כתוב חוות דעת

הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק

פרסם את חוות הדעת שלי
koala   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
יש לי הרבה לכתוב על הטירה אבל אם לתמצת בכמה מילים: המקום מהמם אבל היחס מאכזב.תכננו חתונה מאוד קטנה ואחרי מאמצים מייגעים למצוא מקום לאירוע קטן שאינו מסעדה מצאתי את הטירה. ראיתי את התמונות של המקום וישר התאהבתי. הבעיה הייתה שאני גרה בחו"ל ולא יכולתי לבקר שם. אנשי הקשר שלי היו גלי ואודי מהטירה. גלי נשמעה כבחורה חמודה רק שבסוף היא הסתברה כאדם מאוד לא הגון. עם אודי דברתי רק אחרי שסגרנו עם הטירה ואם הייתי מדברת איתו לפני אין מצב שהייתי סוגרת שם. הוא אחד האנשים האדישים שנתקלתי בהם ולדבר איתו זה כמו לדפוק ראש בקיר.ולפאשלות שלהם: סגרנו על מחיר מסויים, כשגלי ידעה מראש מספר מוזמנים משוער, ויום לפני החתונה כשביקרנו בטירה היא החליטה שעל כל אדם נוסף זה 100 שקל נוספים. היא "חשבה" שזה 20 איש ובגלל שהיה לנו 24, כל אדם נוסף זה 100 שח נוספים! ויכוחים של הרגע האחרון לא היו (ואולי חבל שלא) אבל במקום אני כותבת פה שתדעו להזהר. בנוסף, כשביקשנו מגלי מפות לשולחנות בחוץ, היא אמרה שיש אבל זה בתשלום נוסף. השף דווקא ארגן לנו בשמחה בלי תוספת תשלום.ולעוד שקר שלהם. לקחנו חדר בטירה שנוכל להאתרגן שם ולהשאר לליל הכלולות. יש בטירה 2 חדרים להשכרה ותיארנו לעצמנו שאף אחד לא יהיה בחדר השני. ביקשנו מגלי שבעלי יתלבש שם וכאן היא אמרה שיש שם תייר וזה גם למה עלינו לא לעשות יותר מידי רעש ולא לחגוג עד מאוחר! כנראה שהיא שכחה ששילמנו כסף להשכרת המקום! כששאלנו יותר פרטים על התייר גלי פירטה עליו. כל הזמן שהיינו בטירה לא ראינו או שמענו את התייר. בלילה דווקא שמענו מישהו נכנס לחדר השני וישר יוצא- מישהו מהטירה החליט לבדוק שלא השכנו את אחד המוזמנים שלנו שם בלי ששילמנו!לישון טוב גם לא הצלחנו כי המזרן היה שקוע והיה כלב שילל כל הלילה והחלונות שבקושי נסגרים בכלל לא חסמו את הרעש. על חלק מהחלונות היו חסרים וילונות מה שגרם להרגשה של חוסר פרטיות והכניס אור מוקדם בבוקר. בנוסף, הנסיון לאמבטיה חמה באמבטיית הפסיפס נכשל כי המים בקושי זרמו! ועוד, ההבטחות שיהיה בקבוק יין וכו' בחדר לא התקיימו, וזה משהו שמוזכר באתר הטירה. בנוסף בבוקר גילינו חלזון מתחת לכיור מה שהעלה ספק רב בנקיון החדר.הטירה זועקת לשיפוצים ולטיפוח, במיוחד בשביל שזה יהיה מקום ארועים מכובד. בביקורנו שם יום לפני החתונה המקום היה מוזנח ומלוכלך ולא השאיר רושם חיובי. למזלנו ביום החתונה היה שם נקי יחסית אבל באחד האולמות יש אזור רחב של צבע מתקלף והמזגן לא עבד מספיק בשביל לקרר את האולם בו נערכה הארוחה (והיה מדובר ב-24 איש, לא 60 כמו שהם אומרים שניתן להזמין לשם!) כך שהאנשים פשוט ברחו משם עוד לפני הקינוחים. בנוסף אזור הגינה לא היה 100% נקי ועדיין היה קקי של ציפורים וכאלה (יש להם טווסים בחצר).גלי גם המליצה לנו על מעצבת בשם דלית שאף פעם לא זכינו לשירותיה כי למרות שרדפנו אחריה היא חזרה אלינו רק פעמים בודדות. באימייל הראשון היא הציעה רעיונות כלליים לעיצוב המקום אבל אחרי שדיברנו עם השף של הקייטרינג הסתבר שהוא מארגן כמעט את כל מה שהיא הציעה לעשות! יום לפני החתונה גלי אמרה חבל שלא לקחנו את שירותיה של דלית מה שהביא לי את הרושם שגלי ניסתה לארגן עבודה לחברה שלה שלא תעשה כלום אבל תקבל כסף על עבודה שגם ככה עושה השף.ויש לי גם כמה מילים טובות על הטירה, רק חבל שהן כל כך מעטות. המקום מאוד יפה ומשרה אווירה מאוד נעימה ורגועה. גם לצילומים המקום מוסיף מאוד! לדעתי האישית, היופי של המקום לא שווה את היחס השפל של בעלי המקום.

Sabagit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
בחרנו ב"טירה" כמקום לבלות בו את ליל הכלולות שלנו ואת הלילה שאחריו (סופ"ש) ויצאנו משם בתחושות מעורבות.מצד אחד, מדובר בטירה צלבנית יפיפיה מוקפת גן מקסים והמקום מושקע מאוד. אגב, הצטלמנו שם לפני החתונה והתמונות יצאו מדהימות! הסוויטה שלקחנו ("הוורודה") היתה מהממת, מאוד שונה מכל צימר שהיינו בו בעבר. אין ספק שלמקום הזה יש פוטנציאל להיות גן עדן לליל הכלולות ולסופי שבוע בכלל. אבל היופי של המקום קצת הועם בגלל דברים קטנים שהתגלו תוך כדי.ראשית, מבירור שעשינו מבעוד מועד הסתבר שארוחת הבוקר לא מוגשת במקום אלא בבית קפה בתחנת דלק בכניסה ליישוב, שיש ל"טירה" הסדר עם בעליו. בית הקפה הזה התגלה כרחוק מלהיות פרטי והולם את האווירה שבגללה בחרנו בטירה עצמה. כששאלנו לגבי אפשרות לארוחת בוקר במקום נאמר לנו שזה אפשרי בעלות של 200 שח לזוג (!!!). בהתחלה שקלנו בחיוב, רצינו לפנק את עצמנו בבוקר שאחרי החתונה בארוחת בוקר "עד הבית", אך בסוף ויתרנו בגלל המחיר. אבל כנראה שהם לנוחיותם שכחו לרשום לעצמם שויתרנו ובבוקר שאחרי החתונה הארוחה כבר חיכתה לנו על השולחן מחוץ לחדר... אז כבר לא העמדנו אותם על טעותם, פשוט התיישבנו ואכלנו, אבל קשה לומר שהארוחה הצדיקה את המחיר המופרך (לצורך העניין, קשה לי באופן כללי לחשוב על איזושהי ארוחת בוקר שתצדיק מחיר כזה...).מאוחר יותר גם גילינו שאם קצת מסיטים את הוילון רואים שהחלונות מלאים לכלוך וכתמים שלא נוקו כבר כמה חודשים (לפחות). כמו כן, לא על כל החלונות היו וילונות, כך שהתעוררנו בבוקר הרבה לפני שרצינו בגלל האור שנכנס. בקיצור, התחושה היתה שלא משקיעים במקום הזה רמה של תחזוקה ושל שירות כפי שציפינו תמורת הסכום ששילמנו. אגב, אם אתם רוצים לצאת ולהכנס ליישוב, גם בשעות הלילה, בכל פעם כזו תצטרכו להתקשר לגלי כדי שתפתח את שער היישוב. ואני שואלת- על כרטיסים מגנטיים לאורחים שמעתם?לסיכום, המקום עצמו מקסים ויש לו המון פוטנציאל, אבל תחת הסטנדרטים הנוכחיים הוא ממש לא מספק תמורה לאגרה.

ymoran00   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
ממש לא מתאים לליל כלולות - מצוין כצימר ביום רגיל, אבל לא כשאתם מגיעים באמצע הלילה, שיכורים וסחוטים מעייפות.הסיבה העיקרית: מסתבר שמעל המיטה ממוקם חלון שמש (לא על הקיר - על התקרה ממש!). ברגע שזורחת השמש מוצף החדר באור יקרות... ישנו רק 4 שעות אחרי החתונה והיינו גמורים לגמרי. לא הצלחנו להינות מכלום וברחנו משם מהר ככל האפשר בשביל לישון בבית.כשדיברנו על כך עם בעל הטירה, הוא התרעם ואמר שהיינו צריכים לדעת את זה לפי התמונות באתר. אז א) אם זוג אומר לך שהם מגיעים ב-3 בלילה, מחובתך לומר את הנתון הזה, ו-ב) לא מצאתי באתר שום תמונה שמראה את המפגע. אתם מוזמנים לחפש.ובלי קשר - המקום לא מתאים לכל מי שהוא מעל 1.70 מ' (אני התנגשתי בתקרה כל הזמן ובמשקופים של הדלתות), ונוכחות של טווס מיוחם במרפסת החדר שייבב כל הזמן באוזניים שלנו לא תרמה להאנג-אובר...