כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

טל העברי

טל העברי

תקליטנים
95
96 מתוך 100
לפי 30 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Uriah   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
100 מתוך 100
מאוד חמים ולבבי. נהניתי מכל רגע במהלך ההיכרות שלנו, ומשם זה רק גדל והתפתח. ללא ספק מקצועי, אמין ונותן את התמורה- שזה הכי חשוב. נתראה בשמחות!

אליהו   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
כבר מהרגע שהתחלנו לדבר אני כבר הבנתי שטל יהיה התקליטן בחתונה שלנו.בן אדם מדהים! מאוד נחמד ואדיב, הגיע אלינו עד הבית לפגישה אישית ותיאום ציפיות, יורד לפרטים, זמין בכל שעה וזורם עם הכל!באירוע עצמו ראינו עד כמה טל בעל יכולת להיות אדפטיבי לקהל, ממש ידע איך להרים את כולם ולנגן שירים מגוונים מכל קצוות הז’אנר עם מעברים חלקים ומדוייקים. בסך הכל הוא ניהל את הערב בצורה נפלאה, פשוט תותח!!!
הצג עוד

lior   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
טל הגיע אלינו עם ציוד מסודר ומקצועי לעבור על המוזיקה לאירוע ולדבר על ציפיות, רצונות וכו. כמובן שהיינו קשים והתקלנו לא מעט אבל מיד טל היה מוכן עם המון רעיונות מעולים, סגנונות ותחליפים שהפכו את האירוע שלנו לחוויה ממש כייפית ומעולה! עם טל, כל החוייה של תיאום ציפיות למוסיקה ועד לסוף האירוע היתה נעימה ממש ומאוד מקצועית. דיג׳יי תותח שמבין ויודע לקרוא את מצב הקהל בכל רגע נתון. עשה לנו את האירוע!
הצג עוד

shelly   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
נתחיל בזה שטל אדם מקסים! הרחבה הייתה מלאה כל האירוע!! צעירים ומבוגרים ברחבה כאחד! עשה לנו אירוע מהסרטים!!
הצג עוד

הילה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
טל הגיע עד ביתנו לפגישה בה קיבלנו את כל המידע בצורה מפורטת וברורה. הוא נתן לנו יד חופשית והתאים את בחירת השירים לסגנון שלנו. הוא הציג בפנינו רצף שירים והסביר לנו את כל התהליך. במהלך האירוע הרחבה היתה כל הזמן מלאה והכל זרם בצורה מושלמת! קיבלנו המון פידבקים מעולים מהאורחים בכל הגילאים והכל הותאם לנו באופן מיטבי.
הצג עוד

איציק   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
אז ככה.. טל העיברי האיש והמוזיקה, האיש והחוויה, הDJ הנכון ובזמן הנכון (תמיד). עשית לנו את האירוע משמח בצורה מטורפת!!! אנשים נהנו בטירוף מהמוזיקה, הזמינות שלך, האדיבות שלך והראש.. הראש!!! קשה להיות בראש שלי ושל אשתי רעיה ואתה הצלחת לקלוע בול! תודה רבה רבה! ניפגש בשמחות
הצג עוד

Moti   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
היינו באירוע עם טל שהיה מדהים וקיבלנו המלצות נוספות מחברים. מהפגישה הראשונה הייתה לנו כימיה מעולה עם טל, שהיה סבלני מאוד, מסביר פנים ולצד עמידה על עקרונותיו המקצועיים, טל זרם עם כל השטויות והרעיונות שרצינו לעשות בחתונה.
הצג עוד

אנסטסיה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
כבר מהפגישה הראשונה קלטנו את האנרגיות הטובות של טל, בן אדם מקסים מקצוען אמיתי. ליווה אותנו לאורך כל התקופה( אחרי 2 ביטולים לאור המצב) , יעייץ לנו בכל דבר. עשה לנו חתונה פגז, הרחבה לא התרוקנה לרגע. תודה לך טל!!! ולכל מי שמתבלט, ממליצים מכל הלב!!!!!
הצג עוד

Dor   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לטל דרך המלצה חמה מחברה עוד לפני תקופת הקורונה, עוד לפני שסגרנו טל לקח את הזמן להסביר לנו איך הכל הולך להראות הרגיע והאין אותנט. כמובן שגם את הטעם המוזיקלי שלנו הוא קלט מיד. עם הכניסה לקורונה טל לקח אקסטרה זמן, הרגיע אותנו ועזר לנו להרים אירוע ומסיבה שלא נשכח. את המסיבה הוא ניהל מדהים, קרא את הקהל ושימח בטירוף עם מוזיקה מתאימה.
הצג עוד

Tzlil   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הרמנו טלפון ראשון לטל והיה לנו ברור. מהרגע הראשון שנפגשנו, טל קלט אותנו את הרצונות וההעדפות שלנו. היה זמין לכל שאלה מהפגישה הראשונה, ובמהלך החתונה הרגיש את קהל המוזמנים והרים לנו בצורה בלתי רגילה!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up