כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
עמית עיצוב אירועים

עמית עיצוב אירועים

עיצוב אירועים
טלפון:0723924918
95
97 מתוך 100
לפי 100 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
הוד   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
95 מתוך 100
עמית היקר!סופסוף יש לנו קצת זמן לשבת לכתוב לך..אז רצינו רק להגיד תודה רבה!!תודה על העיצוב החלומי שהוסיף כ״כ הרבה, והפך את האולם למקום ׳שלנו׳, שהרגיש פשוט כמו חלום שהפך למציאות. הצלחת להבין מה אנחנו מדמיינים- ולהוציא את זה לפועל בצורה הטובה ביותר. וגם להתגמש עם המקרמה של הבית מקדש שהיה כ״כ יפה ומרגש עם העיצוב והנורות בחופה🙏🏼קיבלנו אינספור מחמאות!!אז שוב, תודה ענקית!!
הצג עוד

נועם   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
עמית היקר, בראש ובראשונה מקצועי בתחומו, קשוב לכל החלומות שהיו לנו, וגם לכל השינויים שעשינו בדרך לחתונה, והתוצאה היתה מושלמת: כסא כלה מהחלומות, עיצוב שולחנות בשילוב פמוטים וסידורי פרחים חיים שהרימו את כל האירוע

Issy   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
ואוו אין מילים!עמית היה סבלני וקשוב לכל הבקשות שלנו,עדה עבודה פשוט מושלמת , עיצובים ברמה הכי גבוהה שיש
הצג עוד

דורית יודאיקה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
עמית היקרעשית עיצוב קסום ומרגש במיוחדאין מיליםואין ספק שזה העשיר את האירוע והוסיף לשמחה והאווירה המיוחדת שהיתה הרבה אורחים באו לפרגן!!!המון תודותושתזכה תמיד לשמח שבת שלום 💐

דלילה וקנין   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
עמית היה המעצב בחתונות ביתי בתאריך 11.1.23 היה קשוב, זמין, איכותי ותמיד עם נכונות לרצונות של הזוג והמשפחהזה מוערך בעיני ויש לברך על כך.מודה לו על העיצוב המדהים וההשקעה- קלע לטעמנו ולרצונותנו.יישר כח!!!זכינו להכיר בנאדם נחמד עם נתינה גדולה.היה לנו העונג לקבל ממנו שירות ולהנות מיצירת הפאר שלו.ממליצים בחום!!!תודה מהזוג עדי וענוהברכה והצלחה,דלילה וקנין
הצג עוד

תפארת   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
95 מתוך 100
הכל התחיל בפגישה לפני החתונה עם עמית. עמית הסביר לנו בסבלנות את כל האופציות האפשריות וענה על כל השאלות והבקשות שלנו. עמית האיר את עיניינו והראה לנו סגנונות עיצוב של האולם, הכסא כלה, החופה וכו.. ונתן לנו את הזמן לחשוב איזה עיצוב בדיוק אנחנו רוצים. גם כשעלו לנו שאלות לאחר הפגישה תמיד קיבלנו מענה ותמונות להמחשה. ככה היה קל יותר לדמיין את האירוע שלנו. הרגשנו שיש לנו על מי לסמוך ושהכל יצא מהמם ומקצועי !
הצג עוד

Hanna   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לעמית דרך המפיק החתונה המדהים שלנו עמוס, ואנחנו כל כך שמחים על כך! עמית היה סופר מקצועי וסבלני איתנו והחופה שלנו היתה פשוט מדהימה! הכנתי מקראמה מיוחד בגדול של 2.10 לחופה, ועמית תלה את זה בצורה מדהימה, והכל היה מוכן מאוד מהר באיפן מקצועי. בקיצור ממליצים בחום!!
הצג עוד

מילה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
עמית היקר! 🤩🤩🤩 אנחנו רק מתחילים להתאושש עכשיו..עשינו גם שבת חתן בירושלים אז עכשיו אני באמת יכולה להגיד לך ששיחקת אותה! אני זוכרת את הרגע שנכנסתי בכניסה וראיתי לשבריר שניה את החופה ופשוט עפתי על העיצוב!!! זה היה מדוייק, כל כך יפה…בדיוק כמו שדמיינתי את זה! האולם בכלל אין מה להגיד הכל היה ברמה הכיי גבוהה שיש! אין עלייך אז תודה רבה רבה!
הצג עוד

Darya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
עמית המעצב הכי טוב שיש!! רציתי להגיד תודה גדולה! על העבודה המ ה מ מ ת ! הכל היה פשוט כל כך יפה! הגשמת לי חלום עם הנדנדה בכיסא כלה, גם הנדנדה גם הפרחים שמעליה, פשוט הכל! תודה על כל המאמצים שעשית בשבילנו ושהיית קשוב לכל הרצונות שלנו. ההורים שלי התלהבו ושמחו ממש מהחמניות 😊 זכינו שהיית המעצב שלנו תודה רבה !
הצג עוד

imvered   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
עמית המקסים, עיצב לנו אירוע חתונה, ביד רחבה ובשפע, בחר לנו את הפרחים הכי יפים בצבעים המדוייקים שרצינו . הכל בסבלנות ובאכפתיות אפילו שהיו בלתמים . ממליצה בחום על עמית!! היה אירוע עם אווירה מדהימה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up