כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

גורדו - מתחם האירועים של תל אביב

גורדו - מתחם האירועים של תל אביב

מסעדות לאירועים
טלפון:054-6647170 אריאל
89
86 מתוך 100
לפי 14 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
יעל ודור   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
זה המקום להתחתן בלי ספק - פשוט מעולה!!! כל אחד מהאורחים שדיברנו איתם אמר שהמקום היה הצגה - נראה מדהים, אוכל טעים בטירוף ובלב תל אביב. הגענו אל המקום בהמלצות חמות מאוד של חברים אחרי בירורים במספר מקומות וניסיון לארגון חתונה בשטח פתוח. עשינו אירוע בהתראה קצרה מאוד (תוך 3 שבועות) בזמן הקורונה ורונן (מנהל המקום) גרם להכל להפוך לפשוט. הוא היה מאוד קשוב אלינו לאיך אנחנו רוצים את האירוע, אבל נתן הרבה מהניסיון והדעה האישית שלו. הוא נתן לכל בקשה ושאלה שלנו המון משקל והיה מאוד זמין. בכללי הגורדו בנוי בצורה מאוד גמישה לאופי אירועים וכמות משתתפים כך שהרגשנו שיכולנו באמת לעשות מה שאנחנו רוצים - עם מענה גם למשפחה הרשמית וגם לחברים הזורמים. בנוסף, רונן היה אמין, מתחשב והוגן בנושא המחירים ובנושא חוסר הודאות של הקורונה. תוך כדי האירוע, בעזרת הצוות הנפלא שלו הכל תקתק בצורה נהדרת ויכולנו להתרכז בפשוט להנות. החברים ממש התרשמו מזה שהאירוע בתל אביב ולא במקום רחוק - כך שכולם הגיעו ממש בזמן, נשארו הרבה אחרי השעות הסטנדרטיות והודו לנו מאוד על זה כל הזמן ובגורדו זה אפשרי במחיר לא בשמיים בכלל. מעל הכל - הרגשנו שבאמת אכפת לו מאיתנו והוא לא עושה את רק בשביל לחלוב מאיתנו כסף - מה שגרם לדברים להיות כל כך טובים ואמיתיים. בקיצור - אל תתבלבלו ולכו על המקום בלי שאלה בכלל. המון המון מוזמנים מסכימים - זו החתונה הכי טובה שהיינו בה אי פעם.
הצג עוד

Inbar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
עומר ואני התחתנו ב-7.6 בגורדו שבטיילת חוף גורדון בתל אביב. החתונה מנתה 300 אורחים והיתה מה שנקרא "חתונת קונספט". רונן, איש הקשר לאירועים במקום, שהוא אחד הבעלים ומי שמנהל אותו, זרק רעיון לנצל את העובדה שהתאריך הנבחר הוא יום שישי ולמחרת ערב שבועות אז.... בואו נזמין את כולם בשישי אחה"צ, כשהבריזה מהים מושלמת, נבקש מהם לבוא בלבן (שבועות, בכל זאת), נעשה חתונה הפוכה כי הרבה יותר כיף לאכול ברגוע ובאור, נבחר תפריט חלבי על בסיס דגים, פסטות, סלטים ומה לא, ואז נערוך את החופה בשקיעה על הדק בטיילת, ממש מול הגורדו וכך נהנה מהחופה עם הרקע הכי יפה שאפשר להשיג (זה השלב שבו אני מודה שכל הוויז'ן של החתונה הוא שלו, אני רק זרמתי ;)). החתונה בגורדו הרגישה שהצלחנו להנות מכל העולמות: להישאר בתל אביב, בקרבת הים, לקיים את החופה בשקיעה (כשמאחורינו התמונה הכי יפה ביום - ציטוט של כמה מהאורחים), לזכות בשטח עצום ומעניין בעל מספר מפלסים לאירוח של 300 מוזמנים וגם לקבל רחבת ריקודים. המקום בנוי בצורה מושלמת לקיים חתונה גדולה לצד חתונה קטנה יותר, משום שלא חייבים לעשות שימוש בכל המפלסים ובאולם הפנימי. קיבלנו פידבקים מטורפים מהאורחים – אמרנו שהחתונה בווייב משוגע, שהם מעולם לא היו בחתונה כזו, שהכל נורא יפה כי הוא בלבן, שהאוכל היה מושלם (עוד דבר חשוב לציין - מי שזורם על חתונה לא כשרה יהנה מפלוס מדהים של קינוחים מטריפים, ראו בתמונות). ההתנהלות מול רונן היתה לא רק חלקה וטובה אלא ממש כיפית! הרגיש כאילו חבר עוזר לנו להוציא את החתונה לפועל, חבר שאפשר להציק לו ואין דבר כזה חוסר נעימות, חבר שדואג, שמכיר הרבה יותר טוב ממך את המקום, את הכמויות הדרושות, את השוק הזה, את הסטטיסטיקה, את הווייב.. מי לא היתה רוצה שחבר ילווה אותה לקראת אירוע כזה? תמיד אהבנו את הגורדו אבל אין ספק שעכשיו תמיד תהיה לנו פינה חמה בלב למקום, לרונן, לצוות. אשמח לפרט, לקשקש או לענות על כל שאלה!
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
רונן היקר, המלים האלה נאמרו כבר מכל כיוון, מכל גורם ובכל תזמון אפשרי-אתה אלוף. תודה מעומק הלב על אירוע חתונה מדהים בגורדו. מן הפגישה הראשונה איתך חודשים לפני החתונה, ולאורך תהליך מתמשך עד לחתונה, הפגנת אנושיות, חברות, רצינות, וסבלנות עד אין קץ. אנחנו לא היינו קלים בכלל. באנו עם דרישות ורצונות, שאיננו חושבים שבמקום אחר היו מוכנים להכיל אותן. הקשבת לכל בקשה, רשמת לעצמך כל נקודה- אם בנושא האוכל, אם בנושא סידור המקום, אם בנושאים אחרים. עצותיך והערותיך היו תמיד שקולות ונכונות. היו לנו חששות לגבי גודל המקום לעומת מספר האורחים הרב יחסית ולגבי סידורי הישיבה- פתרת לנו כל חשש, הדגמת וצדקת. שלחת לנו סרטונים, אירחת אותנו מספר פעמים לטעימות, הסכמת לכל שינוי שביקשנו, והתאמת את עצמך ואת המערכת כולה עבורנו. לא מובן מאליו בכלל!!! היית קשוב, אוהד וסובלני. גם ביום האירוע- דאגת ופיקחת על כולם ברוח טובה, בחיוך ובנועם. מהספקים השונים קיבלנו הודעות וטלפונים שהם לא נתקלו בשיתוף פעולה כזה בשום אולם חתונות. אנו מודים לך על הכל רונן. כמו שאמרת לנו לא אחת- It takes two to tango להצלחת האירוע, אבל אתה הובלת הכל מתוך אהבה ודאגה כנה להצלחתו. היית שותף ויועץ בכל התלבטות. אפילו איש חיצוני לביקורת לא היה נחוץ, כי היית שם לתדרך ולבדוק שהכל יפעל בצורה הטובה ביותר. פרטים נוספים: חתונת שישי אחה"צ בסוף מאי, חופת שקיעה, כ- 320 אורחים בפועל. צוות הגורדו אלופים והאוכל היה מעולה. מורידים את הכובע וממליצים בחום רב על אירוע בגורדו, ומאמינים שנתראה גם באירועים אחרים שלנו (:
הצג עוד

Ronen   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
מיקום מנצח , אוכל מעולה , שירות טוב מאוד
הצג עוד

wedding.mikaroy   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
במאי 2017 בשישי בצהריים, ערכנו את החתונה הכי מקסימה בגורדו, בחוף גורדון תל אביב. האורחים הרגישו בחופשה, האוכל היה מעולה, השירות נפלא והאווירה קסומה. והתאפשרו סידורי חניה (בתשלום). אנחנו מאסנו בעיצובים מפונפנים ויקרים ובחירת צבע מפיות, אז אם מתאים לכם אירוע כיפי וקליל, זה המקום הכי מומלץ.
הצג עוד

Naama   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אם אתם מחפשים אירוע מושלם ומיוחד על הים- זה המקום!! התחתנו בחודש אפריל בגורדו . חיפשנו חתונה קטנה (180 איש), מיוחדת, קלילה וטעימה- ואת כל זה מצאנו בגורדו ויותר!! רונן אבני עושה עבודה נהדרת!!!! ליווה אותנו מהפגישה הראשונה, תמיד עם חיוך וכיף. הבין מיד מה אנחנו מחפשים וידע לארגן הכל בצורה הכי טובה שיכולה להיות!!! לאורך כל הדרך רונן דאג להכל ושאנחנו רק נהנה. המיקום- מושלם!!! מצד אחד עם התפאורה המושלמת- הים. מצד שני איזור סגור ונעים לריקודים. האוכל- טעים ברמות!! כל האורחים לא הפסיקו להחמיא על האוכל הטעים. מחיר - מחיר הוגן. שווה כל שקל. הצוות- מקסימים אחד אחד!!! בראשם רונן! ממליצים בחום 3> 3>
הצג עוד

Lilo   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אם באמת מתחשק לכם אירוע שונה, זורם וקליל שמצד אחד מכבד את האורחים המבוגרים שלכם ומצד שני מרגיש כמו הבילוי הכי טוב שלכם עם החברים שלכם אז הכל שם! אנחנו עשינו חתונת שישי צהריים ובאמת שלא יכולנו לבקש יותר טוב! הגענו עם תקציב לא גדול בכלל ורונן לא נתן לנו לרגע להרגיש שזה לא בסדר ובאמת עשה הכל על מנת להתאים את עצמו אלינו! גם במהלך הפגישות איתו של תכנון האירוע הוא היה קשוב ומקצועי. וידע לשאול את השאלות הנכונות, שאפילו לא חשבנו עליהם! רונן פשוט אדם נעים ונוח שנפגש איתנו גם בשעות לא פשוטות אירח אותנו בכל פעם מכל הלב. ודאג לנו לארוע מושלם. האוכל היה משובח( עד עכשיו אני מקבלת תשבוחות על המגוון והאיכות של האוכל) כמות מדהימה של מלצרים וברמנים ( לרגע לא עמדת בתור לקבל משקה) במהלך האירוע נשמרה רמה גבוהה של ניקיון וסדר. האווירה במקום היא פשוט קסומה וישר מכניסה את כולם למצב רגוע שמח ואוהב כולם פשוט הסתובבו עם חיוך על הפנים מאושרים ושיכורים ! בקיצור מומלץ בחום לכל מי שמאס בחתונות אולם מרדימות ורוצה קצת בריזה של ים אנשים מקצועיים אוכל הורס! והכי חשוב במחיר שפוי!!
הצג עוד

sikushl   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אנחנו הגענו אל הגורדו כשחיפשנו מקום לערוך בו אירוע ערב-מסיבה, לחברים בלבד. רונן היה איתנו לאורך כל הדרך ומהרגע הראשון הרגשנו שיש לנו כתובת ויש על מי לסמוך. סגרנו איתו בהתראה מאוד מאוד קצרה (בערך שבוע לפני האירוע) והוא היה זמין לכל הרצונות והבקשות שלנו, שלח לנו לפחות 3 הצעות מחיר לפי כל מה שביקשנו וכל הפעמים ששינינו את דעתנו... רונן גם מיד הסכים לבקשה שלנו להביא את האלכוהול הכבד בעצמנו כדי להוזיל עלויות, הם סיפקו לנו רק בירות ויין. אנחנו עשינו קבלת פנים וארוחת ערב על הדק בחוץ ומסיבה בתוך המתחם בפנים והכל היה פשוט מושלם! כשהגענו ממש שמחנו לגלות איך הכל מסודר ומעוצב יפה בלי שביקשנו כלום, האוכל היה טעים והמסיבה הייתה מעולה, המלצרים והצוות תקתקו לאורך כל הערב והאווירה הייתה כיפית וקלילה. מומלץ בחום!!
הצג עוד

loveisin   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
החלטנו להתחתן בגורדו כבר בחודש אוגוסט אחרי שקראנו ביקורת כיפית על המקום בתפוז. את החתונה ארגנו בתוך שלושה חודשים בעזרת רונן אבני, מנהל האירועים של המקום ואחד הבעלים. הוא זמין, הוא כיפי, הוא אחראי, הוא לארג' והוא דיווח לנו על כל אירוע שמתקיים במקום כדי שנספיק לחוות כמה שיותר ולטעום את כל מה שיש למקום להציע. מה שטוב בגורדו הוא שהם גמישים ויעילים, מטפלים בכל הפרטים הקטנים והמחיר הצנוע כולל הכל. כולל מע"מ, כולל בירה, יינות, קאוות, קפה כי זה בעצם בית קפה, ומשקאות קפואים. (צריך לשלם בנפרד למלצרים, ועל אלכוהול פרימיום כזה או אחר לפי בחירתכם)כלומר, אם מוותרים על שירותיהם של ספקים נוספים, הגורדו נותר המקום שיספק את כל צרכיכם. לקראת האירוע שלנו גם לוחות ה-דק הישנים של המקום הוחלפו בחדשים אז הכל נראה טרי. רקע - התחתנו בגורדו בסוף אוקטובר, ביום שמשי ונעים, בחתונה של כ-160 מוזמנים בבוקר יום שישי, "חלבית" על בסיס דגים וניוקי, עם כל הסלטים הנהדרים שמסביב. כמובן שלא הספקנו לאכול כלום בזמן אמת אבל האורחים היו מרוצים מהאוכל והראו לנו שהם לוקחים מנה שנייה ושלישית ומתנפלים על מגוון הקינוחים. השירותים היו נקיים וערוכים לכך. :)היתרון הכי גדול הוא שזו "כולה מסעדת חוף", לא גן אירועים מפונפן שכל יום נישאים בו זוגות אפורים, ולכן האירוע מרגיש נונשלנטי, לא מחייב, כיפי ומאוד לא שופוני. הסבתות נהנו, החברים השתגעו, וגם הקרניבורים לא אוכלים בשר ב-11 בבוקר, אז לא שמענו תלונה אחת. פשטות - ויתרנו על שירותי הרבנות ותקליטנים, ועל חלק הריקודים הטורדני שיש בכל אירוע, התלבשנו יפה והגענו במונית כי הלוקיישן פגזי - במרכז העיר, על הטיילת, עם נוף לים מכל מפלס. החלטנו לערוך את הטקס על הרמפה שבטיילת, לה באמת יש נוף לים, ולמרות שכמה עוברים ושבים התעניינו בסך הכל הוקפנו באנשים שלנו.היסטוריה - באמצע מבצע צוק איתן, רונן הזמין אותנו לחתונת שישי של אחר צהריים שהתבררה כאחד האירועים הכי כיפיים EVER. כולל 2 אזעקות אמת ויירוט בשמיים. גילינו שנקודת התורפה העיקרית של המקום היא החדר הפנימי. היתרון שלו הוא שבו אפשר להרעיש בלי חשבון ולעשות מסיבה, וגם לא לדאוג בשום צורה מתנאי מזג האוויר, אך כשמסיבה כזו מתחילה הקהל המבוגר נותר בחוץ, ואנחנו ויתרנו על הקרע הזה באירוע שלנו. כשאנשים החליטו שהם רוצים לרקוד לצלילי הפלייליסט שהרכבנו, הם פשוט רקדו איפה שהם לא עמדו, למשך שיר אחד, וזה הספיק לכולנו וחזרנו לשבת ולרכל וליהנות מהשמש והשמיים והרוח. מתאים לזוגות שרוצים לשדר אושר ולא עושר.
הצג עוד

sh.ni.hatuna   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
אם אתם מחפשים מקום מיוחד ביותר על הים זה המקום הכי שווה בת"א. הצוות מקסים במיוחד המנהל אירועים רונן. במהלך כל התהליך מהפגישה הראשונה, השנייה, השלישית....וכל הפגישות שאנחנו רצינו (רק בשביל לשבת עם רונן) ואפילו אחרי האירוע לא הפסקנו להיות מופתים כמה אפשר להיות מקצועי, רגוע, ונדיב. כל מה שביקשנו קיבלנו ואף יותר. ביום האירוע לא היה לנו שום דאגה. התגובות שקיבלנו יום אחרי חיזקו את מה שחשבו. בזכות המקום והצוות הייתה לנו את החתונה הכי שווה ולא שגרתית. אנחנו מליצים בחום על הגורדו לכל אירוע אפשרי.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up