כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
תהילה גוטליב

תהילה גוטליב

איפור כלות
95
99 מתוך 100
לפי 35 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
טוב ואוו.. אז אחרי שמתאוששים מהתקופה המטורפת הזאת הדבר הראשון שאני מרגישה צורך לעשות זה באמת לתת המלצות לספקים המדהימים שליוו אותי לכל אורך התקופה המדהימה והלחוצה הזאת וביום המלחיץ והמרגש של החתונה עצמו.. תהילה מדהימה מדהימה מדהימה! אציין שאני בדרך כלל לא מתאפרת בכלל... אפילו לא סומק... בפגישת הייעוץ תהילה הייתה קשובה, עדינה ומתחשבת מאוד... במהלך יום ההתארגנות שכלל ליווי לאולם תהילה הייתה עדינה ונעימה מאוד, דייקה בזמנים והוציאה אותי עם איפור מושלם שהזיק מעמד לכל אורך הצילומים והאירוע עצמו (גם אם לא הייתי לקוחת ליווי לאולם- התחתנו ב 17.6.21 שיא החום). קיבלתי אינסוף מחמאות על איפור עדין אך במקביל מהמם עם שואו מטורף! ממליצה בחום!!! אין סיכוי שתצאו לא מרוצות... חוויה מטורפת. תהילה מיליון תודות!!!!!
הצג עוד

Emily   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
תהילה היתה מתוקה ומקצועית מההתחלה. לכל אורך הקורונה היא היתה זמינה והעבירה איתי מתאריך לתאריך את החתונה. אפשר לסמוך עליה בעיניים עצומות. היא פשוט קוסמת!
הצג עוד

ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אל תהילה הגעתי דרך מעצב השמלה שלי דרור גבע (מדהים, יש לציין!). אני בחורה שלא נוהגת להתאפר וחששתי מאוד מעניין האיפור לחתונה והייתי מאוד בררנית עד שהגעתי לאיפור ניסיון אצל תהילה ושם נרגעתי :) תהילה אישה ממש נחמדה וחייכנית שישר הבינה את הסגנון ואיפרה אותי מהמם כבר אז! ביום החתונה תהילה הייתה פשוט מקסימה, השרתה אווירה רגועה וכיפית וכמובן איפרה אותי ואת שתי אחיותיי הכי מהמם שיש עד כדי כך שלא הפסקנו להסתכל במראה! :) קיבלתי המוןהמון מחמאות לאורך האירוע ולאחריו ואני ממליצה בחום על החוויה עם תהילה כאדם וכאומנית איפור. ליאור קופרמן
הצג עוד

לינור ואלעד   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
תהילה הכי מדהימה בעולם!!! מקצועית ברמה הכי גבוהה שיש ויודעת להתאים את האיפור לסגנון של השמלה, השיער והכלה כבן אדם. מושלמת ♥️
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אני אתחיל בזה שתהילה מדהימה, הגעתי אליה יחד עם אמי לאיפור ניסיון, היא התייחסה אלינו יפה, נתנה לנו הרגשה נעימה, כבר אז הבנתי שהגעתי למקום הנכון, במהלך כל התקופה עד החתונה התקשורת עמה הייתה כל כך כיפית, ביום האירוע היא מחייכת, משרה אווירה שלווה, היא הכי מקצועית שיש, היא איפרה אותי כמו נסיכה, גרפתי אינסוף מחמאות, היא ציידה אותי באיפור תואם שילווה אותי למשך היום לא משנה שלא הייתי צריכה אותו בכלל, ואזכיר שהתחתנו ב 29.06 ביום חם ביותר, היא הבחירה הטובה ביותר, מקצועית ומקסימה :)
הצג עוד

Salma   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
תהילה היא אדם מקסים .בחיים לא הייתי יפה כמו ביום החתונה שלי .מהאפור נסיון ידעתי שהיא מקצוענית ברמה גבוה .הגעתי אליהא אחרי שעשית איפור נסיון אצל שתי מאפרות ולא אהבתי .האיפור היה קורן וזוהר ,החזיק כל הערב למרות שהארוע היה בגן פתוח.קיבלתי מחמאות רבות .בשעה 1 בלילה אמרו לי שאני עדין נראית זוהרת ויפה ושהאפור נראה עוד יפה .תהילה תודה רבה ,בטח אחזור אליך בארועים אחרים .
הצג עוד

ליאת וקובי   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
תהילה, את מהממת!! אישיות מדהימה, מקצועית ברמה הכי גבוהה שיש, סבלנית ואכפתית. בתור אחת שלא מתאפרת כלל, תהילה היא הבחירה המושלמת, האיפור נראה טבעי ולא מוגזם אבל יחד עם זאת ייחודי וזוהר! תודה לך תהילה!!! תמשיכי לעשות חיל:-)

נעמה   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
אל תהילה הגעתי בעקבות הרבה המלצות. קבעתי איתה איפור ניסיון כי אני אף פעם לא מתאפרת וחששתי שבחתונה ארגיש בתחפושת. בדיעבד לא היה צורך באיפור ניסיון. מהר מאוד הבנתי שתהילה סופר מקצועית ומוכשרת בטירוף ושאפשר לסמוך עליה בעיניים עצומות. ביום החתונה תהילה היתה נעימה, מרגיעה ומפרגנת והכי חשוב שבאמת הרגשתי שאני בידיים טובות. גם אני וגם שלוש המלוות שהיא איפרה לא הפסקנו לקבל מחמאות על האיפור המושלם, הנקי והמדויק! אני ממליצה על התהילה בחום ובאהבה! היא יודעת לקרוא את הפנים ואת הוייב הכללי ולהתאים את האיפור המושלם! והיא בדיוק האדם שתרצי לצידך בהתארגנויות לפני החתונה.
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
על תהילה המליצה לי חברה טובה שמכירה אותה אישית, וההמלצה הזאת התגלתה כמתנה ששווה זהב!! לאיפור ניסיון הגעתי קלולסית, אך מצוידת בכמה תמונות מאירועים קודמים של בני משפחה בהם איפרו אותי בצורה מזוויעה, אז ידעתי בעיקר איך אני לא רוצה להיראות.. תהילה הייתה כל-כך נעימה, מרגיעה (!) וסבלנית, המקצועיות שלה השרתה עליי המון ביטחון. ביום החתונה תהילה הייתה בדיוק הבן אדם שהייתי צריכה שיהיה איתי! רגועה ומרגיעה! והכי חשוב, בזכותה הרגשתי הכי מהממת!! וזה ממש לא מובן מאליו! (בד"כ ממש קשה לי עם עצמי). קיבלתי כל-כך הרבה מחמאות, האיפור לא זז עד סוף הערב, הכל היה מושלם! ממליצה על תהילה בחום רב!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
וואוו וואוו וואוווווו תהילה גרמה לי להרגיש מהממת! האיפור לא זז ולא הפסקתי לקבל מחמאות! הכימיה איתה הייתה מעולה, היא פשוט בחורה מקסימה שנעים לבלות איתה את היום הזה. היא גם איפרה את אמא שלי ואחותי שהתלהבו מאד! הן לא ידעו מה הן רוצות ותהילה ייעצה להן ומצאה להן את האיפור הכי מחמיא שיש! היא גם באה לאולם איתנו כדי לחדש את האיפור, והייתה סבלנית ורגועה גם כשהיו עיכובים. אין על תהילה- אני פשוט מאושרת שבחרתי בה לאפשר אותי בערב החתונה וממליצה עליה בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up