כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
גליה זוהר

גליה זוהר

שמלות כלה
טלפון:0522304582
93
95 מתוך 100
לפי 85 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Lilah   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
למרות חששותיי הקלים מקניית שמלת הכלה, גיליתי להפתעתי אצל גליה כמה קל ונעים זה יכול להיות. נהניתי מהנועם והסבלנות של גליה ונדלקתי די מהר על השמלה שלי. גליה מקצועית ואדיבה ויש לה ניסיון רב. אני, אמי ואחיותיי עשינו אצלה גם איפור ושיער ביום החתונה והיינו מאוד מרוצות מהתוצאות.
הצג עוד

Rinat   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לגליה הגעתי דרך שיטוט באפליקציית איזי וממש במקרה. גיליתי אשת מקצוע מסבירת פנים, נעימה, מכילה ומקשיבה לצרכים.
הצג עוד

olga   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לגליה המדהימהההה, אחרי כמה חוויות לא נעימות שהיו לי במקומות אחרים בחיפוש אחר שמלת כלה במידות גדולות. אז קודם כל לגליה יש מבחר גדול מאוד ומהמם של שמלות כלה במידות גדולות. דבר שני, הסטודיו של גליה מאוד נעים, נקי ומזמין!! והדבר האחרון, גליה בעצמה מקסימה, קשובה ומקצועית!! ממליצה בחום!!
הצג עוד

מורן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
היה מושלם, התחיל בארוחת בוקר טעימה היה שירות מעולה, לי ולמלווה שלי (אחותי) היה מאוד כייף אוירה נעימה, גליה ענתה לכל בקשותינו ודאגה להכל בדרך הכי טובה היה נחמד לדבר לצחוק ולהנות מהיום.
הצג עוד

Sharona   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ראיתי פרסום במקרה של הכל כלול אצל גליה המדהימה והחלטתי ללכת לפגישת התרשמות. זה סלון הכלות הראשון שהלכתי אליו ופשוט לא הרגשתי צורך ללכת לשום מקום אחר! גליה לקחה את הרעיונות שלי והפכה אותם להתגשמות החלום שלי! אני מקבלת מחמאות על המראה שלי בחתונה בלי הפסקה מבחינת השמלה, האביזרים, האיפור והשיער!! הכל היה מושלם ומקצועי מאוד! מדהימה
הצג עוד

ramiw022   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לגליה דרך המלצת חברה שגליה עיצבה לה את שמלת הכלה עפ"י שרטוט כפי שהכלה רצתה. קיבלה את פניי בזרועות פתוחות אישה מדהימה הן פנימית והן חיצונית ובחיוך רחבה ובסובלנות גדולה ליוותה אותי לאורך כל כל הדרך והתוצאה הייתה פשוט מושלמת-השמלה ביום החתונה הייתה בדיוק כפי שדמיינתי, ישבה בצורה מושלמת על הגוף ומעבר לכך גם הייתה נוחה. בנוסף לשמלה גליה סיפקה אביזרים כמו תכשיטים, קשת / כתר וכו'. ממליצה בחום לכל כלה שעומדת להינשא ושמדמיינת את שמלת החתונה המושלמת, לגליה יש את היכולת המקצועית והיצירתיות להביא זאת מהדף אל המציאות. אוהבת המון.. ( :
הצג עוד

Anat   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הסלון של גליה היה המקום הראשון שנכנסתי אליו לחפש שמלת כלה.. לפני הכל הייתה ביני לבין גליה כימיה מדהימה והיא הבינה בדיוק מה אני רוצה .. היחס החם והמקום עצמו היה מדהים. בוטיק לכלות יחודי שלא רואים היום. ויום החתונה היה מהמם בזכותה. ! גליה יקרה המון תודה ! ניפגש כמובן....
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
הסלון של גליה היה בין המקומות הראשונים אליו הלכתי. היא מיד נתנה לי הרגשה של בית ויחס אישי. סגנון השמלות שלה הוא בדיוק מה שרציתי ושהיה לי קשה למצוא. כשהגעתי אליה לראשונה הראיתי לה תמונה של שמלה בסגנון שאותו פחות או יותר רציתי והיא מיד ידעה להתאים לי שמלה שמאוד החמיאה לי, בסגנון אותו אהבתי. כשבועיים לפני המדידה הסופית, הרגשתי כי השרוולים שבנתה לי בשמלה לא "יושבים עליי" כמו שצריך. התקשרתי אליה והיא הסכימה לקבל אותי מיד. הגעתי באותו השבוע והיא בנתה לי שרוולים אחרים שיותר התאימו לי וגם שהרגשתי איתם יותר בנוח ועל כך לומר לה תודה. גליה מאוד מקצועית, יש לה עין טובה והיא יודעת להתאים את השמלה למי שלובשת אותה. בנוסף מאוד נוח כאשר היא זו שגם מאפרת ומסרקת, בסלון שלה שנמצא בשכונה שקטה, המשרה חמימות, ביתיות, פרטיות ונינוחות. המחיר יחסית לשוק שמלות הכלה נוח ויש אפשרות לקחת "חבילה" שכוללת איפור, שיער, ציפורניים (לא ג'ל), תכשיטים, עגילים, קישוטים לשיער (כולל תוספת שיער), הינומה וכמובן שמלה כולל תיקונים.
הצג עוד

Tania   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
גליוש המהממת!! הסלון של גליה היה המקום השני בסך הכל בו מדדתי שמלות כלה. מהרגע שנכנסתי למקום וראיתי את גליה המקסימה, ידעתי שפה אמצא את השמלה שרציתי. גליה קיבלה אותנו בחיוך גדול, אור ושמחה. תוך שניות ספורות היא ידעה בדיוק מה השמלה שאני רוצה ומה יתאים לי בדיוק. לאורך כל הדרך, על כל חשש שהיה גליה ידעה להרגיע ולהגיד את המילה הנכונה ואם התגעגעתי אל השמלה (או בעצם אליה)- היא תמיד הייתה מפנה זמן ותמיד הייתה זמינה. הסלון של גליה פשוט משרה רוגע, נחת, שלווה. השמלות בעיצובה של גליה מושלמות אחת אחת, ממליצה בחום!! בטוחה שכל אחת יכולה למצוא את שמלת חלומותיה אצל גליה ולא תתחרט! שירות מדהים! תודה לך גליוש :)
הצג עוד

Keren-Or   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
יש מקום אחד יחיד ומיוחד הנמצא במערב ראשון סלון הבוטיק של האחת והיחידה גליה זוהר המהממת שבזכותה גם צילומי הזוגיות וגם היום הגדול יום החתונה שלנו הפכו לחלום. מהרגע הראשון זהית את רצוני בבחירת השמלה ועשית הכל שאהיה מרוצה אותו הדבר עם האיפור והשיער כי יצא פשוט מושלם! תודה לך גליה על החום האהבה והסבלנות האדירה שלך.. מקום מושלם להתארגן לחתונה ולצאת מיליון דולר 🤗 - תודה ענקית יקרה! *בנות ממולץ בחום להתארגן בתוך חלום ❣
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up