כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

פלורוז

פלורוז

עיצוב אירועים
טלפון:0508838230
95
78 מתוך 100
לפי 135 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
yaelweler   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
אני רוצה לומר לכם שהייתי בפלורוז וכ"כ נהניתי מהשירות של "הללי" היא עזרה וארזה בצורה כ"כ יפה ואדיבה ברור לי שאם אחזור לשם זה בכדי לקבל שרות כ"כ ניפלא ממנה!!!תודה הללי!
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
השתמשנו בשירות של פלורוז עבור סידורי שולחן בחתונה שלנו. בשילוב מתנות לאורחים. נתחיל משיר המדהימה - שיניתי כל כך הרבה פעמים את הסידור שחשבתי עליו וצבעי הפרחים. שיר הייתה הכי סובלנית שיש ובאמת מדהימה! אציין שאחותי הכינה עבורנו עיצוב אישי של 'קחו אותי הביתה' - הצוות שם הדפיס את הפתקים וסידר על הבקבוקים עם הפרחים. כמובן שהם גם הביאו הכל למקום האירוע עצמו וסידרו הכל לפי סקיצת השולחנות שהייתה לנו. אני ממליצה בחום, המחיר מאוד הוגן ביחס לעיצוב חתונה בכלל וביחס למה שמקבלים.
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
באנו לקנות מתנה קטנה יצאנו עם מתנה מושלמת )עציץ). ועוד כמה דברים עציצים בשבילנו, על הדרך. שחף המקסימה עזרה לנו

tamary226   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
גל וכל הצוות מפלורוז פשוט נהדרים! הפכו את חצר הבית שלנו לגן פורח! קיבלנו אין סוף מחמאות גם חודש אחרי החתונה. מהפגישה הראשונה גל התחבר לרעיון שרצינו, הציע פרחים וצבעים מתאימים, וגם פרטי עיצוב נוספים. באירוע עצמו הרגשנו שהכל היה מעל ומעבר! ממליצים בחום!
הצג עוד

Yarden   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
וואו! פשוט אין מילים! פלורוז היו מדהימים מהרגע הראשון - היחס האישי המדהים וההתאמה של כל פרט קטן אלינו ולמה שאנחנו אוהבים, ההכנות המוקדמות וההשקעה, הירידה לפרטים והמקצועיות, פשוט מדהים. וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על העיצוב עצמו - פלורוז עיצבו לנו את כל האירוע, מהשלט בכניסה ועמדת קבלת הפנים, לחופה, השביל, הכיסאות, הזר, הרכב ואפילו עיצובי השולחנות שהפכו גם למתנות לאורחים! הכל היה פורח, מרשים, בטעם טוב וחגיגי, הרבה נעבר למה שיכולנו לדמיין! ממליצים בטירוף!!!
הצג עוד

Danielle   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
פלורוז פשוט מדהימים! בכל קנה מידה, החל מהרגע שבו נכנסו למשתלה המהממת שלהם והרגשנו בידים טובות, המשיך בזה שהם המשיכו איתנו אחרי שתי דחיות - השארו איתנו למשך שנתיים ועד היום הגדול שלנו בו הם לא איכזבו אפילו לא לרגע אחד!!!! מהעיצוב של האולם, העמדה של השזירה (שעדין מחמיאים לנו עליה) הזר המושלם והעיצוב של המכונית 🤍 הכל נעשה בצורה מקצועית מדהימה ומלאה וטעם!!!
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
החוויה הטובה ביותר שהייתה לנו עם ספק. בדקנו הרבה מעצבים שביקשו מחירים הזויים. בפלורוז קיבלנו תמורה מלאה למחיר. נתנו לנו הצעה הוגנת ומודלרית ידענו בדיוק מה אנחנו מקבלים. רמת השירות הזמינות היו יוצאי דופן. תיאום ציפיות מושלם. קיבלנו פרחים ברמה הכי גבוהה. גל היה מקסים ואדיב והיה חשוב לו להבין בדיוק מה אנחנו רוצים. רואים שהכל נעשה מהלב!!
הצג עוד

ענבר וצבי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
95 מתוך 100
הזמנו רק זר כלה. צוות מאוד אדיב ונעים. הזר היה מוכן בזמן לאיסוף, ויפה כמו בתמונה.
הצג עוד

נוי ונדב   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
95 מתוך 100
פלורוז סיפקו עציצים מדהימים לחתונת צהריים שלנו.
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
התלבטנו מאוד לגבי עיצוב השולחנות בחתונה שלנו וברגע שהגענו לפלורוז הרגשנו שמצאנו את האנשים המתאימים והמקצועיים עבורנו. נפגשנו עם גל, שהיה אדיב, נחמד ומקצועי בטירוף. הוא הבין את הראש והווייב שלנו והצליח לקלוע בול! ניכר שפלורוז מקצועיים ומבינים בפרחים ומה מתאים בכל עונה והכי חשוב מה יכול להיות להם ביום האירוע. סגרנו על שלושה סידורים- צנצנות שהאורחים לקחו כמתנה ועוד שני סידורים גדולים יותר (ארגז עץ ואקווריום). כל התהליך עם גל היה נעים ומקצועי והרגשנו ממש רגועים. באירוע עצמו, הכל היה מסודר עד שהגענו. האורחים אהבו מאוד את האפשרות של לקחת הביתה את צנצנות הפרחים. קיבלנו המון מחמאות על העיצוב. חשוב לציין, שהמחיר הוגן מאוד ובנוסף היה שינוי בכמויות ברגע האחרון (לקחנו פחות סידורים ממה שדיברנו בהתחלה) ושילמנו על הכמות שסופקה בפועל.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up