צור קשר עם בית העסק
אהבו
0
אהבתם את העסק?
לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק
דווח על בעיה בכרטיס העסק
ערוך את פרטי העסק
0
תווים
(35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:
דירוג רמקול
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
20 מתוך 100
.....................................
התארגנתי בדן פנורמה בתל אביב ולאחר החתונה חזרנו לישון שם, איזו מתנה מדהימה!
קיבלנו שירות ברמה הגבוהה ביותר גם מאשת קשרי הלקוחות של המלון יעל וקם קטרינה מנהלת המשק דאגו שהחדר יהיה עמוס בהפתעות ופינוקים בכל רגע נתון. גם כשהגענו בבוקר וגם בלילה שהחזרנו אחרי החתונה החדר היה מקושט בבלונים, שוקולדים ומיליון דברים נוספים. מהרגע שהגענו יעל קטרינה ושאר הצוות רק חשבו עוד ועוד איך להוסיף על היום המושלם שלנו... הבחירה המושלמת ליום החתונה!
20 מתוך 100
אם הייתי יכול לתת מינוס מיליון כוכבים - הייתי נותן. בשתי מילים - בושה וחרפה.הגענו למלון בליל החתונה בשעה 2:40 בלילה (לאחר שדיברתי איתם מספר פעמים והדגשתי שאנחנו באים מיד אחרי חתונה) איש הקבלה הפנה אותנו לחדר שם חיכה לנו מגש גבינות די עלוב שבאופן וודאי היה שם מהצהריים (במקום להניחו כשאנחנו מגיעים ואז אולי הוא לא היה נראה כך), בשעה 7:45 בבוקר החלו דפיקות בחדר שמעלינו או לידנו, צילצלנו לקבלה 3 פעמים להתלונן ולבקש שיפסיקו אך הדבר היחיד שענו לנו היה "אפשר להפסיק את זה לעשר דקות", בסוף נאלצנו לקום אחרי שלא ישנו והלכנו לאכול ארוחת בוקר בשעה 10:40 רק כדי לפגוש פרצוף חמוץ של אחת העובדות שבישרה לנו בצורה מבחילה ש"חדר האוכל סגור" למרות שכשהגענו למלון נאמר לנו שארוחת הבוקר תוגש עד השעה 11:00.בשלב זה נמאס לנו ובאנו לקבלה על מנת לצאת מהמלון שם נמסר לנו על ידי סיגל מנהלת לקוחות במלון שלא נחויב על הלילה ששהינו וכמובן לא על הלילה השני שבו לא נשהה במלון.לאחר מספר ימים הובהר לנו על ידי החברה ממנה הזמנו את הנופש שהמלון לא יחייב אותנו על הלילה השני\ בו לא ישנו שם (באמת תודה) אך יחייב אותנו על הלילה הראשון, זה שבתמורה אליו הובטח לנו שובר ללילה וארוחת בוקר במלונות דן.לאחר דין ודברים עם סיגל ואיום די מפורש בתביעה היא הסכימה לבטל את החיוב על הלילה הראשון בתמורה לאי-שליחת השובר.