כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

פלאנט ספא

פלאנט ספא

ספא
50
55 מתוך 100
לפי 5 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
קוביכ   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
זוועה במילה אחת. הזמנו יום טיפולים במקום בחול המועד סוכות. עוד לפני ההגעה שינו לנו בטלפון את התנאים . הגענו מב"ש לת"א לחגוג לאשתי יומהולדת. לצערי בגלל פקקים בחול המועד סוכות אחרנו בחצי שעה. דאגנו לעדכן כל הזמן כי אנו מאחרים. כאשר הגענו אמר לנו יובל המנהל כי הוא לא יכול לקבל אותנו וכי לא יודע מתי ובאיזה יום יוכל לתת לנו את הטיפול. עוד ציין, ביחסו המזלזל מבלי להבין אותנו ולנסות לבוא לקראתנו כי הוא גם יחייב אותנו דמי ביטול למרות שלא ביטלנו. לא רק זה. עוד הוסיף ואמר כי גם אם אחד מילדינו היה חולה באופן פיתאומי הוא עדיין היה מחייב אותנו כי זה לא מעניין אותו. אני כרגע בתביעה משפטית כנגדו. פשוט יחס מזלזל של יובל. אדם קטן שלא רואה את הלקוח. חבל כי סה"כ זה עסק שאמור לספק הנאות ללקוחותיו. ביזיון.
הצג עוד

karin a   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגענו לפלאנט ספא בעקבות המלצה של חברה שהיא לקוחה של המקום כבר הרבה זמן. המקום ממוקם בלב נווה צדק, בכיכר סוזן דלל ולאחרונה עבר שיפוץ. כבר מהרגע הראשון התרשמנו מהעיצוב המדהים, שמשרה אווירה של מקום מיוחד ואקזוטי. החלל היפהיפה עם החלונות הגדולים, השנדליר ורהיטי העץ העתיקים עושים את העבודה. התקבלנו ע"י צוות המקום שהיה ידידותי ונעים. קיבלנו פינוקים קטנים והסברים על הטיפול. גם הטיפולים היו מצויינים, אנחנו אוהבים מסז'ים ובהשוואה להרבה מקומות אחרים בהם היינו, קיבלנו בפלאנט ספא טיפול מקצועי ומשחרר. נהנינו מהסאונה וסיימנו את החוויה עם ארוחת בוקר במסעדה שהייתה טעימה וכייפית. בקיצור - חוויה מדהימה שאנחנו ממליצים עליה לכל אחד. אנחנו בטוח עוד נחזור לפלאנט ספא. דרך אגב, במקום קיים שירות VIP, כלומר ניתן להירשם כמנויים ולקבל מחירים מוזלים עבור הטיפולים. אהבנו!!!  
הצג עוד

koka   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הוזמנתי ע"י זוגתי לבוקר של פינוק בנווה צדק (הפתעה). הבוקר התחיל בארוחת בוקר בקפה מטינה אשר היתה טעימה ונעימה ולאחריה נכנסנו לפלנט ספא אשר ממוקמת בתוך מתחם סוזן דלל . כבר בכניסה קיבלו אותנו בצורה נעימה להפליא אשר כללה פינוקי שוקלד משקה תוך כדי מילוי שאלונים. האמת שהמקום עשה שינוי מדהים בחדרי הטיפולים והמלתחות והבנו שהמקום נפתח מחדש רק לפני 10 ימים. הטיפול היה מקצועי מאוד ובאוירה נעימה להפליא. תודה רבה לצוות פלנט ספא
הצג עוד

Lior Sion   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
הספא ממוקם בנווה צדק ומנסה למתג את עצמו כספא איכותי במרכז תל אביב - ואכן, המקום קנה אותנו. בגענו שלושה אנשים לטיפול בשבת, בתל אביב, ליד נווה צדק. מה רע? המסביב פשוט לא תקתק. אמרו שיחזרו אלינו בשישי כדי לקבוע סוגי מסג', לא חזרו ואז הפילו עלינו מה שהיה באותו רגע למרות שאחד מהם לא היה מה שרצינו. לא היו מספיק מגבות, לא היו חלוקים, היו רק שתי מקלחות לאחר הטיפול והיינו שלושה אז נאלצתי לחכות, בלי חולצה כי הכל מלא שמן, בחוץ. לא היה איפה לשבת בנוחות - רק ספסל עץ. במקלחות לא היו עוד מגבות, לא היה שמפו ומרכך.. בקיצור - לא רציני. וכל זה יקר, יקר. הטיפולים עצמם גם לא היו הטובים שקיבלנו. שלי היה ממוצע ביותר, ולא הוציא אותי משוחרר יותר מהרגיל. לרוב לאחר טיפול של שעה ורבע (אצל טלי) אני מפורק - לא כאן. גם השאר לא יצאו מרוצים - הגב נתפס, שמן בעיניים, וכדומה. אמרתי כבר שהיה פשוט יקר מדי בנוסף?
הצג עוד

מ.א   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
חיפשתי ספא באווירה שונה באזור ת"א. נתקלתי בתמונות של פלאנט ספא באתר המרשים שלהם, והזמנתי לי ולבן זוגי בהפתעה טיפול זוגי ביום האהבה. ואכן ההפתעות לא חדלו להגיע.. 1. מההתחלה הסתבר שעשו על ההזמנה שלי דאבל בוקינג בטעות והודיעו לי שלא מאשרים לי את השעה, למרות שעשיתי כבר את הסידורים של מסעדה וכו' סביב הספא . בסופו של דבר ולאחר הבעת תרעומת מצידי- הסכימו לאשר את ההזמנה כפי שבוצעה מראש. 2. כשהגעתי למקום גיליתי שהוא שונה לחלוטים מהמקום המוצג בתמונות. מסתבר שהתמונות האלה צולמו לפני כמה שנים טובות , לפני שהמקום עבר שינוי (!)ושטחו קוצץ לדעתי ביותר ממחצית וכעת הוא מזערי, מאכזב, פשוט צינוק. כך שהפרסום שלהם הוא פשוט בבחינת הונאת הציבור !! אבל זה עדיין לא הקטע הטוב ביותר.. 3. במהלך שהותי שם נכוויתי ברגלי מסילון אוויר לוהט בסאונה הרטובה. בתמימותי הנחתי שזה יעבור והלכתי הביתה. יום למחרת הכאבים גברו, וצמחה לי שלפוחית במקום הפציעה, בגודל של אגרוף. נבדקתי בדחיפות אצל רופא חירום שאבחן את הכוויה בדרגה 2 (!). כמובן שמיד התקשרתי למקום כדי לעדכן על המקרה ולוודא שדואגים לבדיקת הסאונה למען שלום המטופלים הבאים. מאותו יום עברו 3.5 חודשים. הם לא טרחו להתקשר אלי מיוזמתם אפילו לשאול לשלומי , ולא פיצו אותי עד עצם היום הזה על עלות הטיפול ה"מהנה" ועל עוגמת הנפש. על אחת כמה וכמה -אפילו זיהיתי נימה משפילה של ציניות וספקנות באמיתות דבריי ממי שהזדהתה כמנהלת המקום (מיכל) . ניסיתי להשיג את הבעלים אבל מסתבר שהם גרים בחו"ל. נכון להיום אני עדיין מנסה לפתור את הנושא מול חברת הביטוח שלהם, בטלפונים חוזרים ונשנים מצידי בלבד ומקווה שהנושא יסתיים מתישהו בקרוב. בכל מקרה יום האהבה הפך ליום האכזבה והחוויה הזו , במקום להשאר כזכרון רומנטי, השאירה בי צלקת בכל מובן אפשרי. למענכם- פשוט התרחקו מהמקום הזה, עד שייסגר סופית.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up