כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

CPM מעבדת מחשבים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
השירות המקצועי הכי גרוע שנתקלתי בו, יחס אנושי מתחת לכל ביקורת

  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
שלום פשוט איום ונורא קניתי מחשב לנובו נייד עם מפרט מטורף המחשב היה מחובר למסך ומקדלת ולא זז ממיקומו, הייתה לי בעיה של התחממות המחשב שלחתי אותו לתיקון במסגרת האחריות החזירו לי אותו אחרי 10 ימים אך המחשב לא תקין!! התאורה במקלדת לא עובדת והם שמו לי לוח אם ישן משנת 2013 במקום מה שהיה צריך להיות לי 2017 בנוסף היה לי ניילונים על המחשב והטכנאי בשיא חוצפתו הוציא לי את הניילונים
הצג עוד

barukhh   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
מעבדת CPM מעסיקה טכנאים לא מקצועיים ו/ או מתלמדים. שירות הלקוחות מצדד כמובן במעבדה. שלחתי מחשב באחריות בן פחות מחצי שנה עם בעיית צירים שמתפרקים וגורמים לפתיחת המכסה התחתון. המחשב חזר "מתיקון" יותר גרוע משנשלח. לא רק שלא תיקנו הם גרמו לנזק ושברים בפלסטיקה ובמסגרת המסך. אחרי כל זה הם מתכחשים לנזק וטוענים שהתיקון בוצע כהלכה.
הצג עוד

oren371   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
אני אתחיל בזה שלכל הדעות השירות שקיבלתי הוא ללא כל ספק השירות הכי גרוע שקיבלתי משירות לקוחות בישראל. למחשב שלי היית בעיה בשקע האוזניות. חשוב לי לציין שחברת לנובו לקחה לי את המחשב במהירות והייתי מרוצה עד אז. אחרי יום כבר קיבלתי בדקתי באתר וראיתי שהמחשב מתוקן. בגלל השירות הטוב שקיבלתי עד כו, ביקשתי לשדרג אצלם את המחשב. יום אחרי כבר חזרו אלי ונתנו לי הצעת מחיר, הסכמתי. מאותו היום אף אחד לא יצר איתי קשר ולא היה לי מושג מה קורה עם המחשב. התחלתי להתקשר במשך שבוע וחצי כל יום, בוקר וערב. כל יום קיבלתי תשובה שיחזרו אלי מהמעבדה. העובדים בשירות לקוחות הטלפוני לא ידעו שום דבר לגבי סטסוס המחשב שלי. אמרו לי שצריכים להזמין חלקים מחול, למרות שלא אמרו לי שאין במלאי את החלק שאני צריך, כי אם כן לא הייתי מסכים לשדרג את המחשב. פעמים ביום התקשרתי וכל יום אמרו לי שיחזרו אלי. אפילו פעמים או שלוש אמרו לי שהם כותבות מכתב תלונה. חייב להגיד שלא חזרו אלי עדיין. אי אפשר ליצור קשר עם המעבדה, אף אחד לא יודע מה הסטטוס של המחשב. אין עם מי לדבר ושירות הלקוחות לא יכול להפנות לאף אחד. בעצם אני שרוי בחוסר ודאות מוחלט. אמרו לי שאם אני רוצה לדעת מה קורה ללכת לחנות! אמרתי להם שאני לא אקח חצי יום חופש מהעבודה כדי לבדוק מה סטטוס המחשב. לנציגה לא היה מה להגיד לי, חוץ מ"יחזרו אליך בהקדם". יאוש אחד גדול. לא נתקלתי בדבר כזה. שירות לקוחות שלא יכול לשרת שוב דבר. היום התקשרתי ומסתבר שהמחשב תוקן לפי נציגת השירות, שאלתי מתי אני אקבל את המחשב שלי היא אמרה לי שיצרו איתי קשר והיא לא יודעת. מי יצור איתי קשר ומתי זה יקרה אמרו לי אולי יום יומים, שוב לאף אחד אין מושג. שאלתי למה יום יומים, היא אמרה שהמחשב צריך אולי עוד לעבור בדיקות, למרות שהוא כבר מתוקן!!! בקיצור פשוט בזיון אמיתי. לי עדיין אין לפ טופ. אבל את הכסף שלי כבר לקחו על שידרוג. לא ממליץ לאף אחד להשאיר את המחשב שלו בחנות הזאת פשוט בושה.
הצג עוד

idoyosovzon   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
20 מתוך 100
שירות ביזיון! קניתי לנובו U41-70. הרחבתי אחריות לשלוש שנים. בשנה הראשונה מאז הקניה עפו לי מקשים מהמקלדת 3 פעמים. בפעמיים הראשונות הגעתי לCPM ולאחר ויכוח קצר בקבלה הוכנס המחשב לטכנאי שסידר את המקש תוך דקה. בפעם השלישית שהגעתי אמרו לי שלא ניתן לסדר ויש צורך להחליף את כל המקלדת שכמובן לא באחריות! (אמרו לי את אותו הדבר גם בפעמיים הקודמות אבל אחר כך הכניסו את המחשב לטכנאי שכאמור סידר את המקש - הפעם הטכנאי אמר שאי אפשר לסדר). מאחר ולא הסכימו לסדר לי את המקש חזרתי הביתה ועשיתי זאת בעצמי (לקח לי בערך 15 דקות עם מברגים קטנים ושפיץ פלייר).
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
20 מתוך 100
יש לי בעיה דומה עם אותה חברה (CPM) , המחשב שלי נמצא במעבדה שלהם כבר קרוב לשלושה חודשים, במהלך כל החודש הראשון עוד ניסיתי להשיג אותם בטלפון ללא הצלחה, הם פשוט מעבירים את השיחות לצד שלישי, והם לוקחים את הטלפון ומבטיחים שמישהו מהחברה יתקשר, כמובן שזה לא קורה, אחרי כמעט חודשיים כבר הגעתי אליהם פיזית למעבדה בניסיון להבין מה קורה,אחרי הרבה זמן אחת הנציגות שטוענת שהיא המנהלת יצאה אליי במטרה להסביר למה זה מתעכב והבטיחה שהיא תדאג לזרז את העניין ולטפל בזה אישית ואפילו מסרה לי את המייל האישי שלה, עבר כבר עוד חודש מאז לאחר מספר התכתבויות עם ה''מנהלת'' שבהן היא אמרה ששוב הוזמן חלק ושוב צריך לחכות היא פשוט לא עונה יותר ושוב בלתי ניתן להשיג אף אחד מהחברה שם, שירות בלתי נסבל ומתחת לכל ביקורת, אני כבר פשוט אובד עצות ולא יודע מה לעשות , המחשב שלי עדין במעבדה שלהם ופשוט אין לי מה לעשות בעניין , לא יאומן פשוט ,לא ממליץ לאף אחד להתקרב לחברה הזאת
הצג עוד

sinayg   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
80 מתוך 100
שרות לפי הספר, התקשרתי למוקד, אחרי 2 ימי עסקים תאמו ואספו את המחשב, 3 ימים אח"כ הודיעו שתוקן. המחשב חזר ועובד. לפטופ לנובו בשימוש 7 חדשים, עדיין באחריות. לשיפור: חברת השילוח רוצה שתחכה בבית או בעבודה מ 8 עד 17 לאיסוף. במחשב חסרה מדבקת גומי, עליה ניצב המחשב. קרה לפני המשלוח לתיקון, יכלו להשלים. בדוח שירות נרשם בבדיקות שבוצע ניקוי מאווררים. בפועל הרעש שלהם רק נשמע חזק יותר? מחשבי לנובו בעיתיים, לפטופים של דל, LG, ואסוס קודמים עבדו 4 ו 5 שנים בלי בעיות.
הצג עוד

lihibel   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
20 מתוך 100
חוויית השירות שלי מול CPM הייתה גרועה מאד לצערי. לנובו הפנו אותי למעבדה שלהם ואני הגעתי אופטימית אם כי מבוהלת מהמחשב שהפסיק לעבוד. ההבטחה הייתה שהטיפול הינו עד 10 ימים. נתנו לי מספר תקלה ושלחו אותי הביתה. כעבור כשבוע עדיין לא קיבלתי שום מידע אודות המחשב. ניסיתי להתקשר אולם המשיבון שלח אותי לברר מצב תקלה באתר שלהם ואז ניתק אותי. נכנסתי לאתר לבדוק סטטוס תקלה ואז קיבלתי תגובה מוזרה "אין מספר קריאה שכזה".לא הבנתי איך יכול להיות הדבר וכאמור כשניסיתי להתקשר, למרות שהמענה טוען שאגיע ל'שירות לקוחות", הוא ניתק אותי לאחר שכיוון אותי לאתר. התקשרתי כעוסה לחברת לנובו לשאול מה קורה וסיפרתי להם על ההתנהלות ב-CPM. שם הצליחו להיכנס למידע על המחשב שלי, אך לא ידעו להגיד למה המידע לא מופיע באתר של CPM. הבטיחו לי שיהיה בסדר כי התקלה תחת אחריות והחלק שצריך למחשב שלי, קיים במעבדה.הנציג אף עודד אותי שאם כתוב שיש חלק סימן שזה כבר בסוף הטיפול. מאד מאכזב היה שלנובו לא הציעו לברר מה קורה במעבדה ולמה לא ניתן לקבל מידע. זה כבר לא מעניין אותם כך נראה. הנציג סיפר לי מידע סודי....יש ללחוץ על שלוחה 6 ואז מגיעים לשירות לקוחות של המעבדה ולא על שלוחה 2 (או 1...אינני זוכרת כבר מרוב פרטים שיש לזכור מולם). מעודדת מאד צלצלתי שוב והפעם גם על שלוחה 6 ולאחר 12 דקות של המתנה (למרות שהמענה אומר שוב ושוב שאני הראשונה בתור) הגעתי לשירות מזכירות טלפוני - הבטיחו שיחזרו אליי. ביומיים הקרובים המתנתי קרוב לשעה (כל פעם 12 דקות לשירות המזכירות הטלפוני) ב-5 שיחות שונות. כל פעם הבטיחו לי שיחזרו אליי. חזרו אליי רק פעם אחת אחריי כמה שעות. בשאר הפעמים אני חזרתי אליהם לבדוק מה קורה. התיסכול והכעס שלי כלקוחה נתקל בחוסר הבנה ותשובות לקוניות שמבקשות ממני להבין את העומס שלהם ואת העובדה שלא ניתן להעביר טלפון ישירות למעבדה. אגב, הסבירו לי שיש להם תקלה באתר ולכן לא יכולתי לקבל שם מידע. ....לשאלתי למה הם לא מעדכנים זאת באתר, הנהנו ואמרו שאכן צריך לעשות זאת... כשסוף סוף הגעתי למעבדה הסתבר שבלנובו טעו ובכלל עוד לא בדקו...אחרי שבדקו עוד לא ידעו אם יש את החלק החסר...אחריי יום סיפרו לי כמה ברת מזל אני כי יש את החלק החסר ומבטיחים לי לזרז טיפול. אומנם תיקנו בסוף את המחשב אך אני לא מתכוונת לחזור לשם. הסיבה עיקרית לכך- היא שנראה שתודעת השירות כל כך נמוכה, זלזול בלקוח הוא עניין של מה בכך ב-CPM, כך נראה.
הצג עוד

Yerusha   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
20 מתוך 100
מסרתי מחשב טושיבא לפני חודש לתיקון, לא תיקנו וגם לא חוזרים אלי, הטלפון שלהם לא עונה אף פעם. חסרת אונים....שירות על הפנים

izikalamo   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
20 מתוך 100
שרות על הפניםֱֱֱ. מעבירים אותי מנציג לנציג, אף אחד שם לא יודע מה הוא עושה. אומרים לי שהוזמנו חלקים, אבל זה היה לפני שלושה שבועות, כשכל מה שהם יודעים להגיד זה עד 10 ימי עסקים. אין דרך לתקשר עם המעבדה, אפשר רק להשאיר הודעה... והרשימה עוד ארוכה, אני פשוט עייף מלכתוב הכל. בקיצור, לא ראיתי מקום יותר גרוע
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up