כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

סטודיו עלמה - שמלות כלה וערב

סטודיו עלמה - שמלות כלה וערב

שמלות כלה
טלפון:098914505
94
98 מתוך 100
לפי 61 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Maya   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגעתי לקרן אחרי ששמעתי ים המלצות ובלי ניסיון בכלל במדידות שמלות כלה- וקרן ראתה אותי וישר ידעה איזו שמלה לשלוף לי- השמלה הראשונה שמדדתי הייתה גם האחרונה- הבחירה המדויקת בשבילי😍קרן הייתה כל כך מקצועית ונחמדה, החוויה של בחירת שמלה הייתה לי מדהימה וכיפית.ממליצה בחום על סטודיו עלמה!!!!!
הצג עוד

דורה   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
100 מתוך 100
השרות שקיבלתי היה אדיב עם המון סבלנות והחשוב ביותר השימלה יצאה מהממת עדינה ויפה

רעות   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
היה מושלםם, הגעתי לחוצה ולא ידעתי אם אמצא משהו שאני יאהב וישרר קלטתי שמלה מושלמת והצוות בכלל נתן אווירה טובה וחמה!פשוט וואוממליצה בחום!!
הצג עוד

orit   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
במילה אחת- מושלם. הצוות בסטודיו מקסימות ויודעות בדיוק מה להמליץ, איך לתקן את השמלה, לתת תחושה נהדרת וחגיגית והתופרת מדהימה. התאימו לי את השמלה בדיוק אלי ונשארתי איתה כל הערב וקיבלתי אינסוף מחמאות עליה. עצובה שצריכה להפרד ממנה. גם אמא שלי התאימה אצלן את שמלת הערב והיתה מרוצה מאוד. הסטודיו המושלם לשמלה צנועה אבל יפה, וממש לא לדתיות בלבד .
הצג עוד

moria   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
הכל התנהל בצורה מאד מקצועית מהתחלה ועד סוף. הרגשתי שיש רצון ונכונות לגרום לי להיות הכי שלמה ומרוצה. גם אם זה כרוך בתיקונים חוזרים.
הצג עוד

רוני   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי עם חששות כי ידעתי בערך איזו שמלת כלה אני רוצה אבל לא במדוייק. המעצבות המהממות של סטודיו עלמה ריגשו אותי והיו שמחות בשבילי כל הדרך עד המדידה האחרונה שהורידה ממני את כל החששות!
הצג עוד

שירן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
סטודיו עלמה זה המקום הראשון שהגעתי לחפש בו שמלה, מהרגע הראשון קרן והצוות שלה היו שירותיות, נעימות ומקצועיות! הן לא נתנו לרגע תחושה של לחץ! גם שקרה שיומיים אחרי מדידה הרגשתי לא שלמה ורציתי לבוא למדידה נוספת הם קבעו לי פגישה לפחות משבוע אחר כך בתחושה הכי טובה שיש❤️ מעבר לכל המחמאות על הסטודיו המדהים השמלה הייתה נוחה בטירוף! לא החלפתי אותה כל הערב והיא לא הגבילה אותי בכלום😍
הצג עוד

Hadas   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חוויה מדהימה, הגעתי לשם בלי שמץ של מושג מה אני רוצה, ויצאתי עם שמלת כלה שהיא בול אני
הצג עוד

Mor Goren   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
פרט לעובדה שהשמלות בסטודיו עלמה פשוט יפיפיות, החוויה שם פשוט נהדרת! ממש נהניתי למדוד שמלות כלה. הם הסטודיו היחיד שהייתי בו וישר סגרתי. כל העובדות כל כך נעימות ויודעות להציע שמלות מדויקות בהתאם לסגנון שאני אוהבת אבל גם לפי מה שמתאים. ביצעו את התיקונים והתוספות בצורה מעולה והקשיבו לכל הבקשות שלי. ואין מה להגיד, זו שמלה פשוט נסיכותית ובאמת הרגשתי בה נסיכה וקיבלתי מחמאות על כמה שהיא מושלמת, גם אחרי החתונה:)
הצג עוד

ציפי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אחרי שמדדתי כמה שמלות בסניף במעלה שומרון, קרן הבינה את הטעם שלי ואמרה שיש שמלה שבטח אוהב ברעננה. כמה שהיא צדקה! אהבתי את השמלה מאוד אך היא היתה לי מעט יקרה, הצוות קלט ובא לקראתי במחיר. איך ששמתי את השמלה התאהבתי. ניסיתי עוד כמה שמלות וכל פעם חזרתי אליה. היחס בסטודיו היה מדהים, מפרגן ונעים. היה לי כיף להגיע כל פעם. במיוחד שבתקופת הקורונה הכל כ"כ מורכב ומלא בחוסר וודאות. טליה, שרון וקרן נתנו תחושה טובה, הבינו את הראש והיו מהממות לאורך כל הדרך. השמלה הייתה מטריפה והרגשתי איתה מדהים!! עד היום אני עוד מקבלת מחמאות מכולם!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up