כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
טלי עמרם - איפור ושיער

טלי עמרם - איפור ושיער

תסרוקות כלה ועיצוב שיער
טלפון:0508090784
94
94 מתוך 100
לפי 151 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Sefi   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
טלי קודם כל מאפרת מקצועית שהאיפור נראה מאד זוהר ויפה, אך טבעי ומדויק. אהבתי בטלי את החיוך הכובש, את השקט שבה והזרימה וההבנה. בקיצור טלי מלווה אותי 6 שנים ומאפרת אותי ברגעים הכי חשובים בחיי! בנוסף טלי מעצבת שיער מושלם, היא דואגת לטוטאל לוק הרמוני ויפה והכי חשוב שגם השיער וגם האיפור לא זז. הכי ממליצה שבעולם.
הצג עוד

Liza   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
100 מתוך 100
הכרתי את טלי לפני 8 שנים כשהבן שלי התחתן.קיבלתי עליה המלצות חמות ולא התאכזבתי!! היא הפכה את כולנו לנסיכות - אני אם החתן, הכלה, האחיות שלי והבנות שלי..מאז אני וכולנו התמכרנו אליה.מאפרת ומעצבת שיער בחסד עליון!! מקצועית, נעימה, זמינה ונענית תמיד לכל השיגעונות של המשפחה.ועושה עבודה נפלאה!!יכולה להגיד שמאז כל החברות שלי וגם השכנות שלי בבנין נהנות מהשרות שלי טלי.לא מחליפות אותה באף אחת.נקודה.ממליצה בחום!!!!
הצג עוד

alona.kravchenko   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
עשיתי עם טלי סאשן צילומים , חוויה מדהימה, הרגשתי מלכה , איפור , שער -הכל בדיוק מה שרציתי, וגם תמונות יצאו מושלמית, אין יותר מרוצה ממני! טלי רואה אותך בעין אוהבת, סבלנית, שירות שלה ברמה הכי גבועה ! כבר קבעתי סאשן נוסף ומחכה לזה!

ג׳ולי   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
טלי עשתה לי ולאמא שלי איפור ושיער חתונה ממש יפה. עקב דחית החתונה למען מלחמה לא היה לי זמן לניסיון, אבל ביום החתונה זה יצא בדיוק כמו שבקשתי. טלי הייתי מקסימה ורגועה בכל שלב אפילו כאשר היינו צריכים תחליף תאריך ברגע אחרון. מומלצת ממש!
הצג עוד

דפנה   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
לטלוש המהממת הגעתי דרך האינסטגרם, מאוד התחברתי לסגנון איפור העדין והרומנטי שלה ולשיער עם השזירות פרחים. הארוע אמנם רק בעוד חודש אך טלי מההתחלה היתה מקסימה וסבלנית לכל החפירות שלי בטלפון בבוואטזאפ והתייעצויות על כל דבר קטן- מסגנון האיפור שיתאים לשמלה ועד התכשיט לשיער! נפגשנו פעמיים להיכרות ולניסיון יחד עם אמא שלי, היא עשתה לי 2 ניסיונות איפור עד שהייתי מרוצה וזרמה איתי בהכל וגם ייעצה לאמא שלי על התסרוקת:) בקיצור נעימה ומקצועית! ממליצה ממש!!
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
טלי עשתה לי איפור ושיער לאירוע משפחתי, הייתה מקסימה ונינוחה מהרגע הראשון והשרתה אווירה הכי רגועה וכיפית שאפשר. היא מאוד מאוד יסודית, האיפור היה מושלם, טבעי ועדין, בדיוק כמו שרציתיממליצה עליה בחום!!♥️

nofar   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
מקצועית,דייקנית,קשובה, משרה אוירה רגועה ונעימה.
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
95 מתוך 100
הגעתי לטלי דרך המלצות ומהשיח הראשוני,הבנתי שמדובר באישה מקצועית ונעימה. נפגשנו ותאמנו ציפיות .טלי עלתה על הציפיות שלי והגשימה אותן בצורה יוצאת דופן.
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
טלי המהממת איפרה אותי לחתונה! זרמה איתי ועם השגעונות שלי גם תוך כדי ההתארגנות ❤️ בסוף התקבל מראה נקי וטבעי בדיוק כמו שאני אוהבת וחלמתי עליו ✨ ממליצה בחום
הצג עוד

Leah   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
טלי היא אדם נהדר שיש בסביבה ביום חתונתי. היא חביבה, אנרגיה גדולה ודואגת מאוד להפוך את היום המיוחד שלך למיוחד עוד יותר. טלי עיצבה לי את השיער עם תוספות ליום חתונתי והתסרוקת היפה החזיקה מעמד כל הלילה! היא גם עזרה לי עם האיפור להיראות הכי טוב שאפשר ביום חתונתי והוסיפה ריסים מזויפים שהיו נהדרים וגם החזיקו מעמד כל הלילה. אני ממליץ בחום על טלי ומקווה לעבוד איתה שוב בעתיד!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up