כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עו

עו"ד שי טל

עורכי דין
טלפון:054-5434700
0
98 מתוך 100
לפי 3 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מאור דוידסון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
בגדול, אני לא הטיפוס שצריך עורכי דין.יש לי את ה"קומנסנס" גם לעמוד מול שופטים אם צריך,הגעתי לשי טל דרך ידידה (שהיא הסמכות שלי לענייני רופאים, מסג'יסטים, עורכי דין ושאר נותני שירות).הבעיה שלי היתה איזה מעסיק שלא אנקוב בשמו כאן, (רק אציין שזו חברה ממסדית מושחתת), שהשפיל אותי משך 9 שניםוניצל עד תום את האופי הרך והאנטי בירוקרטי שלי- כדי לשלול ממני המון זכויות.בסוף גם פיטר אותי.עם כל הכבוד לאינטיליגנציה שלי- ויש לי,צריך הרבה ידע ובעיקר סבלנות כדי להתיר את הסבך שהיה לי שם.בקיצור, שי טל הופיע, הביטחון והשקט שהוא השרה עלי מיד הקו המשפטי שהוא שרטט כבר בפגישה הראשונה-הרגיע אותי, וברור שהייתי בלחץ גדול.בהמשך- בדיוק כשנכנסתי למינוס כבד מאד (מעל שנה שלא עבדתי)הקו שהוא הוביל הוכיח את עצמו, ועלי נפלו מהשמים 127,000 שקל, ואולי יש עוד בדרך.אם אני ממליץ עליו? אחרת הייתי טורח לכתוב?
הצג עוד

Oded_Avraham   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מתוך נסיון לא מבוטל עם אנשי מקצוע בכלל, ועורכי דין בכלל, אני מרגיש מחוייב למאמץ הקטן הזה, של כתיבת ביקורת זו.מזה כ-10 שנה שאני עובד כפרילאנסר בתחום התוכן/אינטרנט.נתקלתי במודעתו של עו"ד שי טל, ששכנעה אותי, ולאחר פגישה קצרה ועניינית,גיליתי ש... כן. ישנם עורכי דין טובים, ישרים, שנהנים לעשות את עבודתם.שי טל עשה מהפכה- לא פחות- בהתנהלות שלי מול הגורמים להם אני מעניק שירותים.התוצאה של עבודתו: תנאי העסקתי שודרגו. שי טל ניהל עבורי את המשא ומתן (האמת שניהול משא ומתן, ודרישת כספים- אף פעם לא היו התחום החזק שלי)עד לתוצאה המבורכת.
הצג עוד

ydagan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגעתי במקרה עקב פיטורין ממקום עבודה במהלך תקופת הריון.קיבלתי יחס מקצועי, יעיל וזריז.מסירות אין קץ בעת הייצוג בתביעה שהוגשה נגד המעסיק...תוך אכפתיות ורצון למקסם את הרווחים שלי מתביעה זו.אין מילים- חשבתי שאיני זכאית לדבר מן המעסיק ויצאתי עם 75,000 ש"ח מתוך 100,000 ש"ח שתבענו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up