כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

My Secret Face
94
98 מתוך 100
לפי 6 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
חלי רפאלי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מבחר של אביזרים נילווים ותכשיטים מיוחדים ומקוריים. מיועד לכלות שמחפשות תכשיט מיוחד שלא רואים על כל כלה. החפטים לידיים עושים את "הלוק". מיועד בהחלט לכל אישה/ כלה שמחפשת להיראות מיוחדת ולא סטנדרטית.
הצג עוד

al64   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
גילו הבנה לצרכים המיוחדים, נתנו ייעוץ והכוונה.הזר של הכלה יצא מדהים , קיבלתי המון מחמאות בחתונה על המקוריות.המחירים נוכים ומתאימים לכל כיס.
הצג עוד

kr   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגעתי לענבל בדקה התשעים, רגע לפני החתונה. זה היה פשוט מזל גדול.הייתי צריכה כפפות, גם בשביל היופי, אבל גם שיהיה משהו שיחמם קצת.ענבל הבינה את הלחץ שהייתי נתונה בו, והגיעה במיוחד בערב (לא בשעות העבודה) לחנות.מצאתי אצלה כפפות תחרה מקסימות שהתאימו בדיוק לשמלה שלי.הכפפות ליוו אותי ממש כל היום, הורדתי אותן רק אחרי החופה. הן התאימו בול, והצטלמו מקסים בתמונות.אחרי החתונה נתתי את הכפפות במתנה למעצבת של השמלה והיא ממש אהבה אותן גם.המון המון תודה
הצג עוד

inbi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
את ענבל המוכשרת ואת הדברים שהיא מכינה הכרתי כשלוש שנים לפני החתונה (דרך יריד אקססוריז) וברגע שהתארסתי היה לי ברור שאליה אלך למצוא תוספות מיוחדות ללוק שלי. וכך היה - עשיתי אצל ענבל זוג חפתים מתחרה ופס סאטן וזר של פרחי תחרה. אחרי ששוחחנו בטלפון, הגעתי לסטודיו של ענבל לפגישה בכדי לבחור את הבדים. הבאתי דוגמאות מהתחרה של השמלה וענבל השקיעה בי את כל זמנה (אם אני לא טועה הייתי שם יותר משעה...) כדי לעצב בדיוק מה שרציתי. יש לה מבחר רב של בדים, כפתורים ושיטות עבודה שמאפשרות עיצוב אישי ממש.הכל היה מוכן בזמן ויפהפה כמו שקבענו - החפתים היו מהממים, קצרו מחמאות ופשוט השלימו את הלוק בצורה כל כך נשית ועדינה, שכאב לי הלב להוריד אותם בסוף הערב. הזר היה מקסים, 5 פרחי סאטן ותחרה עם כפתור זהב באמצע, מוקפים בקצת פרחים ועלים טבעיים. הזר גרם לי להרגיש מיוחדת ופלוס נוסף הוא - שהוא נשאר כמזכרת...
הצג עוד

roziraz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הכל היה פשוט מקסים!!!חיפשתי לוק אחר, שלא ניתן לראותו על כל כלה ומצאתי!!!ממליצה בחום אני ענדתי חפתים, סיכות ראש עם פנינים, עגילים ושרשרתענבל הכינה עבורי גם כרית לטבעותכלות יקרות, הזדמנות להראות אחרת ומיוחדת ביום המאושר בחייכן!!!!
הצג עוד

karinlev   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מעצבת מוכשרת במיוחד!! לא רואים דברים כאלה כל יום. פרפקציוניזם ומושלמות שהולכים יחד!!החפתים לידיים הותאמו לפי הבדים של השמלה כנ"ל הסיכות לראש, סיכת פרח ואפילו כרית להגשת הטבעות.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up