כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
ארמדילו חוויות בע

ארמדילו חוויות בע"מ

הגברה ותאורה לאירועים
טלפון:0584556657
93
98 מתוך 100
לפי 9 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
עידו   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
85 מתוך 100
אז ככה הכל התחיל כשקיבלתי פיסורה לראשונה כל חיי השתנו מהקצה אל הקצה וסבלתי קשות סבל ששום אדם אינו אמור לחוות עד שקניתי ארמדילו ששינה את חיי לטובה אני לא יכול להודות לכם מספיק על כך שעצרתם את הדם מנתחת שלי הקקי מהפיסורה
הצג עוד

Inbar   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
לרועי או בשמו המקצועי- ארמדילו.. הגעתי דרך חברה טובה ויקרה שהתחתנה בקיץ בחווה ואמרה לי ענבר באופן חד משמעי הספק הכי טוב שהיה לי בחתונה זה רועי. כמו שאמרה ככה התקשרתי ועוד בשיחה הטלפונית הרגשתי שאני בידיים הנכונות! איזו מקצועיות ושקט של עשייה, הכל מתוקתק הכל נכון הכל יפה ומדויק ככ! אחנו זכינו! זכינו ביום חגנו לידיים הנכונות ביותר שקלטו אותנו מהרגע הראשון, שידעו מה ואיך לעשות כדי שהכל יראה פשוט מושלםםםם! !!! מודים לך ולכל העובדים אוהבים ומעריכים ומי ייתן וניפגש בעוד הרבה שמחות שכאלה!!!💖💖💖
הצג עוד

נעמה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מדהימים! עבדנו מול איתי המדהים - שירותי ביותר, מקצוען אמיתי (וגם הצוות שהיה בחתונה). ממליצים בחום רב לחתונה בחצר/ שטח או כל ארוע אחר. סגרנו איתם את כל החשמל/ תאורה בחתונה (בחצר הבית). היה מקסים ואמין לאורך כל הדרך.
הצג עוד

chenro   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
ארמדילו אלופי העולם! תקתקו לנו את כל תשתיות ההגברה, התאורה ופריסות החשמל בחתונה. בזכות המקצועיות שלהם מאחורי הקלעים החתונה התנהלה בצורה מושלמת! אפילו הצלמים החמיאו להם על התאורה שנראתה נהדר ועזרה להם להוציא תמונות מהממות :)
הצג עוד

Lilach   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
שלום ומזל טוב לכולם ולכולן:) רועי והצוות המקסים עשו עבודה מדהימה החל מההקמה ועד פירוק האירוע! הם נענו בשמחה ובסבלנות לכל בקשה וגחמה והאירוע יצא מדהים בזכותם! התשתית החזיקה מעולה כל האירוע וללא תקלות, והתאורה הייתה יפייפיה ויצרה אוירה רומנטית ונעימה בדיוק כפי שביקשנו. ממליצים בחום!! לילך ויונתן.
הצג עוד

Mya   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
שלום, אנחנו מיה וגל ו תחתנו ב26.5.16 במקום מקסים בצפון שיש בו רק תשתיות של מים וחשמל, ומעבר לזה כלום, אז חיפשנו חברת הגברה ותאורה שתדע להתמודד עם זה. אנחנו בחרנו את ארמדילו מהמלצה שקיבלנו מהמנהל קייטרינג שלנו, וזאת היתה בחירה מדהימה!! הם אנשים נחמדים מאוד, מקצוענים ברמה הכי גבוהה וכל ההגברה והתאורה היתה מושלמת, בדיוק כמו שרצינו. תודה לכם תותחים!!!
הצג עוד

Dafna   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
ברועי התאהבנו מהרגע הראשון כשהוא בא לחצר של סבא וסבתא שלי (שם נערכה החתונה) בגישה הכי חיובית שיש ומלא פתרונות :) התאורה הייתה יפיפיה, כל הצוות היה מ-ק-ס-י-ם, חרוץ וקשוב והכל תקתק באופן מושלם. הכי כיף היה שבכל נושא ההגברה והתאורה ידענו שאנחנו יכולים להיות רגועים ב-100%! תודה רועי :)
הצג עוד

lotan.las   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
האמת היא שאחרי שפגשנו את רועי, החלטנו שנסגור את תאריך האירוע לפי התאריכים בהם הוא פנוי (וכך היה). החתונה שלנו הייתה בשטח פתוח, ללא תשתיות, והיה לנו ברור שאפשר לסמוך על רועי בעיניים עצומות. ארמדילו היו אחראים על תשתית החשמל, ההגברה והתאורה. כבר בפגישה המקדימה רועי נתן לנו המון טיפים שלא קשורים לתחום האחריות שלו באירוע והיה שירותי לאורך כל הדרך. כל שאלה ובקשה שלנו נענתה במהירות ואדיבות. באירוע עצמו הכל היה בדיוק כמו שסיכמנו ותקתק כמו שעון (אפילו לא חשבנו על זה באירוע, השטח נראה כאילו מאז ומעולה היו שם תאורה וחשמל). מנהל האירוע סיפר לנו בדיעבד שהצוות של ארמדילו הגיעו בזמן שהתחייבו, תקתקו את ההקמה ואפילו סייעו למנהל האירוע בדברים נוספים שביקש. אנחנו ממליצים על ארמדילו בחום רב מאד מאד!!!
הצג עוד

noavegil   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אין מילים על ההתנהלות מול רועי!!!! רועי נעים, רגוע- בדיוק מנהל האירוע בהייתם רוצים!רועי היה מפיק האירוע שלנו- דאג לחשמל, לתאורה ולהגברה. בגדול רועי דאג שהכל ידפוק כמו שעון!!!ממליצים בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up