כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

המועצה הדתית הוד השרון

המועצה הדתית הוד השרון

רבנים ועורכי טקסים
88
99 מתוך 100
לפי 6 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ran   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
כבוד הרב ערן טרבלסי סייע לנו מבחירת התאריך לחתונה ועד עריכת טקס הנישואין בחופה. קיבלנו יחס אישי, רגיש, אוהב, חם ומחבק. כבוד הרב טרבלסי גרם לנו תחושת נוחות נעימה ועזר מכל הלב. ובכלל, כל התהליך במועצה הדתית הוד השרון היה יעיל ביותר. תודה רבה לרב ערן טרבלסי ולכל המועצה הדתית הוד השרון. תודה מקרב לב.
הצג עוד

ttaran0525   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
25 מתוך 100
הגענו להירשם ולנישואים וקיבלנו יחס מזעזע של איש רישום לנישואים שצועק (לא עלינו אבל לא מנהלים שיחות צעקות ליד לקוחות) פשוט פחדנו ממנו שיתקוף אותנו לא ייאמן שככה נראים שירותי דת במדינת היהודים
הצג עוד

קיפודים   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
היה כיף להתחתן ברבנות של הוד השרון. לאורך כל התהליך, שמסיפורי אחרים עשוי להיות מייגע ומתסכל, השירות שלהם היה יעיל, נעים ואדיב. גם אחרי החתונה קיבלנו סמס נחמד להגיע לקחת את התעודה המוכנה. ח"ח על העבודה הטובה!!

anatna   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
המועצה הדתית בהוד השרון - פשוט מקסימים!!!!!!אני זוכרת שלפני שהתחלנו עם הרבנות, כולם הזהירו אותנו מפני החוויה הלא נעימה שאנחנו עתידים לעבור.וזה ממש ממש לא היה כך! זה סתר את כל הסטיגמות שיש על הרבנות.אנחנו זוג חילוני. ברגע שנכנסו למועצה הדתית פגש אותנו אריאל - בחור מקסים מקסים!!! הוא הכניס אותנו לכבוד הרב לפתיחת התיק - שהיה מאד נחמד ואדיב. לא היה שום תור וכמעט ולא היה אנשים בכל הפעמים שבאנו למועצה, כך שהכל התנהל בצורה מאוד מהירה ויעילה.לאורך כל הדרך - אריאל טיפל בנו במסירות ובנחמדות - ועל כך המון המון תודה!!!!מדריכת כלות היתה גם מאד נחמדה - הפגישה איתה שנמשכה שעתיים התרכזה בזוגיות בינו לבינה והיתה מאד מעניינת.אנחנו מאד מאד ממליצים לכל הזוגות שיש באפשרותם לפתוח את תיק הנישואים בהוד השרון, לעשות את זה רק שם!!
הצג עוד

lihi1010   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
תודה רבה למועצה הדתית הכי מקסימה בישראל על השירות האיכותי.לאחר ששמעתי סיפורים פחות נעימים על תהליך פתיחת תיק הנישואין במועצות דתיות אחרות היו בי מעט חששות, אך בשניה שפגשנו את הרב יובל מוגהז, את אריאל ואת מדריכת הכלות הנעימה והמקסימה רחל זבטני - כל החששות התפוגגו. תודה רבה רבה לכולכם על המענה לשאלות והסיוע, על ביצוע התהליך בצורה יעילה ובזמן ותודה מיוחדת למדריכת הכלות על הדרכה באווירה נעימה וידידותית!
הצג עוד

soni   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אחרי החוויה הטראומטית של הוצאת תעודת רווקות ברבנות תל אביב הגענו למועצה דתית הוד השרון בכדי לפתוח תיק נישואין. הפקיד, אריאל, היה מקסים ומיהר לעזור לנו בכל מה שאפשר. חיש קל נכנסנו אל הרב יובל מוגהז שעבר איתנו במהירות על כל הפרוצדורות הנדרשות על מנת לפתוח תיק נישואין והכל בחיוך ובנועם. השבוע תכננו לקחת את הכתובה ובכדי לוודא שהיא הגיעה התקשרתי לסלולרי של הרב מוגהז שניתן לנו על ידו במטרה שניצור עימו קשר בכל שלב במידה ונצטרך. הרב לא ענה אך חזר אלי וענה בסבלנות ועם חיוך לשאלותי גם כשלא היה מדובר בשעות הפעילות של המועצה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up