כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

כפיר גולדשטיין אמן איפור ועיצוב שיער

כפיר גולדשטיין אמן איפור ועיצוב שיער

איפור כלות
כתובת:תל אביב
טלפון:052-8551382
96
99 מתוך 100
לפי 136 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
טל ואלעד   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
כפיר מקצוען אמיתי ופרפקציוניסט, הוא ליווה אותי עד סוף האירוע ועשה לי איפור ושיער מדהימים, גרם לי להרגיש לגמרי כמו נסיכה. במהלך האירוע וגם אחריו קיבלתי אינספור מחמאות על האיפור והשיער שהוא עשה לי ולמלוות שלי והתוצאה הייתה מעבר למה שיכולתי לחלום. הוא תפקד לגמרי כמו מלווה, צילם אותי ודאג לי כל האירוע ודאג שארגיש הכי יפה בעולם.ממליצה בחום רב(:
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
כבר מהשיחה הראשונה עם כפיר התאהבתי ברוגע ובמקצועיות עשינו פגישת ניסיון וכבר ידעתי שאני הולכת להנות מכל התהליך. ביום של החתונה כפיר הגיע עם מאור איפר וסירק אותי את אמא שלי וגיסתי יצאנו פשוט וואו !! הכל היה לפי הזמנים והייתי מאוד מרוצה מהתוצאה הסופית כפיר ליווה אותי לאולם והיה שם לכל דבר שהייתי צריכה וגם הרבה מעבר סידר הינומה ודאג שהכל נראה פיקס בכל זאת חתונה בספטמבר צילומים בטבע ומלא לחות. לרגע לא הרגשתי שמשהו נהרס האיפור והשיער נראו וואו עד סוף האירוע ☺️
הצג עוד

Lital   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הייתה לי תחושת בטן חזקה כבר מהרגע הראשון שכפיר הוא האחד! העבודות היפות והמדויקות שלו, איך שהוא יודע להתאים לכל אחת בדיוק מה שהכי יפה לה. ואכן דיברתי עם כפיר והיחס חם ונעים והוא היה סובלני לכל השאלות שלי. ביום ההתארגנות האווירה הייתה כל כך נעימה! נהניתי מאוד ועוד יותר נהניתי לראות את התסרוקת והאיפור המהממים שכפיר עשה! מקצוען ואומן אמיתי, קיבלתי אינסוף מחמאות על האיפור והשיער!!! לקחתי גם ליווי וכפיר דאג בכל פעם לכך שאיראה מדהים, מה גם שהשיער והאיפור החזיקו כל הערב! אני מבסוטה על ההחלטה ותחושת הבטן שלי לגבי כפיר הייתה מדויקת :-)
הצג עוד

Miri   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מה כבר אפשר להגיד על כפיר שעוד לא נאמר? הבנאדם אמן. כבר מהפגישה הראשון הוא הבין מה הויז'ן ואיך אני רוצה להיראות, ידע לזרום איתי וגם ידע להכווין כדי שהתוצאה הסופית תהיה הכי מדויקת שיש. מעבר למקצועיות שלו, הוא כל כך דואג ומכיל ביום האירוע עצמו, יודע להרגיע כשצריך (וגם להלהיב כשצריך להוציא כלה אבודה מהשוק שלה). שמחתי כל כך שהוא היה חלק מהיום הזה. תודה כפיר!
הצג עוד

מעיין ודניאל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
קודם כל, כל מי שסובל עם כפיר זכתה. הגעתי אליו בעקבות המלצה של חברה בזמן הקורונה ,וסגרתי הרבה זמן מראש. הגעתי אחרי חצי שנה למפגש הכנה איתו וכבר אז עפתי עליו. ביום החתונה כפיר הגיע בזמן , היה מקסים ולא היה טיפת לחץ. והכי חשוב עשה אותי פשוט נסיכה!!! הוא אמן ללא ספק. לקחתי אותו גם לליווי שזאת אחת ההחלטות הטובות. הוא היה שם חייכה בהיכון, סידר כל דבר לפשוט הרגיע אותי שהוא שם . בכל מקרה הייתי בקבלת פנים ולא זז כלום (האיפור) בשיער אני בעייתית כי יש לי שיער חלק בטירוף, ואכן השיער שלי היה נראה מושלם באותו הערב, כפיר דאג כל הזמן לסדר לי אפילו אם זה לחטוף אותי לדקה. ממליצה!
הצג עוד

Reut   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל משיחת טלפון עם כפיר שכבר כבש את ליבי! הגענו לפגישת היכרות וזכיתי להכיר בן אדם נעים, צנוע, שיודע בדיוק מה הוא עושה, ליום החתונה כפיר הגיע בזמן עם אנרגיות מדהימות! עשה לי בדיוק מה שביקשתי והוציא אותי פשוט נסיכה! כפיר גם הגיע לאולם לסדר אותי ולהחליף לי תסרוקת, לא יכולה להסביר כמה כיף הוא עשה לי באותו יום וכמה הוא הוציא אותי מרוצה! הוא גם איפר וסירק את אמא שלי ואחותי שיצאו מדהימות! כפיר היה כמו המלווה שלי עזר לי להתלבש וכל הזמן עשה טאצאפים. אני מודה על הזכות שהוא היה המאפרק והמסרק שלי הוא כל כך מוכשר ואלוף!!!!!
הצג עוד

בת חן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הייתה לי את החוויה הכי מדהימה בעולם!! האיפור היה מדהים והחזיק כל הערב! כפיר היה מדהים התנהג אליי כל כך יפה! לא ידעתי מה לעשות בשיער והוא פשוט יידע להתאים לי וזה יצא מושלם! הוא היה הכי מדהים ומקסים שיש הוא הפך אותי למהממת ואין אחד שלא החמיא לי על האיפור והשיער.
הצג עוד

May   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
וואוו וואוו וואוו!! אין לי מילים לתאר כמה אהבתי גם את כפיר עצמו כבן אדם וגם את העבודה שלו!!הייתי כל כך מרוצה מהתוצאה וגם קיבלתי מליון מחמאות!! אחרי החתונה מלאאא שאלו אותי מי עשה לי את האיפור שיער. הוא כל כך פרפקציוניסט והוא לא ינוח עד שכל שיערה וכל ריס יהיו במקום!! מעבר לזה שהוא מוכשר בטירוף והוא הוציא אותי הרבה מעבר לציפיות שלי, לאורך כל היום היה לי פשוט כיף איתו, הוא כל כך אדיב וקשוב, ועושה הכל באווירה מהממת וכיפית. הוא גם עשה לי ליווי לאולם, והגיע בול בזמן שהוא אמר לי שיגיע וברגע שהוא הגיע פשוט היה לי כיף שהוא איתי. אז באמת אני ממליצה בחום לסגור אותו!! אתן לא תצטערו
הצג עוד

מאיה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אין מילים הבן אדם מקצוען היה איתי כל היום בערך כולל ליווי עשה לי 2 תסרוקות משולמות, ואיפור מדהים בן אדם פרפקציוניסט עם אווירה מושלמת ופשוט כיף גדול!!
הצג עוד

עמית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לכפיר מהמלצות בקבוצות, אחרי שחודשים חיפשתי מישהו שיתאים לסגנון שאני מחפשת. ברגע שכפיר היה זמין בתאריך שלי סגרתי באותו רגע!! ביום של החתונה הוא היה איתי מהבוקר וליווה אותי באולם עצמו ואין לי מילים לתאר את החוויה המושלמת והיום המושלם שהיה לי לצידו!! הוא תפקד כמו מלווה, עזר בהכל(כולל להלביש אותי בשמלות) וזאת הבחירה הכי טובה שעשיתי לעצמי ללא ספק בכלל!! אין אחד שלא החמיא לי על איך הכל היה מדויק!! אין כמוך!!!!!!!!!! מחכה כבר לאירוע הבא שלי❤️❤️❤️
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up