כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
ג'ויה מיה
91
78 מתוך 100
לפי 208 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
michalgen2924   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
אז ככה, הכל התחיל לפני 11 חודשים שבעלי הציע לי והתחלנו לחפש אולמות. ראינו כמה אולמות עד שהגענו לגויה מיה ופשוט התאהבנו במקום. גן אירועים פשוט קסום, אין כאלה עוד בארץ. כל הספקים של האולם ממנהל האירוע, עד אחרון המלצרים כולל איש תאורה והגברה ומעצבת כולם באמת היו מושלמים ועשו הכל בשביל שתהיה לנו את החתונה הכי מושלמת שיש. וככה באמת היה. אנשים לא הפסיקו להחמיא על האוכל, על השירות, הבר של האולם היה איכותי וברמה מאוד גבוהה. אני באמת ממליצה בלב שלם לכל מי שמתלבט/ת לסגור בגויה מיה חד וחלק!! אני מאוהבת במקום הזה ורק רוצה לחזור לחגוג שם שוב
הצג עוד

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אחרי שביקרנו בכמה אולמות הגענו לג׳ויה מיה דרך המלצות מחברים. הג׳ויה מיה היה האולם היחיד שמצאנו בו מענה לכל הפרמטרים שחיפשנו והרבה יותר…היה חשוב לנו לבחור מקום מהמם מבלי להתפשר! שיהיה גדול, שהגן יהיה צבעוני, מדהים ועם אווירה רומנטית, שהאולם יהיה מרשים ויוקרתי, שהאוכל יהיה ברמה גבוהה ושרמת השירות תהיה מצויינת וכבר מהרגע הראשון שהגענו לשם ידענו שזה זה! ובפגישה הראשונה עם רוני מנהל המכירות הבנו שזה המקום היחיד שעונה לנו על כל הציפיות והרבה מעבר!לא רק שהתאהבנו במקום גם התאהבנו בצוות המדהים, המסור, הנדיב והמקצועי שהיה שם איתנו לאורך כל הדרך ונתן בשבילנו את הכי טוב שיש! אנחנו כל כך שמחים שבחרנו בכם לחגוג את היום המאושר שלנו ואנחנו לא מפסיקים לקבל פידבקים מהאורחים שלנו כמה האולם היה נדיר ויפה
הצג עוד

הילה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
וואוווווו ג'ויה מיה זה היהלום שבכתר! אין אבל אין אולם יפה ממנו בארץ!! וזה לא בגלל שהתחתנו שם, הוא באמת באמת מרהיב ביופיו שאין מילים!! הצוות הנדיר של העובדים שם זה לא מובן מאליו, קיבלנו שירות של מלך ומלכה לאורך כל הדרך!! מיתר האלופה שאיתה סגרנו היתה זמינה לאורך כל הדרך גם לבקשות הכי הזויות שלי 😁 איציק המנהל אירוע, טל מנהל הבר, ויטוריו התאורן.. האוכל של מסעדת שף 5 כוכבי מישלן וואו כמה עפו על האוכל 😍מהפגישה הראשונה שקיבלנו את כוס הקפה הכי טעימה ששתינו- ידענו שאם הקפה כסה טוב אז הכל יהיה טוב 🙂הרגשנו בבית כל פעם שהגענו אליכם, אתם מדהימים!!!בא לנו גם סתם להגיע לבקר מרוב שקשה להיפרד... זוגות שעומדים להתחתן- כמה כיף לכם שתוכלו לחוות את מה שחווינו.. בא לנו אותו דבר שוב!! ג'ויה מיה אתם לב אחד גדול ❤️
הצג עוד

Masha   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואו וואו וואו ועוד פעם וואו. את ג'ויה מיה הכרנו בפעם הראשונה בחתונה של חברים של בעלי, לפני שבכלל היינו מאורסים, ועדיין אמרנו- אופציה. זה האולם הראשון שנסענו לראות. מהרגע הראשון הילה המדהימה הייתה כל כך נעימה איתנו, הראתה לנו הכל לפרטי פרטים, ודיברה איתנו במשך שעתיים וענתה לנו על כל השאלות בפירוט ולא ניסתה לנפנף (לצערי באולם אחר נתנו לנו תחושה מאוד לא נעימה לכן חשוב לי לציין את זה). המקום עצמו מדהים ביופיו, מחושב עד הפרטים הכי קטנים, האוכל מדהים ברמה של מסעדת שף כולל הקינוחים. הצוות מדהים ועוזר כולם, ובכללי יש שם תחושה של משפחה אחת גדולה. בקיצור- אין מקום יותר טוב שיכולנו לבחור.
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
ברגע שנכנסו לשם ישר הרגשנו שזה המקום בשבילנו. חיפשנו גן אירועים לא פחות ממהמם, עם אוכל מדהים ולא היינו מוכנים להתפשר על זה.מנהלי המקום, המלצרים הברמנים כולם היו ברמה גבוהה ולא לקחנו מנהל אירוע חיצוני, איציק מנהל האירוע הוא הבן אדם הכי מדהים שיש, דיוק לפרטים הכי קטנים, ותפעול של כל האירוע בצורה הכי מרגיעה (אומרת אחת שהיא פריק קונטרול), גרם לי לא לדאוג מכלום. בנוסף לקחנו חבילת אלכוהול פרימיום עם 3 קוקטיילים שהיו מדהימים כל האורחים ממש נהנו מהם בקבלת הפנים, וגם אנחנו שהסתובבנו בקבלת הפנים שתינו מהם והיה מושלם (ועזר להוריד את הלחץ..).וכמובן שאיך אפשר לא לדבר האוכל שהיה טעים בטירוף ובאמת אני לא סתם אומרת שיש אורחים שאומרים לנו כמה המקום והאוכל היה מדהים אפילו שהיו בהרבה חתונות.המקום כל כך יפיפה שעשינו בגן עצמו את כל צילומי הזוגיות שלנו באותו יום - בזמן שהמלווים שלנו ישבו במזגן וקיבלו צלחת פירות מפנקת ענקית ומלא עוגיות ושתיה!! שווה ממש.בנוסף ישבנו בשעה 18:00 אחרי כל הצילומים יחד עם כל המלווים והאחים שלנו לארוחה מטורפת שסגרה לנו פינה לכל אורך הערב - הוגשו לנו כל המנות של האירוע והיה טעים בטירוף!
הצג עוד

Matan   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהרגע שנכנסנו לגן פעם ראשונה, ידענו ששם נרצה להתחתן.הילה (המדהימה!) טיפלה בנו לאורך כל הדרך, מהפגישה הראשונה ועד הרגע שעזבנו את האולם אחרי החתונה - בזמינות מלאה, אכפתיות ברמה הגבוהה ביותר ודאגה (והכלה...) שלנו כדי שנהיה מרוצים עד הפרט הכי הכי קטן.גם האורחים לא מפסיקים לדבר על כמה הגן יפה, וכמה השילוב בין הפנים והחוץ עובד טוב גם מבחינת מזג האויר וגם מבחינת האוירה.והאוכל... שמענו המלצות לפני, התלהבנו עוד יותר כבר בטעימות, והעובדה שכל האורחים והמשפחות לא מפסיקים לדבר עליו עוד הרבה אחרי החתונה (הסיפורים על הסטייק של הג'ויה מיה לגמרי נכונים...) פשוט אומרת הכל.גן האירועים הכי טוב בארץ!
הצג עוד

Sigalit   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
65 מתוך 100
הגן בחוץ מאוד יפה ובפנים מרווח.אוכל מגוון ואיכותיבעיית אקוסטיקה קשה!ניהול אירוע ביננוי, בעיות לא טופלו
הצג עוד

רוני ושמעון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
התארסנו באוגוסט ולאחר מכן התחלנו לחפש אולמות באיזור המרכז - לאחר שראינו מספר אולמות הגענו לג'ויה מיה וישר התאהבנו במקום. העיצוב, האווירה וכמובן רוני, איש המכירות ואיציק מנהל האירוע שהיו מעל ומעבר - זמינים, מקצועיים ונעימים. הביקורות אחרי החתונה היו מעולות - אנשים מאוד נהנו מהאוכל, האולם ורחבת הריקודים. אנחנו מאוד ממליצים על ג'ויה מיה!
הצג עוד

lee   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
תקשיבו טוב זוגות מצאתם את האולם שאתם הולכים להתחתן בו! וואו וואו וואו החוויה הכי מושלמת בעולם! אולם מדהים ביופיו אוכל נדיר אנשים מקצוענים!!! שילוב בין גן מטריף לאולם נדיר, אנשים לא הפסיקו להגיד שזה המקום הכי יפה שראו והאוכל הכי טעים שאכלו באולם!
הצג עוד

oronluko   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
90 מתוך 100
גן אירועים מדהים לחתונה מרווח, צבעוני, אוכל ברמה גבוהה, תאורה מושלמת ושרות מצויין. מנהל האירועים איציק היה קשוב וזמין לכל בקשה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up