כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

נענע
95
98 מתוך 100
לפי 4 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
יעל   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
עשינו השוואת מחירים של תאורנים באיזור חיפה וספקים נוספים שדיברנו איתם המליצו על אורן, גם הקיייטרינג שלנו. נפגשנו איתו והסברנו על הדרישות שלנו גם ללטקס וגם לריקודים וגם פריסת אורות הפרילייסט הרבים שתילנו. אורן גם בא לעזור לנו ולייעץ כשנתקענו ביומיים שלפני החתונה. היות והוא היה קרוב למיקום האירוע היה לו מענה לכל דבר שהיה חסר . הוא מקצועי ונהדר ממליצים עליו בחום.
הצג עוד

רוני ויואב   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
עשינו חתונה בבריכה באלון הגליל לפני שבועות באופן עצמאי. אורן עשה לנו את התאורה וההגברה בחתונה.אורן קלע בדיוק לטעמנו וענה על כל בקשותינו בנוגע לתאורה שהייתה מאוד יפה והוסיפה לאירוע וכן להגברה. אורן וצוותו עבדו בצורה מקצועית לכל אורך הדרך ותרמו להצלחתו של הערב הבלתי נשכח שלנו.
הצג עוד

טל ועמי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
עשינו חתונה בהפקה עצמית.אורן בא לאתר, ראה ובדק, נתן מייד הצעה ואמר לנו כמה תעלה כל תוספת. אח"כ ביקשנו ממנו טלפונית תוספות (מסך, הגברה לחופה).ביום הארוע - הכל תיקתק. האמת שכל הארוע לא היה צריך להחליף איתו או עם הצוות שלו מילה - הכל פשוט עבד למופת, ובעיקר ירד לנו מהראש.
הצג עוד

odedgal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
עשינו חתונה קטנה בחצר של ההורים. חיפשנו מישהו שיבצע עבורנו את כל עבודת תשתית החשמל לאירוע ולספקים השונים. אורן מנענע הפקות היה מדהים מהרגע הראשון. הוא הגיע לחצר בדק מה אנחנו רוצים ומה ניתן לעשות, שמר על התקציב הכספי שלנו לפי יכולתנו ועזר לנו להרים אירוע מושלם. אורן דאג לתאורת שטח דקורטיבית שהפכה את הגינה לגן אירועים של ממש. דאג לוודא עם כל הספקים מה דרישותיהם ומילא אותן על הצד הטוב ביותר. מערכת ההגברה הייתה איכותית והעבודה מקצועית. אפילו המבוגרים לא התלוננו על רעש כי מערכת הסראונד הייתה פשוט מעולה. ברחבת הריקודים אורן הציב תאורת ריקודים מה שתרם לאווירה של מסיבה ולתחושה של שמחה. החופה הייתה מוארת מאוד כך שהצלמים יכלו להגיע לרמת תמונות איכותיות מאוד בתנאי השטח ששררו. בקיצור עבודה מקצועית ויחס אישי לכל אורך הדרך.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up