כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הרב יעקב מור יוסף

הרב יעקב מור יוסף

רבנים ועורכי טקסים
כתובת:
טלפון:054-6833029
88
90 מתוך 100
לפי 15 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Mayan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו חופה קלילה, מרגשת ומצחיקה שעדיין תתאים למסורת שלנו ושל המשפחה וקלענו בול! במעמד כל כך מרגש ומלחיץ כאחד, הרב יעקב גרם לנו להרגיש בנוח וברוגע ולא יכולנו לבקש יותר! לאורך כל התהליך תמיד היה זמין ועזר לנו בכל השאלות וההתלבטויות. בנוסף, נתן לי להעניק טבעת לפני שבירת הכוס (אני בחרתי שלא לדבר אבל הוא לגמרי היה בעד).
הצג עוד

נטלי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
95 מתוך 100
התחתנו במאי 2021 בשישי בצהריים. הרב יעקב מור יוסף היה מעולה. עוד לפני החתונה הוא היה זמין ונענה בחיוב לכל בקשה. הוא עשה לנו טקס קצר, קליל, מרגש מאוד, לא שכח להזכיר את הסבא שנפטר, נתן לי להעניק טבעת לחתן ולברך, ואף התייחס לברכה. הביקורות של האורחים על החופה היו מעולות, הרבה הזילו דמעה, וזה בזכות הרב.
הצג עוד

taliah94   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אחרי חיפושים ארוכים סוף סוף מצאנו אותו! האווירה מלכתחילה הייתה מצוינת, החופה הייתה מרגשת, קצרה ולעניין, והכי חשוב אישית ושוויונית, אפילו שברנו יחד את הכוס!
הצג עוד

shiran.shlagman   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לרב דרך המלצת הגן בו התחתנו- החורשה ביגור. דרך הרבנות של המועצה האזורית זבולון פתיחת התיק אצלו מאוד מהירה, והוא עצמו רב קליל, פתוח שעשה הרבה שמח וצחוק בחופה. גרם לטקס להיות מאוד קליל ומעניין והוא גם נתן כבוד לכל מי שהיה צריך. מרוצים ביותר!!!!!
הצג עוד

שני   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
80 מתוך 100
רב מאוד קליל ונחמד. עשה חופה מהירה כמו שביקשנו, לא היתה לו בעיה שאני אביא טבעת לחתן. נפגשנו איתו כחצי שנה לפני האירוע והיה מפגש נחמד מאוד. הוא עורך דין, ועשה כמה תארים בשביל הכייף. לא איחר והגיע בזמן
הצג עוד

Yehuda   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
לאחר שקיבלנו המלצה חמה על הרב, ישר הלכנו לראות את הרב בחתונה אחרת והתאהבנו. בנאדם ישר, מקסים ומצחיק ברמות מטורפות. גורם לחופה להיות קלילה ומצחיקה והוא גרם למפלס הלחץ שלנו לרדת לאפס! קיבלנו לא מעט מחמאות מאנשים ואנחנו ממליצים עליו בחום!
הצג עוד

eytanANDsivan   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
אנחנו חיפשנו לא מעט עד שהגענו לרב יעקב מור יוסף. קבענו לפגוש אותו באירוע ולראות אותו עושה חופה. הוא היה מקסים, וקליל, הספיק לשוחח איתנו בכיף ונתן לנו את כל האינפורמציה. החופה, 10 דקות על השעון, בידיוק מה שחיפשנו.הוא היה כל כך קליל, אמר שאין לו בעיה שאני אתן לבעלי גם טבעת, ושאם ארצה לדבר בחופה אז זה בסדר. הוא גם לא דרש שאני אשים של לחופה וזה היה ממש נחמד.הוא מלא חוש הומור ודאג להצחיק אותנו ולהוריד את המתח לפני החופה, ועשה את החופה בכיף, בידיוק בשילוב הנכון בין קלילות לרצינות. ממש היה מצויין.הוא קצת התלבל בשמות ובדברים שביקשנו שהוא יגיד בחופה אבל כיפה על זה מהר ויצא מזה טוב והצחיק את האורחים שלנו.
הצג עוד

גיא ומורן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
רב מקסים!!!! הרב מור יוסף הוא עו"ד בנוסף להיותו רב, ואדם נעים הליכות ומקסים.הוא הבין שאנחנו זוג חילוני שלוקח את כל עניין החופה בכיף ולא מקפיד על ההליכות.החופה הייתה קצרה, כיפית, זורמת ובעיקר מצחיקה! כן, מצחיקה! ולא מבדיחות קרש של הרב (שונא רבנים שחושבים שהם קומיקאים...) אלא מהאינטראקציה שלו איתנו. 3 דוגמאות - כולן מאולתרות:1. אחד העדים שלף בהפתעה אייפון עם הברכות. הרב זרם וכל הברכות הוקראו מהאייפון.2. נתן לכלה להעניק את הטבעת לחתן. לא רק שלא עשה מזה עניין (כבר ראינו מקרים של רב שמסתובב, רב שמתעקש שזה יהיה ממש בסוף, רב שמציין שזה נגד ההלכה וכו), אלא גם שילב את זה כחלק מהטקס.3. הביא שני ילדים קטנטים חמודים מהקהל לשים את הכוס לפני החתן
הצג עוד

עמרי וסיון גונן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הרב יעקוב מור יוסף, מלבד היותו רב מיוחד במינו, הייתה לנו (אני ובעלי, בני משפחתי וחברים) הזכות הגדולה להכיר איש מלא חן, שמחה, חכמה ואהבה. אני ובעלי לפני החתונה, חששנו מעט מהטקס הדתי שלא נתחבר אליו. לרב יעקוב יש את הרגישות, ההומור והשמחה להתאים את הטקס לכל זוג ולהפוך אותו לטקס מיוחד במינו שכל הנוכחים לא ישכחו. אני אישית הייתי מרותקת לכל בינה שיצאה מפיו במהלך הטקס ובן זוגי היה כל כך נינוח לידו. החופה הייתה חווית שיא בשבילנו וממש לא דמיינתי בחלומותיי שכל כך נתחבר לטקס החופה.אני חושבת שמלבד הטקס המדהים, יש ליעקוב את היכולת הנדירה להתחבר לכל אדם, לחתן, לכלה, לבני המשפחה ולאורחים. הוא הביא כל כך הרבה שמחה לחתונתינו ואני מודה כל יום שאדם כה מיוחד חיתן את בעלי ואותי.אנו ממליצים בחום רב על שירותו של הרב יעקוב מור יוסף.המון מזל טוב,סיון ועמרי גונן
הצג עוד

polka21   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגענו לרב בעקבות המלצה של חברים, ואחרי שקראנו כמה תגובות כאן היו לנו ספקות לגבי עמידה בלוחות הזמנים.הגענו ללדכתו של הרב, שבמקרה גם עורך דין, שוחחנו, ועל השניה הראשונה הוא ניראה חביב ובעל חוש הומור. אחרי ויכוחים נוקבים, החלטנו שנלך על זה מאחר שכבר הינו שבוע לפני החתונה ולא היה לנו רב...תשמעו, לא הצטערנו לשניה. הרב הגיע עוד לפני הזמן כדי לחתום על הכתובה בלי לחץ, החופה היתה משעשעת אך רצינית במידה הנכונה, הוא שבר את הקרח בחופה מיד ובכל התמונות אנשים לא מפסירים לחייך. הוא עשה את זה בטוב טעם בלי להפוך את האירוע לקרקס.גם אחרי החתונה אנשים לא הפסיקו לדבר על הרב.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up