כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

נורית חן
92
93 מתוך 100
לפי 35 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Noy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
יחס אישי, מקצועיות, יודעת להתאים את הגזרה המתאימה, הוגנת ואמינה זמינה מאוד, מחיר לכל כיס אפשר לעשות תיקונים דרך תופרת שלה או לקחת לתופרת פרטית
הצג עוד

Katya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לנורית דרך מודעה בפייסבוק הודות מכירת חיסול בסטודיו שלה. הביקור אצלה היה הפעם הראשונה שהלכתי למדוד שמלת כלה לאירוע ולא הגעתי עם ציפיות לצאת ממנה עם שמלה. מדדתי מספר שמלות עד שמצאתי את האחת שידעתי שהיא האחת (: נורית הייתה איתי לאורך כל המדידות, עזרה לי לבחור והפנתה אותי לתופרת שהתאימה את השמלה למידותיי. ולמרות השמלה חיכתה מעל שנה בארון (נקנתה ממש בתחילת המגפה) היא עדיין הייתה מושלמת ביום החתונה!
הצג עוד

רחל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לסטודיו המדהים של נורית כדי לראות שמלת כלה. נורית הייתה מקסימה ואדיבה ועזרה לי להגיע להחלטה. נזקקתי לתיקונים בשמלה וחששתי מאוד. לולי התופרת הרגיעה אותי ואמרה לי שהעבודה תצא מושלמת והשמלה תראה בצורתה המקורית ובהחלט כך קרה. לולי מדהימה. מקשיבה, סבלנית ומקצועית מאוד. נורית ולולי מדהימות!
הצג עוד

Lea   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
הגעתי לנורית בעקבות פרסומת באינסטגרם. כל שמלה שמדדתי הייתה יותר יפה מהשנייה.
הצג עוד

Coral   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
שכרתי מנורית 2 שמלות פשוט יפיפיות, הרגשתי כמו נסיכה! למרות שלא הצלחתי להוריד במשקל הרגשתי ממש רזה כמו שרציתי להיות, השמלות שלה פשוט יפות ומוקפדות עד לפרטים הכי קטנים ולגמרי רואים את זה!!! היא מדהימה, קשובה וסבלנית לאורך כל התהליך של המדידות והחתונה! מומלצת בחום:)
הצג עוד

maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אל נורית הגעתי בעקבות דגם מסויים שראיתי והתאהבתי בו ויחד הצלחנו להתאים אותו בצורה מושלמת אליי ולמה שביקשתי. גם נורית וגם אורלי המקסימה ליוו אותי באהבה, חום, סבלנות וסיפקו פיתרון יצירתי לכל גחמה וגחמה (כולל פיצול השמלה ל2 והוספת חצאית). היחס היה אישי ונעים, ואני ממליצה בחום!
הצג עוד

Efi   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אחרי חיפוש ארוך מצאתי את שאהבה נפשי :) השמלה הייתה מהממת וגרפה המון מחמאות. תודה לצוות של נורית , ולנורית המקסימה שהייתה לצידי לאורך כל הדרך באדיבות ובאהבה ! ממליצה באהבה גדולה.
הצג עוד

Natali   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל ברומן טלפוני עם אורלי מהסלון של נורית, מההתחלה היה לי ברור שזה המקום שבו אמצא את שמלת החלומות שלי, תחילה נפגשתי עם אורלי ולאחר מכן עם נורית חן בעצמה שהיא מעצבת בחסד, פרפקציוניסטית בצורה בלתי רגילה, עד שהכל לא היה מושלם עד הסוף היא לא עזבה אותי, התרגשתי ממנה ומהחום שהיא מעניקה לכל כלה שבאה אליה.. שלא נדבר על השמלה המושלמת שיצאתי איתה, עד היום שואלים אותי מי עיצבה את השמלה המהממת שלי ואני עונה באהבה גדולה שזו נורית חן
הצג עוד

נתי ומור   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
נורית חן - האישה שאצלה כל חלום הופך למציאות תודה על כל פיסה ופיסה של בד שנבחר בקפידה, מהרגע שנכנסתי אלייך בפעם הראשונה דאגת שכל חשש שלי יתפוגג עטפתם אותי בחום ואהבה!!! תודה על ההרגשה הכי מדהימה לאורך כל הדרך, על הסבלנות, על הצחוקים הבלתי פוסקים!! את פשוט אגדה!! לא יכלתי לבקש טוב יותר!! ואורליי אהבת חיי!!! תודה שזכיתי שתהיה חלק מהחוויה שלי, דאגת, תמכת חיבקת ושהיה צריך גם ניערת 😂 לא יכולתי לבקש טוב יותר!! תודה על זה שבאמת היה חשוב לך שהיום המאושר שלי יהפוך לזיכרון טוב מהנה ומתוק. כל המילות תודה שנרשמו פה לא באמת יכולות להמחיש את התודה, אהבה והערכה אלייך! מור ❤❤❤
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
חוויה טובה. צוות של מקסימות שרוצות שרק תצאי מרוצה. הפכו את החוויה לקלה ונעימה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up