כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
עין יעל

עין יעל

גני אירועים
טלפון:0723939775
93
95 מתוך 100
לפי 107 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Mia   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שהגענו לעין יעל, ידענו שהגענו למקום שלנו. הכל מהמם, בחוץ, עם טבע. יש היסטוריה, ארכיאולוגיה, אבנים ירושלמיות והרגשה של ריגוש. זה היה עוד בחורף, בגשם. בסוף התחתנו בספטמבר והיה קסום ברמות. לא יכולנו לדמיין אושר כזה, ולא רק אנחנו חווינו את האושר והקסם הזה. כל האורחים שלנו התקשרו או כתבו כדי להגיד כמה הכל היה מושלם, אם זה האווירה, האוכל, הצוות המתוק ועוזר. אורחים סיפרו לנו שהצוות הציע טרמפים עם הקלאב קאר למי שיותר קשה לו לעלות במדרגות, דאגו שהאוכל הטבעוני מגיע לטבעונים, ובכלל דאגו לזה שהכל מתוזמן ומתפקד בצורה חלקה עם אנרגיות טובות. באמת זכינו, ומזל שעין יעל זה גם מוזאון ומקום ליצירה, ככה שנוכל להמשיך להגיע למקום המושלם הזה עוד ועוד בחיים.תודה מכל הלב,מיה וליאור
הצג עוד

טהר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
היה מדהים הצוות חמוד אנשים טובים ומקצועיים עם כוונות טובות
הצג עוד

אורה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
החוויה בעין יעל הייתה נעימה וחמה ועוטפת. מהרגע הראשון עטפו אותנו ונתנו לנו את כל ההסברים והתשובות, כולל מענה לשאלות ובקשות ספציפיות שהיו לנו. יניב ורפי עזרו לנו לאורך כל הדרך והיו זמינים מאוד.
הצג עוד

keren27292   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
עין יעל הקסום עם יניב המקסים. מהרגע הראשון שהגענו לעין יעל התאהבנו ,האווירה, המתקנים והטבע וההיסטוריה של הרי ירושלים. כל התהליך היה מאוד נעים עם תמיכה מלאה של יניב לכל אורך הדרך.החתונה הייתה ממש כמו שדימינו והכל עבד מעולה, מאוד מאוד מרוצים! קרן ונוני התחתנו ב 31.5.23
הצג עוד

Hanny   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
את עין יעל ואת יניב פגשנו לפני 4 חודשים וידענו. פשוט ידענו באותו היום ששם נתחתן. האוירה במקום. הקסם של האתר, ויניב לא השאירו מקום לספק.כל תכנון האירוע היה מושלם לפרטים ה'טנים ביותר. הצוות אירח, דאג, טיפל ועטף את האורחים שלנו באהבה ושמחה.בנוסף, היה קשוב ממש לכל הבקשות שלנו ועזר לנו להגשים את העיצוב שתכננו בעצמנו לאירוע. באמת עד לפרטים הקטנים ביותר. במסירות ועם חיוך.תתחתנו שם. יש שם קסם אמיתי
הצג עוד

עקיבא   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
עין יעל מקום ממש מהמם והצוות היה ממש קשוב לכל הבקשות שלנו. רצינו חתונה חלבית שתשלב הרבה אוכל טבעוני עם כמה שפחות פסולת והם ממש זרמו איתנו (השכירו כוסות נוספים למים, השתמשו בכוסות צ'ייסר רב פעמיים, קשים מקש). האוכל היה מדהים וגם כל אוכלי הבשר נהנו ממש! יש להם גם תפריט בשרי למי שמעוניין, אבל ממש ממליצים על החלבי.
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
כמו הרבה זוגות אחרים, גם אנחנו רצינו להפיק חתונה בטבע. לאחר בירורים עם מספר חברות הפקה ראינו שהתקציבים רחוקים ממה שתכננו להוציא על האירוע. הגענו לעין יעל בחיפוש אחר גן אירועים שייראה טבעי, ואין לנו תיאור אחר חוץ מלהגיד "זה הטבע!". המקום הוא למעשה אתר ארכיאולוגי, שבקיץ משמש גם כגן אירועים, ככל המשתמע מכך, המקום הוא ט-ב-ע-י. יש אבנים, עצים, נביעה, חול – והכל מסודר ככל הניתן לאירוח. חשוב לציין שבגלל טבעיות המקום יש מספר מפלסים ומדרגות והמקום אינו מתאים לנעלי עקב. צוות המקום דואג לשירותי הסעות (ברכב מיני-גולף) לאורחים המבוגרים שמתקשים במדרגות או עם האבנים.בנוסף, חשוב להגיד שיניב מנהל המקום אדם קסום, רגוע ורגיש. הקשיב לכל השגעונות שלנו כבר מההתחלה והבטיח שהכל יעבור חלק אם נסמוך עליו – וכך היה! יניב ליווה אותנו מלפני הסגירה ועד האירוע וביום האירוע עצמו, הרגיע אותנו, שמח איתנו ודאג לנו להכל, באווירה טובה ועוטפת.
הצג עוד

Michelle   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
Ein yael is the perfect outdoor venue for a summer wedding in Jerusalem. It’s beautiful and you will feel you are in an enchanted forest. Yaniv was always available for any question and he was super caring and attentive. We really recommend it :) The food and alcohol was also great!
הצג עוד

Yarden   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
לאחר הרבה מאוד חיפושים של גם אירועים בסביבות ירושלים שהעלו בקרבם רק מקומות עם מחירים גבוהים מידי או אולמות במסווה של גנים הגענו לעין יעל ופשוט התאהבנו במקום איך שנכנסנו! ההרגשה של לחזור אחורה בזמן ביחד עם האווירה הכפרית והאוכל המצוין פשוט גרמו לחתונה שלנו להיות קסומה! הצוות של עין יעל היה זמין לכל טענה משנה לפני האירוע כשסגרנו איתם ועד האירוע עצמו מומלץ מאוד!
הצג עוד

maya   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
מקום מושלם!! עם צוות אכפתי, נעים, אדיב עם אווירה מדהימהממליצים בחום!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up