כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

בשביל הבשר - קייטרינג

בשביל הבשר - קייטרינג

קייטרינג לאירועים
כתובת:ישראל
טלפון:050-2181013
94
99 מתוך 100
לפי 60 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Anat   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אלי בוכניק אדם נדיר ומדהים התחתנו בכפר הנוקדים, ליד ערד. חתונה לא פשוטה מבחינה לוגיסטית, רחוקה ובאמצע השטח. אלי והצוות הנהדר שלו עשו מעל ומעבר והכל עם חיוך ענק. החתונה הייתה מושלמת, אוכל מדהים ועד היום אנחנו שומעים מחמאות על האוכל וצוות הקייטרינג הנהדר! אנשים באמת נדירים ואוכל מ צ ו י י ן!!! אלי היה לאורך כל הדרך מקצועי ביותר, סבלני ועם לב הכי רחב שיש! היה שפע שאין לתאר ומעבר לכ קיבלנו עצות מצויינות ממנו איך לשפר את האירוע. ללא ספק בחירה מצוינת שפשוט הפכה את האירוע למדהים וטעים! חשוב לציין שאלי היה יותר מפייר איתנו במחיר ובאמת עשה הכל כדי לדאוג שהאירוע יהיה מוצלח יפה וטעים :) תודה רבה רבה ענת וסוון
הצג עוד

lihi292   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
בשביל הבשר, ה-קייטרינג! מומלץ ביותר!!! למצוא קייטרינג לחתונה, זו הייתה משימה לא פשוטה בכלל. נחשפנו לקייטרינגים המבקשים מחירים מאוד גבוהים שלא התאימו לתקציב שהצבנו לעצמנו, וכן לקייטרינגים המבקשים מחירים נמוכים, ובאותה מידה, כך התמורה... לאחר חיפושים רבים אחר הקייטרינג המושלם, הגענו לאלי בוכניק, "מפקד הקייטרינג". לשמחתנו, התפריט והמחיר שאלי הציע נראו תואמים לציפיות שלנו. הגענו לאירוע שאלי ערך ונחשפנו לרמת שירות גבוהה מאוד ולאוכל טעים ובשפע, דבר שענה על כל רצונותינו. התחתנו ב-24/8/2017 בפארק קצרין, חתונת שטח, מה שמחייב מקצועיות רבה ותפעול נכון ושותף לאורך כל האירוע. אלי בוכניק והצוות המנוסה שלו, הצליחו להפוך את האירוע שלנו לחוויה בלתי נשכחת, טעימה, שמחה, עם המון אוכל (בשר משובח!!!) והרבה נדיבות, שמירה על הסדר והניקיון, כך שעד היום אנחנו מקבלים מחמאות מהאורחים ששואלים אותנו מי היה הקייטרינג בחתונה?! כמה ימים לאחר האירוע, דיברנו עם אלי בכדי לסגור את התשלום ולבצע העברה של היתרה. כאשר אלי שמע שאנחנו מטיילים יחסית קרוב לגן האירועים שלו – "וילה נונה", הוא לא היסס ומיד הזמין אותנו לארוחת בשרים בערב, מתנה ממנו. מכל הסיפור הזה, ניתן להבין כי מדובר באדם מופלא, מקצועי, נדיב, המשרה רוגע ואווירה טובה על כל הסובבים אותו. אז אלי היקר, תודה רבה על הכל!! שמחנו מאוד שהיית חלק משמעותי בשמחתנו, ואל תשכח שאנחנו מחכים לראותך בצימרים שלנו. אוהבים ומעריכים מאוד את כל המאמץ שעשית עבורנו, ליהי ואלעד רם.
הצג עוד

dalia   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
ענת וסוון התחתנו ב-16/6/2017 בכפר הנוקדים, אלי וצוות שביל הבשר ערכו את קבלת הפנים, ארוחת הערב וארוחת הלילה, אלי ביד רמה ובנדיבות היה לאורך כל הלילה, ארוחות יוצאות מהכלל טעים ומוקפד.לקח אחריות וניהל את כל הארוע. אלי והצוות מסורים ומסבירי פנים ובעיקר מקצועיים. ממליצה בחום דליה מיוחס
הצג עוד

Anat   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אלי בוכניק- אהבה של שנים! ברגע שהחלטנו להתחתן הוא הטלפון הראשון שהרמתי. מכירה אותו מאירועים קודמים שעשינו וראיתי אותו בפעולה- הבשר הכי טוב בארץ!!!! איש התפעול הכי טוב בארץ!!! אפשר לסמוך עליו שהוא ירים את האירוע בכל מזג אוויר/מצב. לב ענק, כתפיים רחבות שניתן להישען עליהן, מקצועיות, טעים-טעים-טעים. האירוע שלנו היה בשטח. הוא דואג להכל, באתי רגועה לגמרי והוא כהרגלו גרם אושר גדול לכל האורחים בחתונה. יש לו גם מקום מקסים- וילה נונה- לאירועים. עשינו שם כמה פגישות- אם לא הייתי מתחתנת במדבר הייתי מתחתנת שם, אינטימי, יפה ואלי בראש!
הצג עוד

stavina29   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
צוות מנצח עם אוכל מדהיםםם והמון ניחוחות טובים שקשה לשכוח בשביל הבשר החתונה שלנו התמלאה בכל טוב מכל השפע . אנשים נהדרים עם נסיון רציני והדוק בתחום . תודה על השרות הנפלא האורחים היו נראים מאושרים מתמיד
הצג עוד

einat oz   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
בשביל הבשר היו הקייטרינג בחתונה שלנו בים -כרמל, קייטרינג ברמה הכי גבוהה שיש שחושב את האורח, נותן בנדיבות ובאהבה וכל זה כשיש עם מי לדבר ועם מי לעבוד... פשוט הרגשנו שיש על מי לסמוך! מעבר לזה שבזמן האירוע אנשים אמרו לנו שהאוכל מעולה, עוד התקשרו אחריו חברים ומשפחה ואמרו שזה הבשר הכי טוב שאכלו בחתונה... פשוט מומחים באוכל ובאירועים בחוץ.. הכי שמחים בעולם שבחרנו בבשיל הבשר לחתונה שלנו, לא היה יכול להיות מוצלח יותר מבחינתנו! ממליצים ממליצים ממליצים!
הצג עוד

Shai   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
איך שפגשנו את אלי ידענו שאנחנו ביידים טובות של בן אדם טוב ומקצועי ושעכשיו אנחנו יכולים לישון בשקט, ובאמת כך היה! בשביל הבשר פשוט מדהימים!!! כמה מחמאות שלא נרעיף עליהם כניראה לא יספיקו!!! תודה רבה לכם על ארוע מושלם- מושלם- מושלם!!! אוכל ובשר משובח! אוכל מגוון, מוגש בצורה אסטטית בשפע וברוחב לב!!! כבר במהלך הארוע ניגשו אלינו האורחים ושיבחו את האוכל! תודה על שרות אדיב ומקצועי! אלי איש יקר, ספק ותיק ומקצועי שנותן שרות מכל הלב! מייעץ עוזר ומקשיב, פנוי וזמין לכל שאלה באמת יוצא דופן בתחומו. ליאור -מקסימה מתקתקת עיניינים מאחורי הקלעים ותמיד פנויה לכל שאלה ובקשה. בקיצור חוויה נדירה אנחנו כניראה ברי מזל!!!
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
בשביל הבשר איזה צוות מדהיםםם אלי וליאור היקרים והמלצרים האדירים!! מהרגע הראשון שפגשנו את אלי בוכניק ידענו שאנחנו בידיים טובות ואחרי שדיברנו עם ליאור יצאנו רגועים ועם הרבה צחוקים וידענו שיש מישהי תותחית שתזיז את העניינים ידענו שאלי ולא אף אחד שעובד איתו יתן לאירוע להיות פחות טוב או שמשהו יפחית ממנו. החל מאירגונים לוגיסטיים גדולים ועד לפרטים הכי קטנים ויצירתיים שנתנו טוויסט לחתונה! הרגשנו שכל בקשה או משאלה היא אפשרית לגמרי עם הצוות הזה כמובן שהאוכל לא הפסיק לקבל מחמאות גם מהאורחים שאף פעם לא מחמיאים כולם כולם נהנו מהאוכל המדהים.. המלצרים היו מקסימים אחד אחד עבדו קשה בטירוף ללא הפסקה והיו מאוד נחמדים ועשו כל דבר שרק ביקשנו מהם הכל תקתק בצורה מדהימה שלא האמנו שיצא יותר ממושלם! אין ספק שבשביל הבשר הוא שילוב בין אוכל טעים ואיכותי לבין אירגון לוגיסטי ועצות מאנשים שהם בעלי ניסיון רב שיודעים לתת מענה ופתרון להכל!
הצג עוד

Inbal   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שפגשתי את אלי היה לי ברור שאני רוצה שהוא יהיה הקייטרינג 'שיחתן' אותנו :) מדובר בבנאדם מדהים, שאוהב את מה שהוא עושה ועושה ונותן מכל הלב. אז את הפרגון אני רוצה להתחיל בבשר, כי זה הרי העיקר :) הבשר היה רך ומדהים ואדום בדיוק איפה שצריך ואפילו זכה מסטטוס משל עצמו מטקסנים אמיתיים שמבינים בבשר. שאר האוכל היה גם פשוט מעולה ואפילו הקינוחים חוסלו. אנשים לא הפסיקו להגיד לנו כמה שהכול היה טעים! אלי גם עזר לנו בכל הנוגע להפקה וספקים, קישר אותנו לאנשי מקצוע מעולים ונתן לנו את השקט הנפשי שאנחנו בידיים הכי טובות שאפשר. אלי וליאור אני רוצה להגיד לכם תודה! אתם נותנים מעצמכם בנדיבות, מקצועיות וכיף שאין כמוהם. ממליצה בחום!!
הצג עוד

דנה מיק   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
מומחי שטח עם טעם מדהים! הבאנו את אלי בוכניק לחלקת האלוהים הקטנה שלנו עם תנאים שטח לא פשוטים והוא ליווה אותנו יד ביד לאורך כל התכנון מההתחלה ועד יום החתונה. שום דבר לא הרתיע אותו בשטח, תמיד היה עם מי להתייעץ, הביא איתו בעלי מקצוע מעולים, צוות עובדים מסור ואדיב שקיבל ים מחמאות מהאורחים שלנו. זוהי הפקה שעשינו לבד ודאגנו לכל פרט ופרט ואלי נתן לנו שקט נפשי-ידענו שאנחנו יכולים לסמוך בעיניים עצומות. האוכל היה מוגש בצורה יפה ובשפע רב וטעים כל כך!! ממליצים בחום ומחכים כבר לאירוע הבא ש״שביל הבשר״ יהיו הקייטרינג כי בחתונה שלנו לא הספקנו לאכול מספיק.. :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up