כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Blue Navy
85
98 מתוך 100
לפי 23 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Eitan   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
קיבלתי המלצה מהבן שמתחתן ובאמת לא ידעתי מה אני לובש. אלון תוך שניה הלביש אותי ובמכה הראשונה העלה חיוך של שביעות רצון ממה שראיתי במראה. מקצוען , שירותי והכי חשוב לא דוחף מה שחושב שלא נחוץ (למרות שיש לו בחנות). מחירים הוגנים תמורה מלאה להכל . כן ירבו כמוהן
הצג עוד

Stephanie   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
רכשנו שם חליפה מושלמת שקיבלנו עליה כמות משוגעת של מחמאות ועל איכות החליפה. בנוסף בחנות חווית הקנייה הייתה מאוד נעימה ומקצועית.
הצג עוד

Roy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ל-blue navy הגעתי אחרי המלצות של 2 חברים טובים, ואני שמח שהקשבתי להם. קבעתי פגישה בחנות, ושם ליוותה אותי גלי, שמיד הבינה את הסגנון שאני רוצה. לאחר בדיקה של כמה אופציות, מצאנו את הקומבינציה שהרגשתי שהכי מתאימה לי ולאופי החתונה שלנו. כל החוויה הייתה מאד נעימה וסבלנית. אהבתי שלא כפו עלי סגנון מסוים וזרמו עם הרעיון הכללי. הבדים באיכות הכי גבוהה שיש מהחומר עד התפירה. הם כמובן נותנים שירותי מדידות התאמות וגיהוץ ככה שתגיעו לחתונה שלכם פיקס. אצלי אישית לא הפסיקו להחמיא לי על החליפה 😅
הצג עוד

Tali   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חיפוש החליפה והנעליים היה תהליך לא פשוט כלל ועברנו הרבה חנויות לפני שהגענו ל- blue navy. מבחר רב, מאוד מנוסים ועוזרים, כולל תיקונים של החליפה והחולצות.
הצג עוד

Ben   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
50 מתוך 100
הגענו לחנות יחסית בערב, לא היה עמוס מדי אבל חיכינו בסבלנות. ברגע שניגשנו לשאול ואמרנו שאיננו מעוניינים בחליפה מלאה(לא ז'קט לפחות) נהנינו בקוצר רוח ומאז היינו התעדוף האחרון בחנות גם אחרי לקוחות שהגיעו אחרינו.. מאכזב ביאס את המצברוח וברחנו
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
95 מתוך 100
חליפות מהממות ושירות אישי וקשוב. יצאנו ממש מרוצים.
הצג עוד

Itai   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
את החליפות קנינו בחנות בלו נייבי בדיזינגוף. האמת שזה היה יום ארוך אחרי שהיינו כבר בכמה מקומות ולא כל כך מצאנו את עצמנו. בחנות קיבלה אותנו יערית שהייתה מקסימה – היא קלטה בול מה הסגנון שאנחנו רוצים אבל הציעה המון רעיונות משלה והכל בצורה מלאת טקט ועדינות. בסוף הלכנו איתה לגמרי ויצא מהמם – מאוד אהבנו את החליפות שלנו וכולם החמיאו להם מאוד!
הצג עוד

Ben   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ממליץ במיוחד על החליפות המדהימות של אלון מבלו נייבי. מהרגע שנכנסתי לחנות , החליפה הראשונה שאלון נתן לי קלעה בול לטעם שלי-הרגשתי הכי אני והכי בנוח וקיבלתי ים של מחמאות בחתונה. אלון ויערית אנשים מדהימים וקשובים !!! ממליץ בחום להגיע לחנות!
הצג עוד

Noam   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
איכות גבוהה מאוד של בדים והמקצוענות של הצוות שם! יחס אישי, מקום נעים, הכל בהתאמה לגוף שלו, תיקונים ומגהצים עבורו. מבחר גדול של דגמים וצבעים ! וגם נעלי עור אמיתי שמהרגע הראשון היו מאוד נוחות לו.
הצג עוד

tom.barkan   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
לכל מי שמתחתן בקרוב או בעתיד, חסכו לכם את המאמץ וישר סעו לblue navy. בתור אחד שקשה לו לקנות בגדים ומתבייש מכל המעמד והמדידות, הגעתי לאלון מהמלצה של מעצב השמלה של אמי ופשוט נהנתי מכל רגע. שירות מעולה! תוך שלוש שאלות הבין בדיוק את מה שחשבתי עליו, מקצוענות ברמה הכי גבוה והכי חשוב , התוצאה יצאה מדהימה . ממש היה מרגש ומפתיע לראות במראה את החליפה מונחת בול והתיקונים שנעשו כדי שהכל יהיה מושלם! פשוט חוויה נהדרת , תוצאה נהדרת וגם מחיר הגון ושווה את התוצאה. החנות נעימה כל כך שבחרתי לבוא להתלבש שם לפני היציאה לצילומים (כמובן בהצעתו של אלון) . לסיכום : 11 מתוך 10 :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up