כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עדי כהן צדק

עדי כהן צדק

צילום וידאו וסטילס
טלפון:052-2775999
80
99 מתוך 100
לפי 6 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
30 מתוך 100
לפני חודשיים התחתנו בחוות רונית. בעבורנו חתונה הינו אירוע חד פעמי, על מנת להקיף את כל רגשי השיא , בחרנו בצלם שנחשב לאחד מהטובים בתחום. הצלם התחייב להגיע עם 2 צלמים נוספים מלבדו. לפני שבוע, קיבלנו את התמונות. ההפתעה הייתה בלתי נסבלת, גילינו כי חוויות מלאות ומשמעותיות לא תועדו ע״י אף אחדמהצוות. הצלם בחר "להעניש אותי" על כך שלא הוספתי כסף עבור צלם שילווה אותי מהבוקר וכך החל לצלם אותי החל מהמפגש עםהכלה, אין לי שום תמונה מהישיבה עם החברים במלון , מההתארגנות בלובי של המלון וכו'. אין אזכורים לאוכל שהוגשבחתונה, קבלת פנים, עיקריות, אפטר וקינוחים. אין אזכור לרגע הכי מרגש בחתונה בו דנה ואני נישאים על כתפי החברים ברקע של מטחי זיקוקים, אין תמונות עם הסבתותוכו' וכו' בקושי יש תמונות שלי עם חברים משלב האוכל בו הסתובבתי בין כולם, גם התמונות שאנחנו קיבלנו כזוג היו מועטות... כאשר פנינו אל הצלם ,על מנת להבין מדוע הרגעים לא תועדו והיכן היו שלושה צלמים …הוא התחמק במגוון דרכים כגון: אףאחד לא אמר לי שאתה במלון, ההפקה לא עדכנה אותי על הזיקוקים, הצלמים האחרים היו בשירותים וכו' וכו'. הצלם לא היה מוכן לקחת אחריות על עבודתו הלקויה... בנוסף הוא כינה אותי "אחד החתנים השוקיסטים שראה", באמתהתרגשתי מאד ואולי הייתי שוקיסט...הוא בחר לזלזל ולצחוק....בשבילו זאת הייתה עוד חתונה אחת מאלף.
הצג עוד

nissima70   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
קודם כל אנחנו רוצים להודות על יום הצילומים המיוחד עדי וניר דאגו לשדר לנו רוגע , ונחת .והיום אחרי שקיבלנו את התמונות אין ספק שעדי שווה כל שקל !!!. חיפשנו הרבה זמן צלם ואז הגענו אליו לא היה צריך יותר מחמש דקות להבין שהוא צלם עם סגנון צילום איכותי .עדי השקיע מחשבה רבה לפני כל תמונה שצילם , סגנון הצילום של אור צל , שחור לבן עושה את התמונות מיוחדות מאוד ואין ספק שהוא צלם מוכשר ביותר,
הצג עוד

tomerkoren   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
טוב זה ממש קל. תאמת, החלטה הכי קלה שעשינו בחתונה, כל כך פשוט לבחור צלם לחתונה, כשרואים תמונות ש"עושות את זה" אז יודעים שזה "זה". עדי והצוות שלו פשוט ת ו ת ח י ם ! פשוט כל תמונה מרגשת, לכל תמונה יש סיפור, טביעת עין מיוחדת וחתימה אישית. מומלץ בחום לכל המתחתנים שיודעים להעריך צילום אומנותי ושחושבים 30 שנה קדימה ושרוצים להשקיע במזכרת שתרגש לא רק בגלל מעמד האירוע, אלא גם באיכות הצילום.חוצמזה שהצוות פשוט אחלה, עדי מדהים מדהים מדהים, נהנינו מכל שניה איתם, הם פשוט נמצאים במקום הנכון בזמן הנכון עם המצלמה הנכונה ועם הצמצם הנכון.עמדו בכל הציפיות שלנו ואפילו מעבר! עדי - תודה תודה תודה! בחירת התמונות עדיין קשה - יש כל כך הרבה!! מחכים בקוצר רוח לסרט!
הצג עוד

מגנה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
עוד לא קיבלנו את התמונות כי החתונה היתה ממש בימים אלה, אבל כבר ניתן לומר שעדי והצוות שלו היו מעולים ונתנו לנו תחושה מצוינת לכל אורך היום ועד לסופו. הרגשנו שאנחנו בידיים טובות והיה כיף להעביר איתם את היום הלחוץ הזה.
הצג עוד

lironaviv   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
עוד לא הגיעו אלי התמונות של עדי כי החתונה היתה שלשום אבל רק מההתנהלות השוטפת במהלך היום והצחוקים שהיה עם עדי אני כבר ממליצה עליו בחום !!!! מעבר לזה ראיתי תמונות שלו לפני החתונה והוא הצלם הכי טוב שראיתי, הוא הספק הראשון שסגרתי לחתונה ולא מתחרטת לרגע.עדי הגיע עם עוד צלם סטילס ושני צלמי וידאו, הם היו חמודים, מצחיקים, הרימו איתנו לחיים בשלב ההתארגנות, רצו, קפצו, התגלגלו כדי להשיג תמונות טובות.הם ממש התעקשו שנעשה עוד כמה סשנים של תמונות לפני החתונה כי רצו שיהיה לנו הרבה חומר לבחור ממנו.עדי בא אלי באמצע החתונה ושאל איפה סבתא שלי והתעקש לצלם אותנו ואמר שאח"כ אני אתחרט שלא יהיו לי תמונות איתה.בקיצור הבחור יודע את העבודה וכל הצוות היה מדהים!!ברגע שיגיעו התמונות אתן המלצה נוספתלירון
הצג עוד

Ray_Hai   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
עדי הנציח את החוויה המדהימה הזו בצורה הכי מקסימה שאפשר לחשוב עליה! הוא הצליח לתפוס את כל הרגעים המיוחדים באירוע התמונות מצליחות להעביר את כל ה-FUN והאנרגיות המדהימות שהיו, תמונות מקוריות ומדהימות באיכות גבוהה ולא מתפשרת. וכל זה באווירה נעימה, סבלנית וזורמת. הרי בסופו של דבר, אחרי שהאורחים מתפזרים וההמולה נרגעת - מה שנשאר זה התמונות המדהימות האלו בכדי שתוכלו להתרפק על הזכרונות... אל תחשבו פעמיים!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up