כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אלון משה חי  |  DJ ALON

אלון משה חי | DJ ALON

תקליטנים
טלפון:0508878227
97
99 מתוך 100
לפי 590 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 4 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Neta   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
אלון בחור זהב זה דבר ראשון!!נעים לדבר איתו, כייפי זורם הכל מתנהל באווירה כייפית!!!!בארוע אלון שילב את השירים שביקשנו וניגן מוזיקה מעולההה כולם רקדו והיו סופר שמחים!!! כבר אנשים ביקשו את המספר שלו מאיתנו בארוע!אין עליו!! מומלץ מכל הלב💙🙏🏻🪬
הצג עוד

niv   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
היינו חתונה קטנה, 100 איש, הייתה מסיבה סופר מרימה. אלון מקצוען אמיתי, מסודר, אחראי ונותן את הלב בזמן המסיבה.
הצג עוד

Paul   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
דיג׳יי אלוןןן! הייתה סהכל חוויה מאוד טובה, מרגישים את המקצועיות ואת הנסיון. כיף לעבוד איתו, לתכנן איך יראו הדברים, האווירה הייתה מעולה החברה אהבו את השירים.
הצג עוד

Nelly   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
אלון פשוט אלוף! היה זמין אלינו בכל רגע לכל השאלות, הבקשות והשינויים שעשינו. אנחנו זוג מעורב ישראלית/אמריקאי וכך גם היה הקהל שלנו ולכן המוזיקה הייתה אתגר שאלון עמד בו באופן יוצא מן הכלל! הוא קרא אותנו ואת הקהל שלנו למופת וניגן בדיוק את מה שהיינו שמים בעצמנו אם לא יותר טוב. הוא העיף את הרחבה לשמיים וכל האורחים שלי לא זוכרים שום דבר מהחתונה שלנו חוץ מכמה הם רקדו וכמה כיף היה! בזכות אלון הייתה לנו את החתונה הכי מושלמת שיכולנו לבקש!!!לא אשכח במיוחד כשפתאום שם את rhythm is a dancer וואוווו איך כולם עפו באוויר!
הצג עוד

Shay   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
אלון היה מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. ישב איתנו בסבלנות לפני החתונה, שמע והקשיב לנו ולצרכים שלנו, התאים את עצמו אלינו, ובאופן כללי היה אדיב וניכרת המקצועיות האדירה שלו.איש נעים מאוד, שנתן לנו מענה גם לאורך כל הדרך עד החתונה.שמחים מאוד בבחירה שלנו בו.
הצג עוד

Noa1003   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
הבחירה הכי טובה לדי-ג'יי שיש! הבנאדם אדיר, מקצוען ברמות, פשוט לקחת אותו בלי לחשוב פעמיים! אדם קשוב שבעיקר פשוט מעולה בעבודה שלו! כבר מהפגישה הראשונה הבנו שאלון יהיה הדי ג'יי המושלם עבורנו. הוא הקשיב לבקשותינו והתייעץ איתנו לגבי הבחירות המוזיקליות כך שהגענו יחד לתוצאה שהתאימה בול לטעם שלנו. הוא יצר עבורנו ועבור האורחים חוויה מוזיקלית מדהימה שלא הפסקנו לקבל עליה מחמאות, אנחנו ממליצים עליו בחום!
הצג עוד

Elad   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
אלון דיג׳י מעולה!קשוב מאוד, מבין את הקהל ויודע לקרוא את הרחבה, הייתה לנו אחלה מסיבה ואנשים לא הפסיקו להחמיא על המוזיקה ועל כמה שהם נהנים. הרחבה הייתה מלאה כל הערב ועד מאוחר המון בזכותו!
הצג עוד

gyafit   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
את אלון הכרתי כשחגגנו לבת שלי בת מצווה לפני 10 שנים. בשעה 3 לפנות בוקר רחבת הריקודים היתה מלאה. כשהבן שלנו אמר שהוא מתחתן שיחת הטלפון הראשונה שלי היתה לאלון לשאול אם הוא זמין. לאלון יש את היכולת והקסם האישי להרקיד את כולם. האווירה היתה מחשמלת. אין אדם שישב ולא קם לרקוד. אלון הוא מעבר לתקליטן. יש לו את היכולת לקרוא את הקהל והרגשנו שהוא איתנו על הרחבה. בפגישה שלנו לא היינו צריכים להגיד הרבה. הוא פשוט ידע מה לעשות ונתן לנו תחושת בטחון. לא ראיתי עוד הרבה בעלי מקצוע כמוהו ואין אורח שלא התפעל ונהנה.
הצג עוד

Corinne   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
אלון קורא את הקהל בצורה מצויינת, לא היה אחד מקהל האורחים שלא רקד, גם אלו שלא חשבנו שירקדו, היתה אוירה שמחה.
הצג עוד

yuvall31   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
אלון גרם למסיבה אצלנו בחתונה להיות מ-ד-ה-י-מ-השנינו פחות אוהבים מוזיקה מזרחית, ואוהבים מאוד מוזיקת פופ, מוזיקה ישנה ומוזיקה בספרדית.אלון הרים לנו את האירוע בדיוק כמו שביקשנו, בלי אף שיר שלא רצינו ועם התחשבות כל הסגנונות והרצונות שלנו!Alon hizo que la fiesta de nuestra boda fuera increíbleA los dos nos gusta menos la música oriental, y nos gusta mucho la música pop, la música antigua y la música en español.¡Alon organizó el evento para nosotros exactamente como lo pedimos, sin una sola canción que no queríamos y teniendo en cuenta todos nuestros estilos y deseos!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up