כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Signoria
93
97 מתוך 100
לפי 79 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Anna   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
השמלות של סיגנוריה מעוצבות בגזרות פשוטות ויפות, עדינות ולא בהכרח מאוד פתוחות (שזה משהו שחיפשתי). קניתי שמלה מוכנה, יפה, נוחה, שאחרי סבב תיקונים קצר ישבה עלי בדיוק - ובמחיר יותר מסביר. ילנה עצמה מקסימה, סבלנית, הכל נעשה עם המון מקצועיות והמון איכפתיות. מומלץ בחום!
הצג עוד

Ester   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אני רוצה להגיד תודה רבה לסיגנוריה על השמלה המדהימה שלי! אחרי חיפוש מפרך, כשמצאתי את סיגנוריה כמו אבן נגולה מליבי, הכל היה בדיוק כמו שרציתי והחמיא לי בצורה מושלמת. קיבלתי כל כך הרבה מחמאות והכי חשוב- היה לי כל כך נוח מהרגע שלבשתי אותה ועד 3 בלילה כשהשלתי אותה מעליי.. ילנה, היית נהדרת ומאוד נחמדה! תודה רבה רבה! אסתר. (התחתנתי ב27.07.15)
הצג עוד

nathalie   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אני חייבת לתת המלצה חמה מאד לילנה מסיגנוריה. את ילנה פגשתי אחרי כאב ראש לא קטן של חיפוש שמלת כלה וכשראיתי את השמלות שלה ופגשתי אותה פשוט ידעתי שמצאתי את המעצבת שלי. ילנה מקסימה וכל כך חמה ונחמדה והשמלה שהיא הכינה הייתה משגעת ובדיוק מה שרציתי. כל כך מרוצה וממליצה בחום!!!
הצג עוד

CorriNiv   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
כשחיפשתי שמלה הייתי בכמה מקומות (ליליום, יואב ריש, רינה בהיר, מיקה...), ובכולם השמלות היו מאוד יפות והייתי מרוצה מהשירות שקיבלתי, אבל זה פשוט לא היה זה... כשהגעתי לסיגנוריה ומדדתי שלוש שמלות שאילנה המליצה לי עליהן, ידעתי מיד שזה המקום שבו אני אסגור (רק הייתי צריכה לבחור בין שלושת השמלות, משימה לא פשוטה בכלל...).התפירה מקצועית ופרפקציוניסטית בצורה אחרת, כל תפר היה במקום. תפרו לי שמלה עם קאפים מובנים כדי שלא אצטרך ללבוש חזיה, וזה החזיק בצורה בלתי רגילה (יש לי חזה גדול במיוחד). רקדתי והשתוללתי כל הערב, ושום דבר לא זז מהמקום.הן נאלצו להתמודד עם טווח זמן מאוד מצומצם (סגרתי איתן פחות מחודשיים לפני החתונה, כששבועיים מתוך זה הייתי בנסיעת עבודה בחו"ל), ועשו עבודה מדהימה. הן נתנו לי גם חופש בחירה מצד אחד, ומצד שני הסבירו לי מה יתאים לי (והן צדקו תמיד).הסטודיו עצמו די קטן ולא במקום מרכזי - יכול להיות שיש מי שתחשוב שזה חיסרון, אבל בעיניי זה אדיר שאף אחד לא רואה אותך דרך חלון הראווה כמו בחלק מהמקומות, זה הרבה יותר פרטי. תמיד הפגישות תוכננו כך שאהיה לבד ובלי לחץ.בחתונה החמיאו לי המון על השמלה והיא הייתה סופר נוחה. בשורה התחתונה, זאת הייתה הבחירה הכי קלה בחתונה :)
הצג עוד

meiravseg   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
הרבה זמן חיפשתי שמלה כלה שתתאים לסגנון שלי ורק שנכנסתי לאתר של סיגנוריה וראיתי את הדגמים והעיצובים הבנתי שהגעתי למקום הנכון.כשהגעתי לסטודיו אילנה ישר ידעה להתאים למבנה הגוף שלי שמלה מהממת (השמלה הראשונה שהיא נתנה לי למדוד -היא השמלה שלקחתי), אין ספק שהיא ניחנה בעין מקצועית עם אוזן קשבת.גם הבקשות שלי נלקחו בחשבון ונמצא פתרון יצירתי ויפה שקלע במדויק לטעם שלי! השמלה הייתה קלה ונוחה לריקודים וקפיצות(שום דבר לא זז או יצא מהמקום)אילנה וילנה-תודה על יחס אנושי וחם,תענוג להתחתן עם השמלה שלכם! אתן מוכשרות בטירוף ואני ממליצה לכל כלה שקודם תלך אליכן לפני שהיא בודקת מקומות אחרים!מירב וטל 14/11/13
הצג עוד

ghod   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
שיחקו אותה עם השמלה !חיפשתי משהו קל ואוורירי לחתונה באביב,החמודות האלה עזרו לי כל כך, באווירה נינוחההם השלימו לי את הסט עם הינומה שהשכרתי מהןבקיצור- ממליצה בחוםמנואלה
הצג עוד

Igorchyk   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אחותי התחתן אצל Signoria לפני שנה וחצי, וכמובן שגם אני.זו אצלנו במשפחה כבר מסורת. תפירה מקצועית, מקום חם ונעים, בדים איכותיים, לבבי, מחירים שפויים, יד אמנותית וים אהבה שממנה נתפר כל שמלה ...לכל בחורה שזקוקה לתשומת לב אישית, שמחפש מקום נעים אינטימי ומעצבות תותחיות זה מקום.כי לערב מיוחד בחיי אני יודעת שבחרתי הכי טוב שאפשר .... ועל שמלה שלי עוד ידבר הרבה זמן .....תודה !!! תודה !!!!
הצג עוד

Diklaelchanati   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שנכנסתי הבנות היו מדהימות, ייעצו ופגעו בול לטעם שלי כך שלאחר פגישה ראשונה ביטלתי את כל הפגישות בסלונים אחרים.לאורך כל התהליך הבנות היו גמישות,נוחות ובעלות רוגע ויחס נעים.השמלה נעשתה בצורה מדויקת ובדגש על כל פרט ופרט לבקשתי.בערב החתונה קיבלתי המון מחמאות על השמלה והרגשתי מיליון $!אני ממליצה לכל כלה שמחפשת יחס אישי, עבודת תפירה מעולה ומבחר גדול של קולקציות להגיע לsignoria, אין סיכוי להתאכזב.
הצג עוד

Rona Y   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
צוות אמין ומקצועי. מהפגישה הראשונה קיבלתי יחס נעים ואדיב. במהלך החודשים לפני החתונה הגעתי למדידות, היינו בקשר רציץ והרגשתי שיש לי מקום לפנות אליו ושאני לא סתם עוד לקוחה. התוצאה הסופית הייתה לא פחות ממדהימה!! האורחים לא הפסיקו להחמיא על השמלה! איכות התפירה, התחרה והשיפון הם שילוב מנצח! ממליצה בחום!
הצג עוד

tal_gil   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגעתי לסיגנוריה אחרי שחרשתי את אזור המרכז בחיפושים אחר שמלת חלומותיי. חיפשתי שמלה אלגנטית, קלילה וזורמת אשר תבליט את המקומות שצריך ותעדן ותחמיא לחלקים הפחות מוצלחים. הסטודיו של סיגנוריה שוכן בתור בניין דירות, דבר שמקנה תחושת פרטיות שאין בדרך במקומות אחרים. כשהגעתי , אילנה וילנה קיבלו אותי והתחילו להתאים עבורו מספר שמלות, בפגישת התייעצות מדדתי ארבע שמלות ולבסוף התלבטתי בין שתיים. בפגישה השנייה כאשר הגעתי לבחור את השמלה מבין השתיים שמצאו חן בעיני, אני ואימי התלבטנו מאוד, הרגשנו שהשמלות יפות, אבל "זה לא זה". אילנה ישר נחלצה לעזרה והביאה שמלה מהקולקציה החדשה שטרם נלבשה, מהרגע שלבשתי אותה ידעתי שזאת השמלה שאיתה אני אתחתן (וכמובן שאמא בכתה). במהלך התפירה של השמלה התקיימו חמש מדידות, בתור כלה עם חזה לא קטן, בחיים לא חשבתי שאוכל למצוא שמלה בה לא אצטרך ללבוש חזיה, אבל בזכות סיגנוריה- גם החלום הזה התגשם ויכולתי ללכת עם גף חשוף ללא חשש- לשמלות נתפרות בגד גוף המותאם לחזה של האישה ומשמש גם כמחטב. השמלה בסופו של דבר יצאה מדהימה!! התאימה לי בול, הייתה נוחה, נעימה ותפורה בצורה מעולה- כל כפתור וכל פיסת תחרה היו במקום ונתפרו בצורה מושלמת! השמלה הייתה קלאסית, זורמת, נשית ועם זאת פשוטה ולא תחפושת.אז אם אתן מחפשות סטודיו ביתי, שיוציא אותך הכלה הכי טבעית ואלגנטית שיש- זה המקום!עד עכשיו אני מקבלת מחמאות על השמלה.תודה רבה אילנה וילנה!!!!!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up