כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
רות טולדו | איפור ושיער

רות טולדו | איפור ושיער

איפור כלות
טלפון:0544319346
95
99 מתוך 100
לפי 40 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Alina   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לרות כי חיפשתי מאפרת שתעשה לי את האיפור הכי עדין וטבעי שקיים. אני לא מתאפרת בכלל ביום יום והיה לי ממש חשוב להתאפר קליל ולהיראות כמו עצמי. רות היתה סבלנית מאןד, הזמינה אותי לאיפור ניסיון, והתאימה לי בדיוק את מה שחיפשתי. היא עזרה לי לבנות לוז מאוד מסודר שכלל גם את אמא שלי, אחות החתן וחברות, קישרה אותי למאפרת שנייה ומצוינת, והכל תקתק כמו שעון ביום החתונה. לא יכולתי להיות מרוצה יותר מהאיפור ומהשיער, יצא עדין ויפה, בדיוק כמו שרציתי. ממליצה ממש ממש בחום, הייתי סומכת על רות בעיניים עצומות, הכי מדויקת שיש.
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכרתי את רות דרך קורס איפור שעשיתי לפני שלוש שנים, וזאת הייתה אהבה ממבט ראשון. לא היה לי ספק שרות תאפר אותי לחתונה שלי. חיפשתי איפור טבעי, עדין ושארגיש בו בנוח. ורות אלופה, הבינה בדיוק מה אני רוצה ומה יהיה לי הכי מתאים. האיפור והשיער היו מושלמים, החזיקו כל האירוע מדהים (חתונת צהריים, לא מובן בכלל). מעבר לזה שיצא מושלם, היה לי תמיד נוח להתייעץ בחודשים לפני החתונה על האיפור ושיער ומה הכי נכון בשבילי.
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
איזה כיף היה לי עם רות. אני לא מתאפרת לרוב, זאת הייתה הפעם הראשונה שמישהי עשתה לי איפור ושיער, וחיפשתי מישהי שעושה איפור יחסית טבעי. אצל רות בפרופיל באינסטגרם ראיתי כמה כלות שלא ראיתי כמעט אצל אף מאפרת אחרת - קצת שאריות לעור המקורי של הכלה D:. ואז הלכתי לפגישת ניסיון שהייתה ממש יעילה והפכה את זה להרבה יותר נעים ביום עצמו. בכל השבועות לפני רות כל הזמן הייתה בקשר ועזרה עם כל מיני דברים כמו החלטות על תספורת/פרחים לשיער וכו׳. ולעניין עצמו - ממש אהבתי את האיפור והשיער, זה היה טבעי, החזיק לי כל הערב (כולל זר פרחים קטן), לא הרגיש לי כאילו זה לא אני ולפי התגובות היה יפה ומוצלח :) מאוד מאוד ממליצה לכל מי שמחפשת איפור טבעי ומלא אווירה טובה לקראת החתונה 3>
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
רות איפרה וסירקה את אחותי בחתונה שלה במקצועיות רבה לפני פחות משנתיים, ואחותי הייתה פשוט יפייפיה(!), וכשהגיע תורי, לא היססתי לרגע ויצרתי קשר עם רות. ואכן, רות לא אכזבה גם הפעם. היינו בהתארגנות אני ועוד עשר(!) מלוות. רות הזמינה עוד מאפרת להצטרף אליה (פז רייכרט, שגם הייתה מהממת), ושתיהן תקתקו את כולנו (חלקינו גם איפור וגם שיער) ברוגע, ברגישות, במקצועיות, ובזמן לחתונת שישי אחה"צ. וכולנו היינו שמחות על התוצאה. אני לא נוהגת להתאפשר כמעט ולא ידעתי אפילו להסביר מה אני רוצה, חוץ מ"איפור טבעי ועדין עם שפתיים אדומות". וגם בשיער, הראיתי לרות כמה כיוונים שאהבתי, וזה היה הכי קל בעולם. רות גרמה לי להרגיש יפה ונינוחה וטבעית כמו שרציתי, והכל גם החזיק בצורה מושלמת עד סוף האירוע. רות גם ציידה אותי בערכת טאץ'-אפ יפה ומושקעת שהיא הכינה. בקיצור - הרגשתי שאני בידיים טובות ומנוסות מההתחלה עד הסוף. ממליצה בחום! 3>
הצג עוד

yael   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אל רות הגעתי דרך חברה מתולתלת כמוני וישר ידעתי שרק היא תעשה אותי למושלמת! רות מקצועית אישית, נינוחה ומעבר לכל אישה מרשימה! בעלת נסיון רב ותחושה נעימה לאורך כל ההתארגנות ואחריי מפנקת והתוצאה כל כך יפה!!!!
הצג עוד

יסמין   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
רות מדהימה! כל התהליך עם רות היה כל כך אנושי ועדין, תמיד זמינה, תמיד קשובה. התוצאה יצאה בדיוק כמו שרציתי, עדין וטבעי, והתהליך היה כיף ומקצועי!! אני בטוחה שדרכינו עוד יצטלבו בהמשך ומאחלת לכל כלה אשת מקצוע כמו רות. רות תודה רבה רבה!! אוהבים אותך!!!
הצג עוד

Ilana   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את רות איתרתי דרך קבוצת פייסבוק של השכונה שלנו בת"א. מיד ראיתי את אופי העבודה בעמוד הפייסבוק והאתר שלה. התקשרתי אליה, הייתה שיחה נעימה מאוד וקבענו פגישה :) אני לא מתאפרת בכלל...ורות ידעה להתאים לי את הצבעים ועשתה עבודה עדינה ומושלמת. בנוסף, יש לי שיער מתולתל ואורך (מאוד) והיא טפילה בו כמו אלופה :) התוצאות היו מעולות!! הרגשתי בנוח עם עצמי, כולם החמיאו והנוכחות של רות ביום החתונה הייתה נהדרת. ממליצה!
הצג עוד

Shira   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
וואו, כמה חיפשתי מאפרת כמו רות! נשבעת שעברתי מלא מאפרות עד שהגעתי אליה וכשזה קרה לא היתה שום התלבטות. אני לא מתאפרת ביום יום שלי, ככה שחיפשתי משהי שתאפר אותי בסגנון טבעי, נקי, כזה שיחמיא מבלי שישמו לב שהתאפרתי. הגיוני?! רות המהממת, עם האנרגיות הנעימות שלה, ישר קלטה אותי והחיבור היה טבעי לחלוטין. ברוחב לב הכניסה אותי לביתה למפגש ניסיון, היתה קשובה לרצונות שלי וידעה להציע ולהתאים לי בדיוק את מה שהכי החמיא לי. גם כשדחינו את החתונה היה לי ברור שהיא זזה איתי ביחד לתאריך החדש. אני לא בטוחה שהתמונות משקפות את העבודה המושלמת שלה, אבל מה שבטוח זה שהאיפור החזיק לי לאורך כל האירוע (שישי צהריים בחום ובלחות המוכרת לכולנו...) ושקיבלתי עליו אינספור מחמאות!! עדין וטבעי בדיוק כמו שחלמתי. בקיצור, ממליצה על רות בחום! מעבר למקצועיות היא הבנאדם שתרצו שילווה אתכן בתהליך בכלל וביום המיוחד שלכן בפרט!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
הגעתי אל רות במקרה דרך המלצה באחת מקבוצות הפייסבוק שלי, ורגע לפני ששוחחנו קיבלתי עליה המלצה נוספת מאחותי.
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
רות מהממת, מקצועית עם יחס אישי. היה לי מאוד חשוב להרגיש בנוח עם המאפרת ביום החתונה ואכן לרות יש אנרגיות מדהימות מעבר לזה שהאיפור והשיער שהיא עשתה לי היו עדינים ויפים כמו שאני אוהבת
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up