כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ננוצ'קה
0
69 מתוך 100
לפי 4 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
SoniC   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
80 מתוך 100
אתמול חגגנו מסיבת אירוסין לחבר בננ'וצקה. אמרנו לעצמנו שיש למקום קטע מגניב. המקום מגיש אוכל טבעוני מהמטבח הגרוזיני, לא משהו שרואים כל יום. חשוב לציין שאם אתם אוהבים לאכול הרבה לא בטוח שזהו המקום בשבילכם. כיאה לטבעונים אמיתיים, אין בשר ואין גבינות אבל יש הרבה תחליפים מעניינים. היינו שולחן גדול, כ-25 אנשים והזמנו די הרבה מנות. אני באופן אישי הזמנתי כיסוני תרד שהיו מעט תפלים. הרבה מאוד מהנוכחים הזמינו חצ'פורי, ונראה שהם די מרוצים ממנו. השירות והיחס שקיבלנו היו מצויינים! היו חסרים לנו מקומות והמארחים והמלצרים דאגו לארגן לנו עוד שולחן ברגע שיכלו ובכללי דאגו להיות זמינים ונגישים לכולם. בנוסף, לכבוד הזוג, פינקו בשני קינוחים. משהו מעניין שהזמנו היה וודקה גרוזינית - צ'צ'ה. ריח חריף של אלכוהול שעושה את העבודה. בפנים כבר התחילה מסיבה עם אנשים על הבר ונראה שהייתה במקום אווירה מעולה. רוב האנשים סיימו לאכול והמקום קיבל תפנית חיובית והפך מאווירה של מסעדה לאווירה של פאב חי ונושם. לסיכום, מבחינת אוכל, היה בסדר. מצויין לטבעונים וצמחונים. פחות לקריניבורים.
הצג עוד

גלילבארי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הייתי עם בעלי בערב רביעי שעבר במסעדה. העלו אותנו בתחילה לגלריה אבל אז התברר לנו כי מעשנים שם ואני בהיריון. ברגע שהתגלתה הטעות מנהלת המסעדה עשתה כל מה שיכלה כדי למצוא לנו פתרון הולם. תוך דקות ספורות מצאו לנו שולחן במסעדה, פיצו אותנו בשתיה ובמאפה מעולה. האוכל היה מהמם. היינו לפני כשנה בגאורגיה בטיול והמסעדה ממש מתחרה עם המקור הגאורגי. אכלנו את האנטיפסטי שהיה ממש מעולה. יש כל הערב די ג'י מעולה וכל האורחים רוקדים בכיסאות. יצאו מאושרים ומחייכים מהנאה! חוויה מומלצת מאוד! מדליק לגמרי!
הצג עוד

limorben   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
הצג עוד

Lior Sion   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
לננוצ'קה שתי זהויות: מסעדה ובר. בתור בר היא לא רעה, בנויה היטב ומבחר המשקאות לא רע בכלל. אבל אתמול היינו שם בתור מסעדה, וקצת התאכזבנו. סלט ירקות כפרי היה טעים למדי כמנת פתיחה. הצ'אדי קצת שומני אבל לא רע. בסה"כ כמה אפשר לטעות עם עגבניות ומלפפונים? הקולאשי (תבשיל בקר באגסים, יין אדום, ירקות שורש וגרידת לימון) היה קטן (בטח יחסית למחיר, 72 ש"ח) ולא מיוחד. הבשר היה לא יותר מבסדר, האגסים לא ממש טעימים. ירקות השורש היו לא רעים, אבל לא נראה לי שזה עיקר המנה.הצ'קפולי (תבשיל קדירה של בשר כבש ברוטב יין לבן עם טרגון ושזיפי בוסר) היה אפילו פחות טוב - הטרגון מורגש מאוד (בניגוד למה שהמלצרית אמרה, שהוא כמעט ל מורגש), הכבש לא ממש טעים, וכל המנה הזו לא היתה מוצלחת לדעתנו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up