כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ארז אלון

ארז אלון

איפור כלות
טלפון:052-8576540
84
90 מתוך 100
לפי 26 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
הדס   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אני לקוחה קבועה של ארז במספרה. אין ספק שהוא יודע מה הוא עושה. בזכותו כבר שנים שהשיער שלי בלונדיני ובריא - מה שפעם חשבתי שלא יכול לקרות ביחד. היה לי ברור שאין אופציה שמישהו אחר יטפל לי בשיער ובאיפור ביום הזה. ביום החתונה הגיע עם ים של מצברוח טוב, וידע בדיוק איך לגרום לי להיות מהממת ומבלי שאני ארגיש שהתחפשתי למשהו אחר. הראיתי לו עוד לפני תמונות של מה שאני רוצה והוא הלך בדיוק איתי עם כל מה שרציתי. הקפיד להגיע עם כל מה שצריך כדי להגשים את זה. וכמובן, גם הוציא את אמא שלי ואת אחותי פשוט מהממות. ממליצה בחום למי שלא מתפשרת על עצמה ומחפשת מישהו שיקשיב לכל הרצונות שלה.
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
"ארז אלון" נשמע כמו "hair salon". בבקשה תעשו עם זה משהו

Yafit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
20 מתוך 100
Absolutely awful experience from the moment I got in. I decided to go here spontaneously as I saw lots of followers on Instagram. Erez service was bad from the beginning... very arrogant and didn’t lay a finger on my hair until I asked him to change it for the second time. I showed him a picture of brown hair with some delicate blond highlights. He proceeded to highlight most of my hair blonde. It looked absolutely awful. I had tears in my eyes and instead of apologise he just became aggressive and arrogant. I ended up paying 1200 shekels for a terrible job. Do not believe the Instagram photos ! The service is crap
הצג עוד

Reut   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
40 מתוך 100
ארז מתוק אמיתי אין מה להגיד ! הגעתי אליו דרך פרסומות בפייסבוק. אבל חוות הדעת שלי עליו אמביוולנטית. בשיער ואיפור ניסיון הוא היה מקסים ונתן לי יחס מדהים. התאהבתי בו וקבעתי לי ולעוד 4 מלוות כולל אמא שלי ליום האירוע. שבוע לפני האירוע הגעתי לעשות צבע בשיער ויצא נפלא ! הגענו ביום האירוע והוא היה קשוב ומקסים. החלטנו שאני הולכת על פזור כי זה מה שרציתי תמיד. הוא הציע פזור מבחינה אסתטית אבל הלוואי והיה מסביר לי את ההשלכות הפרקטיות של העניין. זה היה מציל את הכל. כשאמרתי לארז שיש לי שיער מאוד דק ותסרוקת פזור לא נוטות להחזיק אצלי הוא אמר שהתוספות יחזיקו הכל. את האיפור החלטתי לעשות במקום אחר והמלוות שלי נשארו אצלו לעשות איפור ושיער מלא. אצלי כמובן שלמרבה הטרגדיה השיער לא החזיק אפילו לא חצי שעה אחרי שיצאתי מהמספרה. הוא הציע לי לבוא לטאץ׳ אפ לפני החתונה אבל בתכלס למי יש זמן לזה. נראיתי נורא לפני החופה ועוד יותר נורא בצילומים שמבחינתי לא נראים טוב וזה היה מלווה בדמעות ואכזבה גדולה שניה לפני כניסתי לחופה.חשוב לציין כדי לבוא לאולם ארז ביקש 800 ש״ח נוספים! למזלי חבר טוב שלי בא והציל את המצב אבל זה גרם לעיכוב מחריד בכל הלוז של החתונה. בנוסף התסרוקות של המלוות יצאו לא כל כך מוצלחות וגם אימי נדרשה לחיזוק התסרוקת שלה ואיפור של מלווה אחת נדרש לתיקון אצל מאפרת אחרת בתוספת תשלום כמובן מצידי. בקיצור הוא מתוק אמיתי ומקצוען בשיער ליום יום אבל לאירוע שלי ואולי רק אצלי ספיציפית זאת הייתה אכזבה גמורה ששיבשה את לוז החתונה והתמונות שלצערי לא ניתן לשחזר!
הצג עוד

gallivant   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
הגעתי לשיער ניסיון עם חברה שהתחתנה בתור מלווה. לא אדבר כאן על איכות עבודתו של ארז, כיוון שלא הספקנו להגיע לזה בכלל. מסתבר שה"ניסיון" כלל את זה שהחברה שלי ואני העלינו רעיון שחשבנו עליו לתסרוקת בשבילה, ארז שיחק לה קצת עם השיער ואמר שלדעתו הרעיון טוב ו... זהו. שום אלטרנטיבות ורעיונות משלו, שום תסרוקת של ממש כדי להבין איך זה בכלל אמור להיראות. כשראינו שמפה לא תבוא הישועה, ביקשנו לראות אלבומים של תסרוקות שעשה בעבר. הוא לא חשב להציע את זה בעצמו. השיא היה כששאלנו אותו מה יקרה במידה והיא לא תהיה מרוצה ביום החתונה (שכן לא היה שום ניסיון של ממש כדי לראות אם זה מתאים לה!), ארז אמר בחיוך מתנחמד שבגלל שהיא הגיעה דרך איזיווד זו, איך לומר, בעיה שלה.לא ברור לי איך ספק שירות שמכבד את עצמו ויש לו שם שיצא לפניו מרשה לעצמו לתת לכלה לצאת לא מרוצה ביום חתונתה. לא ברור לי למה ארז נתן לה להרגיש שבגלל שהיא הגיעה דרך איזיווד היא לקוחה פחות טובה. ולא ברור לי על מה הוא לקח מהחברה שלי 100 שקלים בסופו של דבר. בקיצור, יתכן שארז מוכשר ובלה בלה בלה, אבל אנחנו באופן אישי יצאנו עם טעם רע. אני שמחה שהיא בחרה שלא להסתרק אצלו.
הצג עוד

shaulzu   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
ארז היה אחראי גם על התסרוקת וגם על האיפור.הגענו אליו ב6 ורבע בבוקר (חתונה שישי) ועד 10 הוא תקתק אותי, את אחותי ואת אימי (אני סיימתי בשמונה).אנחנו אוהבות איפור טבעי והוא עשה יופי של עבודה בפן הזה. כמו כן, עשה בדיוק מה שרצינו בשיער (לא הגענו לפני לתסרוקת ניסיון מאחר והוא חשב שזה מיותר וצדק- שלחנו לו תמונות של שיער ואיפור ולפי זה הוא התרשם מהסגנון).
הצג עוד

lirona12   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אין מילים על הבחור הזה!!! מושלם!! היה לי את היום הכי כייפי בעולם להעביר איתו, מצחיק, מבין, רגוע, נעים ומתחשב. ידיים מוכשרות בטירוף. עשיתי אצלו גם שיער וגם איפור, והמחמאות לא נפסקות.ממליצה לכולן, בחור מקסים, מוכשר, ובעיקר- בן אדם מדהים.
הצג עוד

dafnager   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
בחרתי בארז כמעצב השיער שלי בעקבות המלצות של חברות. ארז פשוט מקסים! מקצועי וחייכני. משרה אוירה נעימה ובטוחה סביבו. במהלך תסרוקת הניסיון ארז עזר לי בסבלנות למצוא את התסרוקת המתאימה לי , הקשיב והתחשב בהערות שלי וגרם לי להרגיש הכי יפה בעולם!. בחרתי בחתונת שישי בצהריים אשר ברגע האחרון התפצלה ל2 אירועים של שישי בצהריים: חופה משפחתית בבית כנסת וחודש לאחר מכן מסיבת החתונה. מיד כשסיפרתי לו על השינוי בתוכניות הוא הרגיע אותי ואמר שלא אדאג לגבי התסרוקת והאיפור- ואכן- לאירוע הראשון הוא היה מעצב השיער והמאפר בעלות מגוכחת של 600 ש"ח. זכיתי להמון מחמאות. לאירוע השני (אליו כבר קבעתי עם מאפרת אחרת) הוא היה המעצב שיער. בשני האירועים שכאמור היו בימי שישי ודרשו התארגנות מהשעות המוקדמות של הבוקר- ארז הגיע לפני הזמן ותמיד חיכה לי בחיוך. עבד במקצועיות והגיע לתוצאות מושלמות!. לא יכולתי לבחור טוב יותר!
הצג עוד

TAMARYY8   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
ארז הוא בחור מאוד חביב וחברותי. הייתי רוצה אותו כידיד אך לא בטוחה כספר . אולי הוא טוב בעיצוב שיער אך בגוונים הוא פחות טוב. יש לי שיער דק ,לא ארוך ואני בהירה מאוד ועדיין יצא לי מראה קצת פרחי. ביקשתי גווני שמש והוא עשה לי גוונים לבנים. מה שהכי קומם אותי זה שהוא סגר איתי מחיר בהתחשב לסוג השיער שלי (לא ארוך ומלא) ובסוף ביקש ממני סכום אחר. סוכם על 400 והוא ביקש ממני 750!!! פה הוא איבד אותי כלקוחה . אני לא מבינה מה ספר מרוויח מזה?? הוא רק מפסיד לקוח טוב
הצג עוד

meirav10   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגעתי רק לניסיון והחלטתי לוותר..אבל - לא יכולתי להתאפק.. ארז בחור מהמם, נעים, מצחיק ומבריק!! הוא מעצב מקצועי ויותר חשוב מזה - ב"א מתוק שניתן לסמוך עליו.שיהיה מזל טוב לרגל החתונה הקרבה :-)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up