להגיד שזו לא מכירה שלה, בקושי ענתה לנו, רצינו לראות את הטבעת שיש בחנות לראות את ההבדל כי לא היה נראה לי הגיוני שטבעת גדולה בחנות שוקלת פחות מטבעת קטנה יותר והיא אמרה מזה משנה לכן מה אכפת לכן זו הטבעת שהזמנת. פשוט שירות דוחה!!! והצטערתי כל כך שהחלטתי לקנות משם, כל תיקון של טבעת עולה כמעט 100 ש"ח, פשוט עושים קופה על אנשים. חבל שלא נכנסתי לקרוא תגובות לפני שהחלטתי לקנות שם! התמורה למחיר לא שווה, בגקסון הייתי יכולה לקבל את אותה טבעת אולי בפחות כסף, בלי לשלם על תיקונים במידה ואצטרך והכי הכי חשוב עם שירות מעולה!!!! אז האזהרה לא להתקרב לחנות הזו! במיוחד סניף פ"ת ובמיוחד מוכרת בשם אירנה! שירות מתחת לכל ביקורת!!!!!!!! חוויה רעה!!!!!
הצג עוד

יפית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
40 מתוך 100
בעלי קנה לי מתנה ליום ההולדת שרשרת וצמיד יפים מאוד! אך האיכות פחות.... השרשרת נקרעה כעבור מספר ימים ונדרש לדבר על ליבם כדי שיתקנו ללא עלות נוספת... הצמיד נקרע כעבור פחות משנה אך לקח זמן עד שעלה בידי להגיע לחנות על מנת לתת את הצמיד לתיקון, אז ברור שיש תשלום עבור תיקון אבל התבקשתי לשלם מעל 20% מעלות הצמיד התמורה לכך (!) חייבת לציין שנעשה שימוש סביר בלבד בתכשיטים אך *לא סביר* ששני תכשיטים נקרעים תוך פחות משנה ממועד רכישתם.... עוגמת נפש, טרטור לשוא וכמובן עלות לא סבירה לתיקון. האם יתכן וזאת שיטה להוצאת כסף נוסף מלקוחות ? מיותר לציין שאת התכשיטים לימי ההולדת הבאים לא נרכוש ברויאלטי...
הצג עוד

manar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
קניתי שעון ממתחם ביג , רציתי להראות לבת שלי ואופס זה פגום !! חזרתי לחנות , כמובן פגשתי חדש , ואז פה המוכרת התחילה לסדר לי את השעון !! איך אני יכולה לקנות שעון פגום במחיר גבוה גם ! ביקשתי ביטול עסקה ואז ההפתעה שאני חייבת לשלם 100 ש״ח ! דיברתי עם שירות לקוחות והם עוד יותר גרועים ! מאכזבים , שירות 0 !!!
הצג עוד

Miri   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
20 מתוך 100
קניתי צמיד טניס במחיר של כ- 6000 שקל עם אחריות לשנה , הצמיד התעקם אחרי מספר ימים ושביקשתי לתקן נעניתי שצריך לשלם 220 שקל והתיקון לא במסגרת אחריות , כאשר בחנות המוכרת בפירוש אמרה שיש אחריות לשנה. שהתקשרתי לשירות לקוחות לבדוק את העניין , הנציגה קודם אמרה "לא" ורק אחר כך שאלה מה מספר הקריאה בקיצור גם השיחה עם שירות לקוחות ממש לא היתה נעימה פשוט מאכזב מאוד :-(
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up