כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
הגן מעלה החמישה

הגן מעלה החמישה

אולמות וגני אירועים
טלפון:0545999930
91
89 מתוך 100
לפי 54 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נעמה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הקונספט של החתונה שלנו היה חתונת צהריים עם בריכה מהרגע הראשון הרגשנו שאנחנו בידיים טובות, הצוות היה מדויק, ישר, נתן מענה לכל צורך ועזרה לכל בקשה. האירגון והזרימה של האירוע לא יכלו להיות יותר מושלמים בזכות הצוות ומנהל האירוע אלפי תודות לאירוע בלתי נשכח
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
ליאור אייל וסובחי המצוינים שבזכותם היה לנו אירוע שלא נשכח והרבה מעבר לציפיות שלנו! החל מהארגון והיחס החם, האוכל הטעים, הגן היפהפה והצוות המקצועי! לאורך הדרך הרגשנו שאנחנו בידיים טובות ויצאנו הכי מרוצים שיש! זכינו ואנו ממליצים בחום!
הצג עוד

נופר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הגן במעלה החמישה היה אחד מ4 מקומות שהלכנו לראות. מהרגע הראשון שהתחלנו לדבר הייתה אווירה טובה, לא הרגיש הספיץ' המכירתי ומעבר על רשימת מכולת כמו בשאר המקומות. ליאור נתן מענה לכל הבקשות שלנו והיה זמין ברמה הכמעט מיידית לאורך כל הדרך, גם לאחר שחתמנו כבר על החוזה. ביום האירוע הכל תקתק והיה בזמנים, קיבלנו פידבקים מעולים על האוכל וחלק מהאורחים אמרו ששנים לא היו באירוע שאפשר היה לשבת בשולחן ולדבר אחד עם השני בלי שהמוסיקה תחפור (בזכות האקוסטיקה המדהימה שקיימת שם). כמובן שהאוויר הירושלמי זה גם כן פלוס ענק!
הצג עוד

Reut&Elad   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חיפשנו במשך מספר חודשים גן אירועים שכולו בחוץ, שייראה באמצע היער באווירה קסומה. מצאנו את הגן במעלה החמישה משיטוט מקרי באינטרנט וכשנכנסנו למקום בפעם הראשונה נדהמנו מהיופי והרוגע שהמקום משרה עלינו והיה לנו ברור שפה אנחנו מתחתנים.
הצג עוד

Moti&Tamar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לגמרי במקרה חבר שאל אותנו אם בדקנו את הגן במעלה החמישה, ברגע שנכנסו ידענו שזה המקום.
הצג עוד

אורטל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ה-מקום להתחתן בו!!!! מקום מדהים עם שירות יוצא דופן, כבר מהשיחה הראשונה עם שרית והמאמצים שעשתה עבורנו ידעתי שזה המקום שלנו. האורחים לא הפסיקו לשבח על האווירה והטבע השופע והאוכל הטעים. שרית היתה מדהימה היתה זמינה לשאלות בוואטסאפ ובטלפון ועשתה עבורנו המון.
הצג עוד

לביא   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
היה מעולה. שרית הייתה זמינה לכל שאלה וכל הזמן. גם באירוע יאיר היה מעולה. מקום מדהים, אוכל מעולה, ושירות מדהים.
הצג עוד

Tamar Rony   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מקום שלא מפסיקים להחמיא לנו עליו! אחת ההחלטות הטובות שקיבלנו -המקום מקסים, יפה ועם אוכל ממש טוב (מלא מלא מחמאות על האוכל ) אנחנו הגענו לגן אחרי שראינו דיי הרבה מקומות אי שם בשיא הסגר השלישי ובעיקר כשהיינו צריכים לדמיין איך דברים יראו כשהכל סגור ומוזנח . ברגע שנכנסתי לגן ישר אמרתי "זה זה" התנהלנו מול שרית המדהימה שלא התרגשה מיזה ששאלנו מלא שאלות ובאירוע עצמו אחד מהבעלים - היה נוכח ואפילו דאג שאוכל (: אני לא ויתרתי על האוכל ובאמת מצאתי זמן לאכול ! * אנחנו הוספנו 4 וודקות וואנגוך לבר שקיבלנו . * התאמנו את האוכל שיהיה נגיש גם לטבעונים וצמחונים * קיבלנו ע"פ בקשתנו לחם ללא גלוטן הם עושים ויעשו הכל כדי שתהיו מרוצים. וזה לגמרי ההרגשה!
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
איך מתחילים לתאר גן אירועים קסום ומושלם? גן שהרגשנו שהוא בית, שני מנהלים שהם ממש כמו הורים שלנו? אז קודם כל- תודה!! אין לנו מילים לתאר את החוויה הטובה הזאת! רפי ושרית היו מקסימים ונהדרים מהרגע הראשון ועד היום! רפי ליווה אותנו משיחת הטלפון הראשונה, דרך החופה ולתוך חיי הנישואין החדשים. מקום יפייפה, צוות מקסים ומקצועי, היענות לבקשות שלנו, זרימה ופשוט גוד וויבס! פשוט כיף!! מחיר הוגן, חיוך, הקשבה ועוד הרבה מעבר. תודה לכם שהייתם חלק מהיום שלנו ❤
הצג עוד

mikmiknina   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אין מצב שיכולנו לארגן חתונה כה מושלמת בלי המקום היפהפה- הגן במעלה החמישה, והאוכל המעולה של החאן סזאן. ועל הכל ניצחו שרית ורפי שהיו זמינים בכל עת, עם חיוך וטונה סבלנות, עזרה ואהבה. באמת שהרגיש שהם ממש משפחה. היה פשוט כיף ומבחינתנו חוויה בלתי נשכחת!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up