כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
די ג'יי ערן שמיאל

די ג'יי ערן שמיאל

תקליטנים
טלפון:0523069306
94
97 מתוך 100
לפי 57 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
יעקב   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
וואווו!! הרמתם מסיבה טילל!! תודה רבה

liatmalka   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
ערן היקר.. מהרגע הראשון ידענו שזה זה! חיוך מאוזן לאוזן ואנרגיות משוגעות... תודה לך על ערב מטורף! הרחבה היתה מלאה מההתחלה ועד סוף האירוע והמחמאות לא הפסיקו לזרום. מאושרים שבחרנו בך! אלוף!
הצג עוד

מרגנית   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
הגענו לערן דרך הפלייליסטים שפירסם ביו-טיוב שמאוד אהבנו. ערן הוא מקצועי,אמין, אחראי, נעים מאוד, יצירתי . האורחים כל הזמן משבחים ומדברים על המוסיקה הנפלאה שהיתה בחתונה. אנחנו מאוד מאוד שמחים שבחרנו בו לעמדת הדי-ג'יי בחתונה.
הצג עוד

Ori   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
ערן המדהים! הדיג׳יי מספר אחת! בוחר את המוזיקה שלו בקפידה, החל מקבלת הפנים עם השירים הרגועים והנכונים, דרך שירי החופה המרגשים ועד המסיבה אל תוך הלילה! היה מושלם. תודה!!
הצג עוד

eladhof   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
התאהבנו בערן מהרגע הראשון - הוא היה נעים, כיפי, נכנס מיד לראש שלנו ובעיקר מאוד מקצועי. מצד אחד, הוא נתן לנו חופש לבחור את המוזיקה שאנחנו רוצים לאירוע שלנו ומצד שני תיבל את הבקשות שלנו במקצועיות הנהדרת שלו ואף הציע לנו שיר מושלם לכניסה לחופה. התגובות של האורחים היו נלהבות והם אמרו שהיתה לנו מסיבה מדהימה וכיפית והם לא הפסיקו לרקוד, רחבת הריקודים היתה מלאה בכל רגע נתון עד הרגע האחרון!
הצג עוד

AyeletItay   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
"אין אין מילים... ! נפגשנו איתו לפגישת היכרות שהיתה באמת כיפית,קליק מידי. ישר הבנו שאין מה להמשיך לחפש . החתונה נערכה ב4/7 וערן הקפיץ לנו את הרחבה עד 2:00 לפנות בוקר באמצע שבוע!! הוא לגמרי קורא את הקהל ואת הזוג! הרחבה כל הזמן היתה מלאה ואפילו אנחנו כבר התעייפנו., הוא פשוט מקסים.. ערן אתה מדהים!!!..."
הצג עוד

Shiran   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אי אפשר לתאר במילים את היחס האישי והחם שקיבלנו מערן- עוד בפגישה הראשונה ערן הדהים אותנו בסדר של האירוע הכל היה שקוף וברור!! בחירת השירים נעשתה במקצועיות בדיוק לטעמינו. יצאנו מלאי ביטחון וידענו שאנו בידיים טובות. הקהל באירוע מילא את הרחבה עד 2 בלילה אנשים לא הפסיקו לרקוד ועוד ביום ראשון של השבוע!! ולא הפסיקו להחמיא על המוזיקה שהתנגנה כל הערב!! עשה לנו את הרגע לקסום ונפלא בדיוק כפי שחשבנו :) אין ספק שהוא דיג'יי הבית שלנו!! כבר שני אירועים ברצף...מחכים לאירוע הבא בכליון עיניים :)
הצג עוד

Rosana H.   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
קודם כל אני חייבת לומר: תודה על הכל! ערן מקסים, מקצועי, סבלנות מעל ומעבר, השתדלות, אכפת, דואג, בהחלט אחד אם לא הדי ג'יי הטוב ביותר! אני בהחלט שמחה שהייתי איתנו! פשוט היה מושלם! עובד בכייף, נהננו מאוד מהכל! תודה רבה שהיית איתנו! ממליצה בחום, לא הייתי חושבת פעמיים!
הצג עוד

Einav   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לערן דרך Wedness הדי ג'יי הראשון שראינו. אחרי שיחה קצרה עם ערן הבנו שיש לנו די ג'יי ברמה שיודע מה הוא עושה ושנים בתחום. קלט אותנו ישר (אנחנו לא אוהבים מזרחית) לא היה שיר אחד במזרחית בחתונה והרחבה הייתה מפוצצת עד הסוף! אין מילים לומר באמת עד כמה היה טירוף בזכות המוזיקה!! בחירה מעולה של שירים יחד עם מעברים נכונים עשה את האפקט!! את כל הplay list שקיבלתי ממנו אחרי זה העברתי למס אנשים. לסיום ערן תודה ענקית!!!! מאליאור ועינב.
הצג עוד

Tal&amir   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אחרי הפגישה הראשונה עם ערן הבנו שאנחנו רוצים את האיש המקסים והמקצוען הזה בחתונה שלנו. ערן עושה את העבודה בצורה סבלנית ובהומור, מכוון לסגנונות הרצויים ונותן הרגשה שיש על מי לסמוך. ערן מומלץ בחום :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up