כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
רועי חמו
93
97 מתוך 100
לפי 71 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Odeya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל מהמלצה קטנה שהפכה לחוויה מדהימה דאגה איכפתיות ושירות מושלם!!
הצג עוד

Liraz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל מהמלצה מחבר והתגלה כבחירה הכי נכונה שלי ליום הכי חשוב..רועי עלה מעל כל הציפיות
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
רוצה לתת המלצה רותחת על רועי!! בתור מישהי שלא מתאפרת ביום יום לא היה לי מושג מה אני רוצה ומה יתאים לי.. רועי ידע לקלוע בול וידע להתאים לי איפור עדין ומחמיא בטירוף! כמתולתלת גאה היה חשוב לי לבחור במישהו שיודע להתעסק עם תלתלים והשיער היה פשוט מושלם!! יצא טבעי בדיוק כמו שרציתי והיה מלא נוכחות ושידרג לי את כל המראה! מעבר לזה שכלום לא זז עד הרגע שהגעתי הביתה, אני לא מפסיקה לקבל כמויות של מחמאות ובאמת שהרגשתי הכי בנוח והכי נסיכה ליום אחד!!
הצג עוד

Karen   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
רועי הוא כשרוני בטירוף! השיער יצא מהמם, והאיפור היה עדין בדיוק כמו שרציתי! היה לי כל כך כיף לבלות איתו את הבוקר. הוא הספר הקבוע שלי ולא הייתי נותנת לאף אחד אחר לעצב את השיער שלי לחתונה :) תודה על הכל, על הרוגע והשלווה והמקצועיות שהבאת איתך🤩
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
רועי היה הראשון והאחרון שהלכתי לפגוש. ברגע שפגשתי אותו ראיתי שהוא מקצועי ברמות, אומן שאין לתאר. אוהב את העבודה שלו ונהנה מכל רגע ורואים זאת בתוצאות. רועי איפר אותי ועיצב לי את השיער.לאורך כל היום השרה אווירה של רוגע ונינוחות. במהלך האירוע המחמאות לא הפסיקו לזרום. השיער והאיפור לא זזו גם לאחר ארבע שעות של ריקודים וזיעה בלתי פוסקת. ממש ממש ממש ממש מומלץ למתולתלות- רועי יודע מהם תלתלים ויודע איך לעבוד איתם. מלבד המקצעיות והאיכות של רועי- הוא גם ממש עזר לנו בכל ענייני הרכב...לא מכירה ספק אחר שהיה מוכן לעשות זאת למעננו. מומלץ בחום!!
הצג עוד

tallyeshed   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
רועי פשוט קסם! רציתי איפור ושיער עדינים ופשוטים שיתאימו לשישי צהריים. יש לי שיער חלק (ולא הרבה ממנו) ולא רציתי תוספות שיגרמו לי להרגיש מלאכותית. רציתי להתחיל מאסוף ולפזר לבד בהמשך, וכך היה. רועי היה קשוב והצליח באופן פלאי ליצור תסרוקת הרבה יותר יפה ממה שיכולתי לדמיין, שלא זזה גם כשפיזזתי על הרחבה :) גם האיפור היה עדין ונפלא והחזיק שעות אחרי האירוע! והכי חשוב, רועי הוא לגמרי מסוג האנשים שרציתי שיהיו סביבי ביום הזה, הגיע בזמן (וביקשתי שנתחיל ב-5.30 בבוקר!), לקח ספיירים והכין אותי ברוגע, סיים בול בזמן שתכננו והכל בכיף, צחוקים ואווירה טובה ♡
הצג עוד

Reut   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
נפלא למתולתלות:) בפגישת הניסיון הרגשתי שרועי יודע לקלוע לטעם שלי בשיער ובאיפור. סידר לי שיער מתולתל, פזור ויפה כמו שרציתי (מתולתלת בחיי האמיתיים ורציתי להישאר כך גם בחתונה) , בתוספת של איפור עדין- הכל יצא מקסים, שרד מעולה (את האיפור הורדתי לקראת 6 בבוקר כשהלכנו לישון.. וזה לא היה פשוט. השיער נשאר כמו שהוא גם יום אחרי- חוץ מהפרחים שהיו שזורים בו שאותם הורדתי)
הצג עוד

bosmatkat   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
בפגישה הראשונה עם רועי לאחר שיחה קצרה הרגשתי די מהר שאני יכולה לסמוך עליו. אני לא מתאפרת ביום יום ואני מתולתלת. לרועי היה חזון איך אני אראה וזה שיכנע אותי. הרגשתי שהוא מנוסה מקצועי ושהוא קולט על פי מה שאני משדרת את הטעם שלי. זה הקל עלי והיה לי קל לסמוך עליו. קבעתי איתו פגישת ניסיון איפור כי חששתי מאיפור כבד, נתתי לרועי יד חופשית ויצאתי מרוצה מאוד. ציוד האיפור היה יוקרתי ואיכותי. הוא שמר על הגיינת מברשות האיפור ולא התעצל או חסך במשהו. (ויתרתי על נסיון סידור השיער כי בתלתלים אף פעם זה לא יוצא אותו הדבר וגם האמנתי שהוא מיקצוען) ביום האירוע (התחתנתי ביום שישי בבוקר) הוא הגיע מוקדם ואף הקדים ברבע שעה. הוא איש נעים ונינוח ומשרה ביטחון. כיף וקל להתמסר לידיו. קבעתי איתו מראש שהוא יאפר ויסרק גם את אחותי והיא היתה מהממת! ואני כמובן קיבלתי המון מחמאות והרגשתי יפה. המחיר שביקש עבור אחותי היה הוגן ביותר. אני מתכננת ללכת ולהיסתפר אצלו :) ממליצה בחום במיוחד לכאלה שלא אוהבות ללכת לספרים או להתאפר.
הצג עוד

Nitsan   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
ואווווו... איך להתחיל? היה פשוט מושלם מהרגע הראשון! היה רגוע. ידע בדיוק מה יתאים לי ומה ייראה עלי הכי טוב. לא היה לי מושג מה אני רוצה ועל הניחוש הראשון הוא התאים לי את המראה המושלם. ביום האירוע עבד עלי ועל המלוות שלי שעות, בלי להתלונן, בלי לקחת הפסקות ועם המון מצב רוח טוב, שפשוט עשה לנו כיף! בסופו של יום, השיער והאיפור יצאו מדהימים. אני נראיתי יפהפיה והכל בזכותו! יותר מושלם מזה לא יכולתי לבקש!
הצג עוד

Naama   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אל רועי הגעתי דרך המלצה של איזיווד לספר שיודע לעבוד עם תלתלים. אני מאוד בעייתית עם השיער שלי (מתולתלת..) והוא עשה עבודה מצוינת, היה פשוט מושלם ! רועי מוכשר בטירוף, תותח במה שהוא עובד ועשה עבודה מקצועית מאוד והכל מהלב! סגרתי עם רועי גם שיער וגם איפור והוא היה מצוין גם בזה. מעבר לזה הוא אדם מקסים ומאוד סבלני ורוצה בסוף שתצאי מרוצה. בקיצור תותח !
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up