כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

נועה גביש-מאפרת

נועה גביש-מאפרת

איפור כלות
טלפון:050-6400884
94
98 מתוך 100
לפי 21 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
moran_hn   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
גילו נאות :) עם נועה יש לי היסטוריה ארוכה.. היא מאפרת הבית של משפחתי כבר שנים... תמיד אמרתי לה שהיא זו שתאפר אותי כשאתחתן ובגיל 35 זה קרה וללא כל התפשרות. נועה מ ד ה י מ ה. נתחיל בזמינות, היא עונה תמיד . מייעצת.. מכוונת וגורמת להרגיש היא יפה ובנוח בעולם.. דבר שני היא משדרת נחת ורוגע... כשאת בלחץ והתרגשות ורוצה שהכל יהיה מושלם היא שם . אול אין.. ולחלק החשוב ביותר. נועה אופרה אותי ואת זוגתי בחינה ואותי בחתונה- המראות שונים והכי חשוב? האיפור לא זז! הייתי אני (זו שכמעט לא מתאפרת ושונאת מראה כבר ומשפוכטל) ולא דאגתי מזה בכלל באירוע. נועה פשוט מדהימה .. והלוואי שכל אחת תהנה ממנה כמוני.
הצג עוד

שיראל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
נועה גביש מעבר לזה שהיא בן אדם מדהים, נעימה, וקשובה, ומפיצה אור וחן , היא המאפרת הכי טובה שנתקלתי בה! אני התחתנתי באוגוסט ולמרות הזיעה, החום, והיום הארוך כלום לא זז!! כולם החמיאו בטירוף על האיפור, היא יודעת להתאים את האיפור לאופי הבן אדם ולהאירוע. באמת ההחלטה הכי נכונה שעשיתי!! אני מאוד מרוצה וממליצה עליה באמת מכל הלב! יום החתונה שלי היה נראה אחרת בלעדיה היא משרה קלילות ונועם. היא אפרה גם את אימי ואת אחיותיי וכולן מרוצות באותה רצה!
הצג עוד

דבורה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
היא פשוט מקסימה וקיבלתי כל כך הרבה תגובות טובות מומלץ בחום

Suzi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
את נועה המדהימה הכרתי בחתונה של אחי שהיא איפרה אותי כמלווה. מספר חודשים לאחר מכן כשהתחלנו לתכנן את החתונה שלנו ידעתי שאותה אני רוצה לאיפור שלי ושל המלוות שלי! פשוט מדהימה, מקצועית, דואגת שהתוצאה תהיה בדיוק כמו שרוצים ודואגת שהכל יהיה מושלם! תודה לך נועה שהית איתי בדרך הזו ותודה על התוצאה המדהימה!
הצג עוד

Smadar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הזמנתי מוצרים מנועה של איפור ומברשת מייק אפ. השירות היה אדיב, תומר, בעלה, הגיע אליי עד לפתח הבית והגיש לי את כל המוצרים. נועה הנחתה והדריכה איך משתמשים והכל בסבלנות ובשרות נעים. המוצרים מצוינים, נעימים לפנים, אינם דביקים ונספגים במהירות וברכות. ממליצה מאוד גם על השרות וגם על איכות המוצרים.
הצג עוד

Einav   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
כשסיפרתי לסביבה הקרובה שלי שנועה תאפר אותי לחתונה היו ביקורות טובות מלכתחילה. רק כשאיפרה אותי ביום החשוב בחיי הבנתי למה הן מתכוונות. נועה הייתה פשוט מהממת. מקצועית וסבלנית וידעה בדיוק איך לאפר אותי מבלי שאעשה איפור ניסיון. האיפור שלה האיכותי נשאר לי לכל הערב ולא זז. החמיאו לי כל הערב על האיפור
הצג עוד

חוה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
נועה המקסימה איפרה אותי איפור כלה לחתונה. בתור אחת שלא רגילה להתאפר, ולא ידעתי כ"כ מה מתאים לי- נועה התאימה לי איפור ערב מושלם!!!! נועה, מקסימה, עדינה, לבבית ומקצועית, איפרה גם את אימי ושתי אחיותיי, וכולנו יצאנו מרוצות! היה לנו כל כך כיף ביחד, אווירה נינוחה, רגועה וכייפית :) ממליצה בחום!
הצג עוד

מיטל   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
נועה המתוקה, איפרה את אחותי לפני 7 שנים והיה לי די ברור שנועה תאפר אותי. נועה הגיעה למלון איפרה אותי בסבלנות ומקצועיות רבה. ביקשתי ממנה שתגיע גם לסדר את האיפור באולם ונועה כמובן דייקה. האיפור היה מדהים ולא זז כל הערב. נועה המתוקה ממולצת מאוד!
הצג עוד

אודה-אל   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
נועה בחורה מקצועית, רצינית, דייקנית, משרה אווירה טובה ונינוחה. עשיתי אצלה איפור לחתונה שלי ויצא פשוט מהמם!!!! ממליצה בחום!!!!
הצג עוד

רוני   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
נועה איפרה אותי ואת אמא שלי לחתונה של אחי לפני שנתיים וחצי, וברור לי שאני לוקחת אותה גם לחתונה שלי :) נועה סובלנית מאוד, משרה אווירה מאוד רגועה והכל בכיף ובהנאה! בחתונה של אחי האיפור לא ירד ממני לאורך כל הערב וגרפתי מחמאות מהאורחים בזכותה! ממליצה בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up