כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רולדין-ת

רולדין-ת"א,אבן גבירול 24

בתי קפה
טלפון:03-6966177
55
59 מתוך 100
לפי 6 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
mayalevi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
בית קפה נחמדיש טוסטים וכלמיני מאכלים חלביים קלים אייסקפה זול 10.90 בלבד המקום עמוס אך למרות זאת השירות טוב יש שם גם קונדיטוריה ואפשר לקנות במשקל כלמיני מאפים ועוגיות עתה 6.4 אני מעדכנת את חוות הדעת. המקום מעולה לקישים ומאפים ומתוקים ולקפה ועוגה אבל לא לארוחה. הזמנו היום סלט פלאפל 42 שקל לא פחות ולא יותר ...קצת סלט, עם טחינה , חתיכת חציל לא מבושלת 3(!) כדורי פלאפל(לא הגזמנו כלל עם הקמצנות הא? ושתי לחמניות. זה ב42 שקל. אחר כך ראיתי שפתחו בלונדון מיניסטור פלאפל חדש 10(!)כדורים בצלחת עם סלט וכל טוב ויש מקומות ישיבה ב19 שקל . ממש התחרטתי שלא נכנסתי לשם קודם כי יצאתי עם חברתי מרולדין רעבה, מנה יקרה וקמצנית . וההוא בפלאפל החדש במיניסטור לא מוכר כדורים בבודדים לנשנוש. המחיר הזה לסלט העלוב הזה עם שלושת כדורי הפלאפל והחציל הלא מבושל הוא פשוט הגזמה פראית. אם היו נגיד 6 כדורי פלאפל זה היה סביר אבל 3 כדורי פלאפל בלבד? בקיצור לכן לפלאפליה...עדיף
הצג עוד

abc_big1   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
חג פורים שמח ! פורים הגיע וביקרתי אצל סבא וסבתא בתל אביב. הם קנו אזני המן מרולדין. בישיבה במסעדה זה עולה 4 שקל אוזן המן אחת! ובמשקל זה 9וחצי שקל למאה גרם. אבל אתם יודעים מה ?זה שוה את זה. יש להם מלא טעמים - שקדים אמרטי פרג, תמרים עם תבלינים, חלבה,בוטנים שוקולד בלגי , קרמל אגוזים ללא סוכר ועוד...אפילו בזמנים מודרניים של ידיעות כתבו שהם הכי טובים. קנו לנו 1.בוטנים עם שבבי שוקולד 2.חלבה עם שבבי שוקולד 3. דאבל שוקולד בלגי 4. קרמל ושקדים. הכי טעים הדאבל שוקולד בלגי כי הוא מלא מלא מלא בשוקולד סופר טעים. אחר כך אהבתי את החלבה. אבל הכל באמת מצוין . בקיצור אזני המן טובות אבל סופר יקרות. ב100 גרם יש משהו כמו 3 יחידות וזה עולה 9 וחצי שקל וזה לא זול בכלל. אבל הפריכות והמילוי העשיר והטעים מכריעים את הכף ומביאים אותי להמליץ בחום למרות המחיר הגבוה. 
הצג עוד

ארינקה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
בערב חנוכה, יום רביעי, שעה 19:00 נכנסתי לסניף רולדין באבן גבירול. התור היה ארוך, הביקושים ערים, כולם המתינו בשקט. כל זאת בשעה שעובדי הסניף שקדו במרץ על המלאכה והציגו מגשים מלאים במגוון של סופגניות בשלל צבעים - פשוט חגיגה לעיניים: לאחר המתנה של מחצית השעה לערך הגיע תורי. מלאת התלהבות ובלוטות  הריר פעילות הזמנתי מכל הטעמים עבור הקולגות בעבודה וגם עבור בני משפחתי שייהנו מחגיגת חנוכה ראויה. בבית ביצעתי טעימות כדלקמן: סופגנייה ראשונה במילוי גנאש שמפניה- המראה הוא חגיגה, ללא ספק מושכת את העין. המילוי בשפע וטעמו מצוין. טעם השמפניה מורגש היטב , שניה בציפוי שוקולד מריר ופניני שוקולד מוזהבות כמות הבצק מועטה ,יאמי יאמי בשני המקרים כמות הקלוריות דווקא די סבירה מאחר והסופגניות אינן גדולות...   אני רוצה להודות לאחים אבי וקובי חקק המייסדים של רולדין על המוצרים הנפלאים,על המגע האישי,המחשבה והטעמים ,  
הצג עוד

Lior Sion   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
בהמשך לחוות דעתה של שירהוטל, שאותה כנראה פיספסתי בכמה דקות, גם אני הגעתי היום לרולדין, בידי הטלפון עם הסמס שעליו, דרך אגב, שילמתי (אמנם שקל, אבל זה ענין עקרוני) - והמוכר אמר לי שדי, נגמר הקפה. "מתי יהיה?" שאלתי? "עוד שעה לפחות". מה שעה מה? יש לי כבר את הסמס, מה אני אמור לעשות?   "תשמע, באים הרבה אנשים, זה מה יש". גם כן שירות, אפילו לא התנצלות. בנוסף היו שם שתי מכונות, אז התירוץ גם לא תופס.. תמלאו מכונה אחת כשהשניה מתרוקנת, אל תגמרו את שתיהן ואז תפסיקו לתת שירות..   בקיצור, אכזבה מהם, אכזבה מתפוז שעובדים איתם. גרוע מאוד.
הצג עוד

שירהוטל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
אני לא רוצה לכתוב משהו חריף מידי על סמך מקרה נקודתי,(ולכן נתתי 3 כוכבים)ואולי לא יפה לבוא בטענות על משהו שמקבלים חינם(סוס שקיבלת חינם אל תבדוק את שיניו)אבל המבצע של האייסקפה בראוניז שמקבלים ברולדין במסגרת אתר תפוז(תמורת משלוח סמס שעלותו שקל)מעליב ...שלחתי סמס וחשבתי שאני אקבל אייס בגודל קטן רגיל ולא "טעימה"אומללה שנראית כמו נדבה..אבל טעיתי. מקבלים כוס קטנה מיוחדת למבצע של אתר תפוז ,האייס היה מאוד נוזלי,יותר מזכיר שוקו מאשר אייס,מילאו את הכוס עד לשלושת רבעי הקיבולת ושמו כמה פירורים עלובים למעלה...בצורה כזו קמצנית לא משווקים מוצר חדש...האייס נוזלי ,הכמות מבישה, וגם את זה לא מילאו עד הסוף.. דוקא יצא לי פעם לאכול שם והיה נחמד אבל הקמצנות פה והעליבות פה בעניין האייסקפה בראוניז מבישה.
הצג עוד

Islay   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
בקונדיטוריה/מאפיה שבסניף הזה יש גם לחמים טובים - חיטה מלאה, שיפון, כפריים למיניהם, אגוזים וכו', וכדאי לדעת שבסניף הזה יש באופן די קבוע (לפעמים כל היום, לפעמים רק בערב) מבצע של לחם שני ב-9.90 במקום מחיר מלא של כ-18 ש"ח. סתם בשביל ההשוואה, מחירים בחנויות לחם אחרות בסביבה: לחם ארז - 17-20 ש"ח (תלוי איזה לחם), לחם תושיה - 14-17 ש"ח. בקיצור, לא מבצע ששובר את השוק ששווה לנסוע בגללו במיוחד, אבל נחמד אם נמצאים בסביבה ומתכוונים לקנות יותר מאחד.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up