כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
ג'ינג'ר צלמים
96
98 מתוך 100
לפי 306 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 3 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shlomi   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
את רוני אני מכיר עוד מחברים שהמליצו מהיום הראשון שהייתי אצלו רציתי שהוא יהיה אצלי ורק הוא ולא עובדים שלו.השירות שלו באירוע היה מושלם עדין סבלני וכל מה שרצינו , כשקיבלנו את האלבום היינו בהלם טוטאלי איזה איכות איזה רמה ואוו ואוו אין מילים אין ספק שרוני יהיה תמיד בשמחות שלי . הצוות אדיר ועשה עבודה מעולה מעולה ואוו
הצג עוד

עמית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הבחירה הכי טובה שעשינו בחתונה זה ללא ספק ג’יגנר! מהרגע שנכנסנו למשרד היה איתו חיבור וידענו שנסגור אותו , כל הליווי עד החתונה היה באווירה טובה , יחס טוב וזמינות תמידית! ביום החתונה הצוות של גיגנר ורוני המטורף פשוט היו מושלמים נהננו מכל רגע העבירו לנו את היום הכי כיף שיש עם סבלנות ברמה הכי גבוה , תמשיכו בעבודה הטובה שלכם וביחס הטוב ולשמח עוד הרבה זוגות ביום המאושר שלהם ❤️אוהבים עמית וליאור 🙏
הצג עוד

מאור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
אני ואשתי התחתנו ב04.09.22, אני חייב לציין שמהרגע הראשון היחס שקיבלנו מג'ינג'ר היה יחס מדהים וסבלני.רוני שאיתו סגרנו את כל הצילום, היה זמין בכל שעה והיה אדיב במיוחד.סרט החתונה יצא מושלם והאלבום מדהים, אני ממליץ בחום לכל מי שמתלבט לסגור איתם אירוע אני מבטיח שלא תצטערו.
הצג עוד

Liran   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
שירות מדהים מכל הצוות בלי יוצא מן הכלל!!בין אם זה בליווי של לפני היום הגדול, ביום עצמו וביום שאחרי!תודה רבה לרוני, שולי ותומר שבאמת עשו את הכל כדי שתהיה לנו את המזכרת הכי איכותית מהחתונה שלנו!בלעדיהם זה לא היה אותו דבר! תודה רבה על הכל!ועל איכות הצילום אין בכלל על מה לדבר…. מספר 1 בתחום ללא ספק!!
הצג עוד

efratshabi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לכל צוות ג'ינג'ר הפקות, אכן השורש הייחודי רב עוצמה! הגעתם אלינו מתוך חלום, לצלם, להנציח, לתעד, לעבור איתנו מסע של חוויה של פעם בחיים. ואז החלום ניפגש עם המציאות ופתאום הכל חשוף כל כך. ביתינו שהפך ללסטויו, תאורה, פלשים, מצלמה, הסרטה ותמונות. הגינה והחצר הפכו לשדה תעופה של זויות צילום, והאווירה לפנתאון. תודה גדולה שבחרנו בכם. מהרגע הראשון היה לנו קליק איתכם. תודה על יום צילומים מרתק תודה על הגישה הניפלאה, העדינות והמקצועיות, היחס האישי שבזכותכם גרמתם לארוע מדהים שלא ישכח לעולם שפו אחד גדול מאמנון ואפרת בן-צור
הצג עוד

שני   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
וואו מאיפה מתחילים !!! מהמפגש הראשון אצל רוני היה פשוט מושלם , האווירה והיחס . עשינו טראש ונהננוו מכל רגע !!!!! בחתונה הצוות היה מושלם נתנו יחס אישי למשפחות שלנו , לא הפסיקו להרים לנו בתור זוג ודראגן לכל הפרטים הקטנים שניהיה הכי מושלמים שאפשר !!!! הצחיקו , עשו כיף , דאגו לצלם את כל המלווים והמשפחות ועשו את ההורים שלנו כמו מלך ומלכה וזה היה פשוט מטורף , אין אחד לא מחמיא על הצלמים שלקחנו , אנחנו הכי מרוצים שיש !!!!!!!!
הצג עוד

sigal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אין יכולת לתאר את השירות האדיב היחס החם הסבלנות והמקצועיות ואכות התמונות
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את ג'ינג'ר צלמים ובמיוחד את רוני שלנו אנחנו מכירים עוד מילדות.. ברגע שסגרנו אירוע לא חשבנו פעמיים וישר אמרנו שאנחנו רוצים את רוני כצלם שלנו וללא ספק לאורך כל הדרך של הצילומים לא התאכזבנו לרגע. מעבר למקצועיות ולכישרון של הצוות של ג'ינג'ר האווירה, היחס, השירות נותנים לכם אפשרות להיות כל כך רגועים וקלילים בזמן הצילומים... הם הפכו את החוויה של החתונה לחוויה כל כך מדהימה וכיפית (:
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לפגישה דרך המלצה של משפחה והאמת שהיה חיבור שונה מרגש וכיפי מכל השאר. אנחנו זוג קצת בישיין ולכן היה חשוב לנו מאוד ההרגשה האישית הפתיחות והחיבור, רוני והצוות ידע בדיוק איך להכווין אותנו והזוכות יש לנו זכרונות יפים מהחתונה לארץ דרך מאוד ארוכה עקב דחיות של הקורונה רוני תמיד היה לצידנו הבין תמך ועזר מכל הלב !!
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אל רוני הגענו דרך המלצות של חברים וכבר בפגישה הראשונה הרגשנו חיבור מיוחד איתו. רוני והצוות המדהים שלנו היו כמו אחד מהחבר'ה שלנו לאורך כל היום המיוחד. הם גרמו לנו להשתחרר ולהרגיש הכי בנוח להצטלם ובדיוק ככה גם יצאו התמונות וזה הכי שווה שיש. לגמרי ממליצים !!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up