כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דן פנורמה תל אביב

דן פנורמה תל אביב

ליל כלולות
טלפון:1-700-505080
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Majd   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
.....................................
הצג עוד

lital.cohen89   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
התארגנתי בדן פנורמה בתל אביב ולאחר החתונה חזרנו לישון שם, איזו מתנה מדהימה! קיבלנו שירות ברמה הגבוהה ביותר גם מאשת קשרי הלקוחות של המלון יעל וקם קטרינה מנהלת המשק דאגו שהחדר יהיה עמוס בהפתעות ופינוקים בכל רגע נתון. גם כשהגענו בבוקר וגם בלילה שהחזרנו אחרי החתונה החדר היה מקושט בבלונים, שוקולדים ומיליון דברים נוספים. מהרגע שהגענו יעל קטרינה ושאר הצוות רק חשבו עוד ועוד איך להוסיף על היום המושלם שלנו... הבחירה המושלמת ליום החתונה!
הצג עוד

ikipu   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
אם הייתי יכול לתת מינוס מיליון כוכבים - הייתי נותן. בשתי מילים - בושה וחרפה.הגענו למלון בליל החתונה בשעה 2:40 בלילה (לאחר שדיברתי איתם מספר פעמים והדגשתי שאנחנו באים מיד אחרי חתונה) איש הקבלה הפנה אותנו לחדר שם חיכה לנו מגש גבינות די עלוב שבאופן וודאי היה שם מהצהריים (במקום להניחו כשאנחנו מגיעים ואז אולי הוא לא היה נראה כך), בשעה 7:45 בבוקר החלו דפיקות בחדר שמעלינו או לידנו, צילצלנו לקבלה 3 פעמים להתלונן ולבקש שיפסיקו אך הדבר היחיד שענו לנו היה "אפשר להפסיק את זה לעשר דקות", בסוף נאלצנו לקום אחרי שלא ישנו והלכנו לאכול ארוחת בוקר בשעה 10:40 רק כדי לפגוש פרצוף חמוץ של אחת העובדות שבישרה לנו בצורה מבחילה ש"חדר האוכל סגור" למרות שכשהגענו למלון נאמר לנו שארוחת הבוקר תוגש עד השעה 11:00.בשלב זה נמאס לנו ובאנו לקבלה על מנת לצאת מהמלון שם נמסר לנו על ידי סיגל מנהלת לקוחות במלון שלא נחויב על הלילה ששהינו וכמובן לא על הלילה השני שבו לא נשהה במלון.לאחר מספר ימים הובהר לנו על ידי החברה ממנה הזמנו את הנופש שהמלון לא יחייב אותנו על הלילה השני\ בו לא ישנו שם (באמת תודה) אך יחייב אותנו על הלילה הראשון, זה שבתמורה אליו הובטח לנו שובר ללילה וארוחת בוקר במלונות דן.לאחר דין ודברים עם סיגל ואיום די מפורש בתביעה היא הסכימה לבטל את החיוב על הלילה הראשון בתמורה לאי-שליחת השובר.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up