כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

PYRAMID תכשיטים

PYRAMID תכשיטים

חנויות תכשיטים
טלפון:04-832-2712
63
71 מתוך 100
לפי 6 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Miriam   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
40 מתוך 100
חיפסתי עגילים ליום הולדת לקרובת משפחה. מצאתי משהו שאהבתי. מוכרת נתנה לי לראות רק עגיל אחד לא עלה לי לדעתי שעגיל השני לא זהה. גילינו את זה רק שמסרתי מתנה!. מצד אחד אני אימנתי יותר מידי, מצד השני הם מוכרים סחורה סוג ב ולא מודיעים על כך. קילקלו הנאה של יום הולדת. לדעתי מוכרת ידעה על פגם. לא להתקרב לחנות. הם לא אמינים. אלך להחזיר את הקניה.
הצג עוד

antuannet   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
לא להתקרב למקום הזה! המוכר בחנות בן אדם גס רוח וחוצפן אשר הרים עלינו את קולו ודיבר בצורה לא מכובדת הגובלת בניבולי פה! נכנסנו לפני יומיים לחנות, וכבר על ההתחלה הבן אדם הראה לנו את התכשיטים עם פרצוף אנטיפטי. אהבנו תכשיט אחד, וכאשר באנו לקנות אותו ושאלנו עליו פרטים כמו כמה גרם זהב יש בו, וכמה קראט והאם יש תעודה (פרטים שבכל חנות תכשיטים נורמלית יגידו לך תוך שנייה) הוא ענה בגסות רבה ובטונים גבוהים, שאין לו מושג, הוא מוכר תכשיט ולא זהב ובכלל מה זה השאלות האלה. היינו המומים מהתשובה, ולמראה השוק בעינינו הוא המשיך וצעק על אחותי "מה את פותחת את העייניים??!! ובכן, כפי שאתם מבינים זה הרבה מעבר לשירות גרוע, זה כבר ירידה לפסים אישיים ופגיעה בכבוד האדם! אני פשוט לא מאמינה שנתקלנו בכזה דבר...
הצג עוד

inbals84   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
ובכן, אכן יש בפירמיד טבעות מרשימות, מגוונות ויפות (למרות שזה עניין של טעם). הבעיה היא המחיר הגבוה שלהן (שזה ממש לא עניין של טעם, אלא בעיקר חוסר טעם...). אין שום הצדקה לשלם 1700 ש"ח (אחרי הנחה משמעותית!) לטבעת נישואין אחת (של הכלה).בנוסף, אין שם הרבה מבחר של טבעות.מיותר לציין שלא קניתי שם.
הצג עוד

tan_doro   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מבחר גדול של טבעות, לא שגרתי, מיוחדות (לא רואים בכל מקום). יש מגוון בין פשוטות ועד מעוצבות מאוד יחודי. יחס נהדר ולא מלחיץ. בחרנו טבעות די מהר אני בן זוגי אחרי שראינו לא מעט מקומות אחרים.
הצג עוד

shliados   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אם החתן קנתה לי כשלושה חודשים לפני החתונה שרשרת וצמיד, ובאותה הזדמנות הצצתי בטבעות נישואים.כחודש לפני החתונה הסתובבנו בכל איזור חיפה לחפש טבעת, אבל כנראה שאחת הטבעות שראיתי בפירמיד ישבה לי בראש ובסוף לשם חזרנו ואותה קניתי.טבעת מיוחדת,עדינה, לא שגרתית ובדיוק בטעם שלי.
הצג עוד

shanat   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הזמנו זוג טבעות נישואים מתוך מבחר מאד גדול.הטבעות היו מוכנות תוך שבועיים בערך. הטבעת של החתן הייתה מושלמת.הטבעת של הכלה הייתה גדולה ולא הייתה חלקה מבפנים. חסי תיקן אותה תוך 4 ימים.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up