כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רויאלטי
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
יעל   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
20 מתוך 100
הכל התחיל בזה שבעלי קנה לי טבעת אירוסין סניף רויאלטי בגרנד בבש..וכאן הסיוטים רק התחילו הטבעת הייתה בעייתית ונשברה בה שן אחרי שאני לא הסכמתי לתיקון הציעו לנו לשלם יותר ולקחת בזהב לבן.. לא מספיק שעשקו אותנו עוד נאלצנו לשלם יותר. מאחר ולא רצינו שזה יחזור שנית ולא יכולנו להתברר יותר מידי, ורצינו מהר את הטבעת כי אין זמן להתלבט כמעט ולא היו הטבעות לחתונה קנינו טבעת בזהב לבן לא עוברת תקופה הטבעת לא בשימוש כי אם כבר אחת ל... רק שיש אירוע חשוב. נפל יהלום קטן, שיא החוצפה רוצים לחייב אותי על התיקון 200 שח במקום לתקן בלי לעשות עוול ללקוח.. יש אפילו הקלטה של מוכרים שטוענים שהיהלומים לא נופלים והם יישארו בלי בעיה אין צורך לדאוג מה לא יעשו בשביל למכור לשקר במצח נחושה לצערי זה המיומנות שלהם. על מה ולמה אחרי שבעלי הוציא יותר מסכום של משכורת אני צריכה עוד לשלם על כל דבר שצץ איפה האיכות של המוצר מתגלמת איפה החוזק שמוכרות בחנות מדברות עליו "שלא יקרה כלום לטבעת" "שהיא חזקה "יש לי אותה שנים", "לא ייפול כלום" משקרים רק בשביל למכור זה היה פשוט נורא.. לא ממליצה כלל להתקרב לשם אין ערך לכסף בעיניהם אם זה תלוי בהם גם לא תראה את התכשיט שלו אתה מחכה בזבוז של כסף, זמן בריאות
הצג עוד

avikrav   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
פניתי לרויאלטי סניף קניון מודיעין לצורך תיקון שעון קיר אורלוגין גדול ויקר. למרבה הצער קרתה תקלה והמוצר כנראה נפל בדרך וקיבל מכות. העובדת בחנות טרחה לוודא שנפוצה כראוי, ואכן שלחו לנו שעון חדש!
הצג עוד

Tamar   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
20 מתוך 100
שלום, בתאריך 1/4/2016 רכשתי בסניף עזריאלי טבעת זהב לבן משובצת יהלומים בשווי 4,000 ש"ח. לאחר כשנתיים ב 4/2018 נפלו מהטבעת שני יהלומים, ומכיוון שהטבעת כבר לא הייתה תחת אחראיות נאלצתי לשלם 300 ש"ח על מנת לתקן. לפני מספר חודשים נפל יהלום נוסף. קיבלתי הצעת מחיר במעבדה שלכם בגובה 230 ש"ח. מכיוון שמדובר בטבעת יקרה ואיכותית, אני מצפה שהיא תחזיק מעמד קצת יותר מ-3 שנים. לא ייתכן שכל שנה יפלו יהלומים ואאלץ לתקן אותה בסכומים כאלו. מבחינתי כלקוח מכרתם לי מוצר פגום שלא עומד בדרישות איכות מינימליות.
הצג עוד

shlomitfru   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
20 מתוך 100
קניתי טליון בשנת 2016 עם פנינה ויהלום. הפנינה נפלה וצריך רק לחזק אותה, הם לא היו מוכנים לתקן ללא תמורת תשלום. לא ממליצה כלל לרכוש מהם תכשיטים, שירות גרוע!!! שכן לאחר שנה הם לא אחריים עליהם. יותר לא נקנה ברשת רויאלטי
הצג עוד

metara   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
20 מתוך 100
פשוט אכזבה... טבעת אירוסים שנקנתה לפני חודשיים- נשברה והורידה צבע!... לא ממליצה, איכות נמוכה- מחיר יקר
הצג עוד

בוריס   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
20 מתוך 100
שלום רב שמי בוריס קליימן . רציתי לשתף אותכם על החוויה הלא נעימה שאני ואישתי עברנו בהמתנה לטבעת נישואין של אישתי בסניף קריון שבקרית ביאליק . ב2.11.2018 הזמנו לאישתי טבעת נישואין, טיפלה בנו בחורה נחמדה בשם אלינור ונתנה לנו שירות טוב ! כמו כן אובטח לנו בחנות שהטבעת תגיע לחנות עד חודש ונקבל טלפון ברגע שזה מגיע . עבר חודש ולא קיבנו שום שיחת טלפון ואני קפצתי לחנות אחרי חודש וכמה ימים לבדוק מה קורה עם ההזמנה שלנו, בחנות היתה אותה עובדת נחמדה בשם אלינור שאמרה שזה עדיין לא מוכן וצריך לחכות עוד טיפה ואמרתי לה בסדר נחכה עוד קצת . בתאריך 08.12.2018 בשעה 19:10 התקשרתי לחנות לברר אם יש חדש לגבי הטבעת,העובדת שטענה שקוראים לה לוסיה גירשון אמרה שהטבעת עדיין לא בחנות , אמרתי לה שזה לא בסדר שכבר עבר מעל חודש ועדיין לא קיבלנו את הטבעת כשאובטח לנו בהזמנה שנקבל את זה עד חודש ! אנחנו חייבים את הטבעת שילמנו כסף ומדובר בטבעת נישואין ! הגברת לוסיה גירשון התחילה להרים את הקול שלה ואמרה אני לא הבטחתי לך דבר כזה תבוא בתלונות למי שסגרת איתו כאילו אין לה שום קשר לחנות . אמרתי לה שזה לא בסדר ואני מאוד מאוכזב , אז היא ענתה לי זה מה שיש אם אתה לא מרוצה אתה יכול לבטל את העסקה רק אל תעשה לי עצבים בתחילת שבוע ! אני היתי קצת בהלם מהתגובה שלה ואמרתי לה שאני רוצה תשובות מתי הטבעת תיהיה מוכנה ואז הגברת לוסיה גירשון שאלה אותי אם אני דובר רוסית ?! עניתי לה שכן ואז משום מה היא עברה לרוסית ואמרה לי ברוסית שעכשיו אתה לא תקבל שום תשובות לא משרות לקוחות ולא מאף אחד אחר כי עכשיו שבת בערב ואנשים נורמלים מבלים ומטיילים בקריון . אמרתי לה שאני לא חבר שלה ולא מקובל עליי שהיא מרימה עליי את הקול ואז היא ניתקה לי את הטלפון בפנים . אז התקשרתי שוב כדי לבקש את הפרטים שלה היא טענה שקוראים לה לוסיה גירשון וציינה בקול מזלזל שאני לא יעשה טעויות שאני רושם את שמה . כמובן שמאוד התאכזבתי מהיחס הלא ראוי מצד של אותה עובדת במיוחד שמדובר על עסקה של טבעת נישואין של אישתי שחיפשנו מלא זמן ומצאנו אצלכם בחנות.רצינו לבטל את העסקה בהתחלה אבל בסוף החלתנו שלא כי אין לנו זמן לחפש ולחכות לטבעת במקום אחר ! ב11.12.18 קיבלנו טלפון מהחנות שהטבעת בחנות ובערב קפצתי לקחת אותה ,למרות שהטבעת מאוד יפה אנחנו יצאנו מבואסים מהחנות עם הרגשה לא נעימה .רציתי שזאת תיהיה קניה הכי כיפית בחיים שלי כי מדובר בטבעת נישואין וזה מאוד משמעותי עבורי ,אבל הקניה הפכה לסיוט. צר לי מאוד שבחנות ידוע ויוקרתית כמו רויאלטי שהורים שלי קונים אצלם כבר שנים אני מקבל יחס משפיל כזה מעובדת של החנות.
הצג עוד

nofarhacham333   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
שירות מצויין, אני לקוחה קבועה ותמיד אני מקבלת יחס מעולה עם חיוך, התכשיטים שלהם איכותיים מאוד ונשמרים לאורך שנים במצב מעולה, תמיד יש מגוון רחב של תכשיטים, ואני תמיד מקבלת מחמאות על תכשיטים שנרכשו דרכם :)
הצג עוד

Elad   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
אני הולך לכתוב פה סיפור אמיתי ללא גוזמה מגובה בהקלטות. לפני פסח (כמעט חודשיים) ראיתי באתר של רויאלטי עגילים בעלות של 5 אלף ש"ח הלכתי לחנות בנתיבות ביקשתי לראות את העגילים אמרו שאין אך מחר הם יגיעו . המוכרת ביקשה שאשלם שילמתי 1800 בכא והשאר מזומן. למחרת בבוקר התקשרתי לחנות והודעתי להם כי אני רוצה לבטל את העגילים. חשוב לציין שלא הגיעו אלי מעולם הזוג עגילים והם נשארו בחזקת רויאלטי. תגובת הראשונה של החברה הייתה כי מדובר בהזמנה מיוחדת כשענית לי כי מה מיוחד בעגילים שמפורסמים באתר והיא הביאה אותם מסניף אחר קיבלתי תשובה לא ברורה . לאחר התעקשות אמרו לי כי תחזור אלי מנהלת אזור בשם טל. כמובן שלא חזרה והתקשרתי עוד מספר פעמים עד שלאחר מספר ימים חזרה אלי ואמרה לי כי מאחר ומדובר בסכום קנייה מעל 3000 ש"ח אין החזרות. כשניסיתי להסביר לה כי אין לי מה להחזיר כי מעולם לא קיבלתי את העגילים אמרה לי לפנות לשירות לקוחות . השארתי הודעה בצורר קשר באתר ששם הבטיחו לחזור תוך יומיים...לאחר שעבר הזמן השארתי שוב הודעה...נחשו מה? בדיוק גם לא חזרו אלי . התקשרתי לסניף אמרו שאין לטל מנהלת האזור מה לדבר איתי והפנו אותי בחזרה לשירות לקוחות. ניסיתי להסביר להם ששמה רק המעבדה עונה לטלפונים ואף אחד לא חוזר אמרו שיבקשו מגליה לחזור אלי...אכן לאחר מספר ימים חזרה ואמרה שמדובר במצב שיש מקום לזכות והיא תחזור אלי תוך 3 ימים...אני עד עכשיו מחכה עברו עוד מעט שבועיים...בידם גם הכסף גם המוצר . היום התקשרתי שוב ולמרות שבנתב שיחות הספרה 1 מורה על פניה לשירות לקוחות אני מגיע למעבדה עננתה לי בחורה בשם מלי שאמרה שגלי בשיחה ושאני אתקשר יותר מאוחר . אמרתי לה שאני מוכן להמתין על הקו אמרה לי שאני יכול להמתין...אז המתנתי לאחר מספר דקות ארוכות עם המנגינה הנהדרת שלהם על האוזן מלי חוזרת אלי ואומרת לי שגלי לא נמצאת. מה??!! אני ששואל איך היא לא נמצאת מה היא עפה מהחלון בקיצור הלך הכסף הלך התכשיט. שיהיה להם לבריאות.
הצג עוד

kathy.saevich   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
יחס לא הוגן ללקוחות הקבועים של רשת רויאלטי!!! קניתי טבעת זהב עם יהלומים שעלתה כמה אלפי שקלים ולאחר 7 חודשים התפוצצה😱😱😱 .אחרי זה היתה ב4 תיקונים רצופים שהחזיקו מעמד רק שבועיים ולאחר סבלנות רבה של 3 חודשים ביקשתי להחליף טבעת בטבעת חדשה או לקבל זיכוי לטובת הרשת, אך מנהלת של שרות לקוחות בשם גלי סירבה ללכת לקראתי ואמרה שזיקוי והחלפה לא מוצדקים למראת שטבעת תוקנה 4 פעמים ולדעתה היא חדשה!!! אני ממליצה לא לבזבז את הכסף שלהם ברשת רויאלתי ולא להתאכזב כמו שהתאכזבתי אני מהשירות ומהאיכות של המוצר!!!
הצג עוד

אולג   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
לא ממליצה על סניף קרית גת במתחם "ישופרו סנטר". "אנחנו ברויאלטי מאמינים שהלקוח הוא הנכס החשוב ביותר של החברה,. הוא היהלום האמיתי בכתר של המותג. לכן, כל לקוח וכל לקוחה שנכנסת. לרויאלטי נהנים משירות מלכותי." זהו הסלוגן של חברה אך למעשה חוויתי הכל בצורה הפוכה... רכשתי טבעת בסניף קרית גת ושילמתי מזומן במקום,נאמר לי שבעוד כמה ימים הטבעת תגיע ויצרו איתי קשר...עברה שבוע,ועוד שבוע ועוד שבוע...לאחר שני ביקורים וכעבור שלוש שבועות הטבעת הגיעה...הללויה!!! רצתי לחנות לקבל אותה...לאחר יציאתי מחנות גיליתי שהטבעת פגומה...מיד חזרתי לחנות (עברו 29 דקות) ונתקלתי בצונאמי של זילזול והאשמות ...אחראית הסניף טענה שאני שברתי אותה ושלא מגיע לי זיכוי/החזר כספי ... לאחר ששוחחתי עם מנהלת איזור בשם נילי(שמספרה השגתי בכוחות עצמי) אחראית הסניף קיבלה הנחייה לקחת טבעת לתיקון.בניגוד להנחיה שקיבלה הצהירה אחראית הסניף בשם אירנה שלא מוכנה לשלוח למעבדה את הטבעת. המשכתי לעמוד על שלי ובסופו של דבר היא לקחה את הטבעת לתיקון וכתבה בטופס שאני חזרתי לחנות כעבור שעה (אך בפועל זה היה 29 דקות) ונאמר לי שהיא תכתוב מה שהיא רוצה לאחר שביקשתי שתדייק בזמנים. אני מרגישה מושפלת,כועסת,חרדה ולא בטוחה שאראה מתישהו את הטבעת או החזר כספי. אני מקווה שבסניפים אחרים המצב הוא שונה אבל לסניף קרית גת ממליצה לא להתקרב כלל.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up